Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aesthetic medicine Dr.Wallu kokemuksia?

Vierailija
24.05.2017 |

Löysin kyseisen paikan Offerillan kautta, tarjoaa pistoshoitoja melko hyvään hintaan (huultentäyttötarjous Offerilla 149e mutta paikan omilla fb sivuilla on vielä parempi tarjous, 139e). Haluaisinkin tietää, että onko kellään kokemusta kyseisestä paikasta?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät naiset ja herrat. Kirjoitukset ei kerro yhtään mitään. Laittakaa kuvia, joissa näkyy asiakkaan pelkät huulet. Toki vain asiakkaan suostumuksella. Älkääkä yrittäkö edes huijata, koska työn lopputulos kyllä kertoo osaatteko oikeasti. 

Kuvia kehiin, kiitos :) 

Joku tykkää luonnollisesta lookista ja joku siitä ankkajututsta. Kuvat kertoo, mikä miellyttää omaa silmää.

On aivan se ja sama mitä muut kirjoittelevat, koska se ei kerro mitään. Moni markkinoi itseään nettipalstoilla kehumalla. Jotkut tehneet elämänsä suurimpia mokia uskottuaan kirjoituksia. 

Ne voi olla täysin totta, mutta kuvat todentavat ne. Joillekin ankka on se juttu ja joillekin luonnollisuus.

Vierailija
42/49 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Vladimirin kantaasiakas. Olen tehnyt hänen luona plasmolifting, hifu, huulet, posket ja paljon muitakin. Olen aina erittäin tyytyväinen hänen työstään. Siksi aina suosittelen kaikille ystäville joka kehuvat mun ulkonäköä. Kiitos Vladimir sinun huolen pidosta mun naamasta. Älä välitä kritiikistä. Aina maailmassa löytyy joku eri mieltä. Voivatko he näyttää kuvat sun teosta. Ja me päätämme. Tsemppiä! Jatketaan käydä sun luona! Ja meitä tyytyväisiä on paljon enemmän. Don't worry.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wallu on paras ja ammattitaitoisin pistäjä ❤️ Oon monessa eri paikassa käynyt ja en käy kyllä enää missään muualla. Asun Tampereella, niin mielummin käyn silti Helsingissä hänen luonaan, hintansa väärti! Tekee niin hyvää jälkeä, että ei tarvitse montaa milliä laittaa kun tulee jo näyttävät huulet. Laitto ei ole ikinä sattunut ja jäänyt todella hyvät kokemukset kaikin puolin. Asiakaspalvelu myös hyvää, suosittelen :) -ZZ

Vierailija
44/49 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, WALLU!

Sun itsekehumiskommentit näkyy myös tässä:)

Sun suomea on niin erikoista ja tuntuu helposti sun omat kommentit.

Vierailija
45/49 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyteaineissa joissakin on jo itsessään lisättynä lidokaiinia, että kyllä sitä saa pistää

Vierailija
46/49 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vladimir kirjoittelee täällä ja kehuskelee itseään huonolla suomella 😂

Vierailija
47/49 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäluotettava ammatinharjoittaja. Netissä olevat varattavat ajat eivät pidä välltämättä ollenkaan paikkaansa vaan yllättäen tulee ajan peruutus. Saattaa ilmoittaa yllättäen että ei ota enää ollenkaan aikaisemmin hoidoissa käynyttä asiallista hyvin maksavaa asiakasta? Täysin käsittämätöntä. Jos asiakas kysyy jotain hinnoista voi suuttua siitä ja peruuttaa kaikki vastaanotot. Impulsiivinen epäluotettava, epäammattimainen. Onneksi löytyy hyviä vaihtoehtoja.

Vierailija
48/49 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko vika sitten tekijässä vai laitteessa, mutta minä sain hifusta hermovaurion. Toinen puoli suusta on kuin hammaslääkärin puuduttama, roikkuu. Enpä tiennyt että tälläistäkin voi hifu tuottaa. Aivan järkyttävän kipeä hoito muuten, ihan btw.

Vierailija
49/49 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy Offerillassa lahjakortteja tänäkin päivänä, mutta ajanvaraus ei sit onnistukaan.