Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Johanna Pakonen tylyttää uusioperheitä

Vierailija
24.05.2017 |

Melko erikoisia kommetteja laukoo tämä takavuosien tangokuningatar, ottaen huomioon, että hänellä itsellään on lapsi.

Hän on siis sitä mieltä, että miehellä ei saa olla lapsia, vaikka hänellä itsellään onkin.

"Usein menneisyyden taakka roikkuu pahasti miehen mukana vanhojen ihmissuhteiden muodossa. Varsinkin, jos on lapsia. Minä en ole tyyppi, joka lähtisi sellaiseen mukaan. Minulla ei riittäisi hermo eikä kärsivällisyys kenenkään toisen ihmisen entiseen elämään, Johanna sanoo suoraan Seura-lehdelle."

Johannalle kuitenkin kelpaa vallan mainiosti se, että hänen nuori miesystävänsä kertoo haluavansa olla Johannan tyttärelle turvallinen aikuinen.

http://www.is.fi/viihde/art-2000005224558.html

Melko itsekästä ja aika lapsellisiakin mielipiteitä keski-ikäiseltä naiselta.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on vain rehellinen.

Kyllä minullakin on lapsia, jo teinejä. En silti tykkää aviomieheni lapsista. Minä en tätä vain koskaan kenellekkään ääneen.

Vierailija
2/25 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ottaisi miestä, jolla on jo lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se toimii paremmin jos vain toisella on lapsia aikaisemmista suhteista.

Vierailija
4/25 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on vain rehellinen.

Kyllä minullakin on lapsia, jo teinejä. En silti tykkää aviomieheni lapsista. Minä en tätä vain koskaan kenellekkään ääneen.

Miksi olet ihmsien kanssa jolle et voi olla 100% rehellinen?

Vierailija
5/25 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusioperhe, kahden epäonnistujan tuplausliitto. Mitä sitä kaunistelemaan.

Vierailija
6/25 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se toimii paremmin jos vain toisella on lapsia aikaisemmista suhteista.

Ei se toimi silloinkaan oikeasti

Vierailija
7/25 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on vain rehellinen.

Miksi tätä alapeukutetaan? Miksi olla toisen kanssa yhdessä jos toiselle ei voi olla rehellinen?

Vierailija
8/25 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on vain rehellinen.

Koska käytöstavat pitää kuitenkin olla. Jos puhun tuosta ääneen, osoitan samalla halveksuntaa miestäni kohtaa. Ja sitä en halua tehdä.

Vierailija
9/25 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on vain rehellinen.

Koska käytöstavat pitää kuitenkin olla. Jos puhun tuosta ääneen, osoitan samalla halveksuntaa miestäni kohtaa. Ja sitä en halua tehdä.

Tiesit jo niistä lapsista ennen kuin menitte yhteen. Miksi menet ihmisen kanssa yhteen jos et tykkää niistä lapsista?

Rehellisyys on ylivoimaisesti tärkein asia parisuhteessa. Jos sitä ei ole niin ei ole mitään.

Vierailija
10/25 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on vain rehellinen.

Tiesit jo niistä lapsista ennen kuin menitte yhteen. Miksi menet ihmisen kanssa yhteen jos et tykkää niistä lapsista?

Rehellisyys on ylivoimaisesti tärkein asia parisuhteessa. Jos sitä ei ole niin ei ole mitään.

Siis kyllä mies tästä tietää. Tarkoitin, että en kailottele asiaa kavereille enkä työpaikalla.

Menin yhteen, koska lapset ovat täällä harvakseltaan. Kyllä minä tämän kestän, kun suurin osa elämästä on kuitenkin kivaa. En olisi mennyt, jos mies olisi ollut lähi-isä tai vuoroviikkoisä.

Eikö kysymys kuulu, miksi mies kosi minua, vaikka tietää asian?

Vierailija
11/25 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kärvistelin uusperheessä 7 vuotta. Enää en samaa virhettä tee. Ei enää ikinä miestä jolla on lapsia.

Vierailija
12/25 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kärvistelin uusperheessä 7 vuotta. Enää en samaa virhettä tee. Ei enää ikinä miestä jolla on lapsia.

Sinä vissiin otit lapsista vastuuta ja hoidit heitä, ja mies oli jossain muualla?

Vierailija
13/25 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin pistin poikki alkavan suhteen, koska miehellä "aiempia" lapsia. En lähde sellaiseen mukaan ollenkaan. Tosin ei itsellänikään ole lapsia vielä, vaikuttaisiko asiaan. Haluaisin kyllä kovasti!

Vierailija
14/25 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään mihinkään uusperhejuttuun alkaisi.

Vierailija
15/25 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette siedä miehen lapsia tai menneisyyttä? Jokaisella on menneisyys. Mun mielestä jotenkin tosi outo ja kylmä ajatus. Mä tykkään mun miehestä ja sen lapsista. Ja on päiviä kun mies ärsyttää mua, ja on päiviä kun hänen lapset ärsyttää mua. Mun mielestä tämä on ihan normaalia. Mutta se on ihan totta, että ei kannata lähteä suhteeseen johon ei pysty, oli se sitten uusioperhe, polyamoria tai mikä tahansa.

Vierailija
16/25 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette siedä miehen lapsia tai menneisyyttä? Jokaisella on menneisyys. Mun mielestä jotenkin tosi outo ja kylmä ajatus. Mä tykkään mun miehestä ja sen lapsista. Ja on päiviä kun mies ärsyttää mua, ja on päiviä kun hänen lapset ärsyttää mua. Mun mielestä tämä on ihan normaalia. Mutta se on ihan totta, että ei kannata lähteä suhteeseen johon ei pysty, oli se sitten uusioperhe, polyamoria tai mikä tahansa.

Ei se menneisyys haittaa, vaan minä en vain tykkää kenekään lapsista.

Vierailija
17/25 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että tietää omat rajansa, eikä rupea myötäilemään.

Vierailija
18/25 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi lasta, mutta en ikinä ottaisi miestä jolla on jo lapsia. Liikaa säätöä, aikatauluttamista sekä ihmisiä ohjaamassa...

Vierailija
19/25 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla on menneisyys, mutta kaikilla siihen menneisyyteen ei kuulu lapset ja entinen puoliso.

On vaan järkevää tiedostaa asiat, joista tulee riitaa tai heikentävät omaa elämänlaatua. Jos et tykkää muiden lapsista, niin valikoi sellaisen jolla niitä ei ole. Et halua tupakoivaa tai viinaan menevää, otat raittiin ja tupakoimattoman. Lapset tuovat mukanaan vastuuta ja monesti sen exän aina niihin kuvioihin mukaan. Säätämistä ja riitelyä, jota toiset eivät vaan halua elämäänsä. 

Minusta taas on outoa, että aivan vieraat lapset yhtäkkiä tulevat elämääsi ja automaattisesti jotenkin rakastat niitä, vaan koska olet heidän äitinsä tai isänsä kanssa yhdessä.

Vierailija
20/25 |
09.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni puolestaan menisi hermo Johannan kaltaisten naisten kanssa. En ymmärrä tuollaisia ollenkaan, jotenkin henkisesti täysin epäkypsiä. Naisella kuitenkin jo ikää 40v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän