Jussi Halla-aholla on avioliiton ulkopuolinen suhde ja lapsi! :O
Kommentit (834)
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä nuo Halla-ahot ovat ulkoisesti aina olleen todella epäsuhtainen pari. Vaimo kaunis, hoikka, rikas ja koulutettu. Ja mies... noh, on silläkin se koulutus, mutta mutta... Joo.
Hilla saa varmasti ihan helposti hyvän miehen. Jusdista en menis vannomaan kun nyt selvis että kaiken kukkuraks on pettäjä. Hilla on kyllä kaunis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, kuka muistaa, missä lehdessä tämä Jussin käyttämä komeroon telkeäminen -rangaistusmetodi esiteltiin? Oliko se Kaksplus tai Meidän Perhe vai Me Naiset? Olis kyllä aika tiukkaa settiä, jos aiheesta löytyisi mustaa valkoisella. Tämän viidennen lapsenhan Hallis on pyrkinyt myös pitämään siellä kaapissa, heh heh.
Taisi olla Me Naiset tai joku vastaava naistenlehti. Oli iso juttu Halla-ahoista. Olisikohan ollut juuri eurovaalien aikaan, 2014.
2012. Muistin väärin.
http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/jussi_ja_hilla_h…
"Mitä pariskunta ei voisi antaa toisilleen anteeksi? Mikä Jussissa ärsyttää Hillaa? Ja mistä pari unelmoi? Lue koko juttu Me Naisten numerosta 44/2012."
Harmi kun ei ole enää tallessa lehteä!http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/jussi_ja_hilla_h…
"Kumpi päättää kaapin paikan?
Hilla: Siitä käydään jatkuvaa vääntöä. Minä päättäisin mielelläni kaikesta, mutta olen yrittänyt antaa Jussillekin sananvaltaa.
Jussi: Kotiin liittyvissä asioissa Hillalla on huomattavasti voimakkaammat ja valmiimmat mielipiteet, ja sen takia ajaudutaan usein tilanteeseen, jossa minulta ei edes kysytä. Sitten minua ärsyttää."
Vierailija kirjoitti:
Hei, kuka muistaa, missä lehdessä tämä Jussin käyttämä komeroon telkeäminen -rangaistusmetodi esiteltiin? Oliko se Kaksplus tai Meidän Perhe vai Me Naiset? Olis kyllä aika tiukkaa settiä, jos aiheesta löytyisi mustaa valkoisella. Tämän viidennen lapsenhan Hallis on pyrkinyt myös pitämään siellä kaapissa, heh heh.
Mikä juttu tämä on? Siis pistääkö ne lapset kaappiin, jos ne ei tottele?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi olla Me Naiset tai joku vastaava naistenlehti. Oli iso juttu Halla-ahoista. Olisikohan ollut juuri eurovaalien aikaan, 2014.
2012. Muistin väärin.
http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/jussi_ja_hilla_h…
"Mitä pariskunta ei voisi antaa toisilleen anteeksi? Mikä Jussissa ärsyttää Hillaa? Ja mistä pari unelmoi? Lue koko juttu Me Naisten numerosta 44/2012."
Harmi kun ei ole enää tallessa lehteä!http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/jussi_ja_hilla_h…
"Kumpi päättää kaapin paikan?
Hilla: Siitä käydään jatkuvaa vääntöä. Minä päättäisin mielelläni kaikesta, mutta olen yrittänyt antaa Jussillekin sananvaltaa.
Jussi: Kotiin liittyvissä asioissa Hillalla on huomattavasti voimakkaammat ja valmiimmat mielipiteet, ja sen takia ajaudutaan usein tilanteeseen, jossa minulta ei edes kysytä. Sitten minua ärsyttää."
Sitten minä lähden sinne missä minua ymmärretään.
Pääseekö Halla-ahon syrjähypyn lapsi vanhan perheen lasten kaappiin?
Vierailija kirjoitti:
hallis on todistetusti harrastanut suojaamatonta seksiä toisen naisen kanssa, ja samalla altistanut vaimonsa sp-taudeille! Olisi edes arvostanut vaimonsa terveyttä sen verran, että olisi käyttänyt kumia.
Mistä voit tietää mitä ehkäisyä Hilla ja Jussi käyttävät? Tai oliko kumi käytössä kun viides lapsi sai alkunsa, sekään kun ei satavarma ehkäsykeino ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä nuo Halla-ahot ovat ulkoisesti aina olleen todella epäsuhtainen pari. Vaimo kaunis, hoikka, rikas ja koulutettu. Ja mies... noh, on silläkin se koulutus, mutta mutta... Joo.
Hilla saa varmasti ihan helposti hyvän miehen. Jusdista en menis vannomaan kun nyt selvis että kaiken kukkuraks on pettäjä. Hilla on kyllä kaunis
Kyllä moni akateeminen nainen varmaan Jussin huolisi. Kun ei tarvitse ajatella miestä tulonlähteenä, niin sellaiset asiat kuin poliittinen ura ja koulutus ovat tärkeämpiä. Niin se varmaan Siekkinenkin ajatteli. Minulla tulee tästä tapauksesta mieleen jotenkin tapaus Ruusunen. Siinähän hyljätty nainen paljasti intiimejä yksityiskohtia kostona hyljätyksi tulemisestaan. Tässäkin oma lapsi olisi saanut olla ihan rauhassa julkisuudelta jos äiti itse ei olisi päättänyt tulla esiin. Oliko se sitten oikein lasta kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Pääseekö Halla-ahon syrjähypyn lapsi vanhan perheen lasten kaappiin?
Mitäs sitten kun lapsi tulee kaapista ulos?
Kommentteja Halla-ahon Facebook-päivityksestä:
"Anna palaa vaan reilusti lisää!"
"Rapatessa roiskuu! ;)"
"Aviorikoksen minäkin tein. Ei ole iso juttu!"
"Ei kuulu muille!"
Vierailija kirjoitti:
Juttu haisee kuin homejuusto :D
Miksi asia paljastettiin juuri nyt? Ja kenellä on motiivi? Miettikääpä sitä.
Mitä väliä? Luojan kiitos, että asia paljastettiin! Tulipas äijän lopullinen luonto esiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hallis on todistetusti harrastanut suojaamatonta seksiä toisen naisen kanssa, ja samalla altistanut vaimonsa sp-taudeille! Olisi edes arvostanut vaimonsa terveyttä sen verran, että olisi käyttänyt kumia.
Käsihoidosta voi ovela nainen ottaa spermat talteen ja ruiskuttaa sisälleen. Emme me tiedä, miten asiat on hoidettu, onko kondomi mennyt rikki vai onko oltu vallan ilman.
Tuo käsihoitoteoria kuulostaa todennäköisimmältä. Näin sen on oltava.
Vierailija kirjoitti:
"Rapatessa roiskuu! ;)"
"Ei kuulu muille!"
Ovatko kommentoijat kirjoittaneet oikeilla nimillään vai feikkiprofiileilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mielestäni miehen kuuluu kustantaa vaimon elämää, vaimon kuuluu kantaa vastuu kotitöistä ja lastenhoidosta ja tyydyttää miehen kaikki fyysiset tarpeet, Siekkinen kirjoittaa."
No kustantaakohan Halla-Aho nyt sitten tarpeeksi vai liian vähän, kun piti julkistaa tuo lapsiasia kaksi viikkoa ennen puheenjohtajavaaleja? Ai niin, unohtui ettei hän ole vaimo Halla-Aholle...... sattui siis ehkä pienehkö virhearvio kokoomuspoliitikolle.
Täytyy myöntää että hyvin hyvin konservatiivisen mallin omaavan naisen Halla-Aho on löytänyt sivusuhteeseensa.
Tämä sivusuhteen paljastuminen asettaa tuo Siekkisen puheet aivan uuteen valoon. 8 vuoden sivusuhde, joten sitä on selvästi jo tuossa itselle perusteltu sillä, että se oikea vaimo ei ole riittävästi antanut miehelle. Olisiko H. hånelle itkenyt asiaa, tyypillinen tapa vedättää kakkosnaista. En tiedä, miten S. on sen käsitellyt, että Halla-ahot ovat kuitenkin saaneet vielä 2013 yhteisenkin lapsen.
Mietin täsmälleen samaa. Nuo kirjoitukset on vuodelta 2011 ja ilmeisesti suhde on siis ollut päällä jo silloin. Hallis varmaan valittanut seksinpuutetta ja tämä Siekkinen sitten päätynyt julistamaan miten vaimon velvollisuus olisi tyydyttää kaikki miehensä tarpeet avioliitossa.. selvästi ollut oma agenda taustalla. Noloa.
Tämä Siekkinen kommentoinut myös joitain Hillan julkisia postauksia facebookissa muuten..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsihoidosta voi ovela nainen ottaa spermat talteen ja ruiskuttaa sisälleen. Emme me tiedä, miten asiat on hoidettu, onko kondomi mennyt rikki vai onko oltu vallan ilman.
Tuo käsihoitoteoria kuulostaa todennäköisimmältä. Näin sen on oltava.
Case closed. Palataanko viimein taas pakolaisten hukuttamiseen Välimerellä?
Kyllä siinä kahdeksan vuoden suhteessa voi ehkäisy kerran pettää. Tiedän niitäkin, joilla ehkäisy pettänyt vain yhdestä kerrasta.
Kuvottavaa kyllä, että kotona on vaimo ja pieniä lapsia ja äijällä on SUHDE koko sen ajan, kun omat lapset ovat pieniä. Nyt syntyi yksi pieni viaton lapsi lisää kärsimään isänsä teoista! Ihan tulee mieleen oma isäni, jolle olen katkera ja johon katkaisin välit.
Älkää nyt enää jaksako. Johan se todettiin jo monta sivua sitten, ettei tässä ole mitään ongelmaa, koska italialaisia moottoritorpedoveneitä oli Laatokalla ja Unkari oli Suomen kanssa sodassa samalla puolella.
Vierailija kirjoitti:
"Rapatessa roiskuu! ;)"
"Ei kuulu muille!"
Kertoo tuon hepun kannattajista.
Ja en itsekään ole mikään konservatiivi, mutta on nuo typeriä kommentteja silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Rapatessa roiskuu! ;)"
"Ei kuulu muille!"Onko nämä osoitettu Hilla Halla-aholle?
Jussille
ja mä olen luullut että halla-aho on reppana poikamies :D :D
Virolainen ja Lipponen olivat rakkaudennälkäisiä, kituivat huonossa liitossaan. Virolaisen vaimo jopa pahoinpiteli tätä, ja mollasi joka välissä maalaiseksi, haukkui tämän siansilmistä, piti inhottavana. Kun Johannes Virolaisen elämään astui Kyllikki, joka oli valoisa, hyväksyi Virolaisen, jopa ihaili ja kehui tätä...alkoi Virolaisella kokonaan uusi elämä. Kyllikilleen hän oli uskollinen kuolemaan saakka.
Älkää niputtako jotain lerssinheiluttajakekkosta samaan kastiin romanttisten ja syvästi tuntevien miesten kanssa.