Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Johanna Pakonen tylyttää uusioperheitä

Vierailija
24.05.2017 |

Melko erikoisia kommetteja laukoo tämä takavuosien tangokuningatar, ottaen huomioon, että hänellä itsellään on lapsi.

Hän on siis sitä mieltä, että miehellä ei saa olla lapsia, vaikka hänellä itsellään onkin.

"Usein menneisyyden taakka roikkuu pahasti miehen mukana vanhojen ihmissuhteiden muodossa. Varsinkin, jos on lapsia. Minä en ole tyyppi, joka lähtisi sellaiseen mukaan. Minulla ei riittäisi hermo eikä kärsivällisyys kenenkään toisen ihmisen entiseen elämään, Johanna sanoo suoraan Seura-lehdelle."

Johannalle kuitenkin kelpaa vallan mainiosti se, että hänen nuori miesystävänsä kertoo haluavansa olla Johannan tyttärelle turvallinen aikuinen.

http://www.is.fi/viihde/art-2000005224558.html

Melko itsekästä ja aika lapsellisiakin mielipiteitä keski-ikäiseltä naiselta.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannatakaan! Minä lähdin, ja on ollut todella vaikeaa. Olin siis lapseton, miehellä lapsia. Minusta tuo Johanna Pakonen on vaan rehellinen tilanteestaan, ilmeisesti tuntee itsensä hyvin. Että mihin pystyy ja mihin ei. Toisille uusperhe sopii ja he saavat sen toimimaan. Toisille taas ei. Itse kuulin tähän jälkimmäiseen. Ei ole heikkohermoisten hommaa elää uusperheessä.

Vierailija
22/25 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään mihinkään uusperhejuttuun alkaisi.

Ei kannatakaan! Minä lähdin, ja on ollut todella vaikeaa. Olin siis lapseton, miehellä lapsia. Minusta tuo Johanna Pakonen on vaan rehellinen tilanteestaan, ilmeisesti tuntee itsensä hyvin. Että mihin pystyy ja mihin ei. Toisille uusperhe sopii ja he saavat sen toimimaan. Toisille taas ei. Itse kuulin tähän jälkimmäiseen. Ei ole heikkohermoisten hommaa elää uusperheessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se ois vaan bonusta, jos miehelläkin olisi lapsi(a).

Harmi vaan, ettei nuorilla miehillä yleensä ole lapsia, vaikka joillain toki onkin.

Minusta sellainen nainen ei tiedä äidinrakkaudesta yhtikäs mitään, jonka rakkaus riittää vain omille lapsille.

Karuja ihmisiä, vaikka mitäpä he itse sille voivat.

N24

Vierailija
24/25 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että teidän mielestä miehen pitää ja kuuluu hyväksyä teidän lapset,mutta miehellä ei saa olla lapsia tai hänen pitää hylätä heidät jos saa teidänlaisenne ihanan naisen omakseen.

Eikös tuo uusperhe-kuvio tarkoita tasa-arvoisesti kumminkin päin.Asuivat lapset sitten jatkuvasti tai osan ajasta saman katon alla.

Ja kyllä teidän on vaikea ikäistänne miestä saada,jos kriteerinä on lapsettomuus.Puumina voitte toki iskeä nuoria poikia,puumiahan te aina mollaatte.Vähänkin vanhemmilla miehillä on yleensä lapsia kuten naisillakin.

Vierailija
25/25 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihan tolkuttomia nuo Johannan mielipiteet hermon menettämisineen. Varsinkin, kun ottaa huomioon sen, että joskus voi ne puolison lapset olla todella kivoja ja helppoja muksuja. Samoin puolison ex-kumppani voi olla hyvinkin mukava ja sellainen, jonka kanssa on helppo tulla toimeen.

Eikähän kai kukaan ole edellyttämässä, että niitä puolison lapsia pitäisi rakastaa kuin omiaan automaattisesti, niin kuin joku tuossa aikaisemmin kirjoitti. Voi niistä lapsukaisista silti ihan aidosti pitää ja välittää ja kohdella hyvin ja tasapuolisesti.

Luettuani jutun Johannasta toivon kylläkin, ettei hänestä ikinä tule kenellekään lapselle äitipuolta, koska siihen hänestä ei näytä todellakaan olevan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi