Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aesthetic medicine Dr.Wallu kokemuksia?

Vierailija
24.05.2017 |

Löysin kyseisen paikan Offerillan kautta, tarjoaa pistoshoitoja melko hyvään hintaan (huultentäyttötarjous Offerilla 149e mutta paikan omilla fb sivuilla on vielä parempi tarjous, 139e). Haluaisinkin tietää, että onko kellään kokemusta kyseisestä paikasta?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi tuon kuvan perusteella huonoksi tekijäksi kun tyttö on itse tuollaiset halunnut ja tykkää itse niistä

Vierailija
22/49 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://blogbook.fi/cristajaatinen/kauneusleikkaukset/ Tuossa on lopussa kuva dr wallun tekemistä huulista. Minusta tuollaisten tekeminen on jo ammattirtiikan rajamailla. Etenkin 18-vuotiaalle.

Kauneus on toki katsojan silmässä, mutta onhan nuo huulet aika pahan näköiset... tietty tärkeintä on, että huulten "kantaja" niistä itse tykkää. Tuon tytön pakaraimplanttijutusta tuli jotenkin tyhjä ja surullinen fiilis; mihin maailma on mennyt, kun jo 17-vuotias haluaa pakaraimplantit? Ja ilmeisesti vanhempien suostumuksella...ei mun vanhemmat vaan olis hyväksyneet. Hurjaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa olen käynyt - tykkään! Tarjouksia käyttäneenä ymmärrän että laittavat saman tai halvemman hinnan omille sivuilleen, nuo tarjouspalvelut ottavat kuulemma jopa 50% maksetusta hinnasta itselleen.

Vierailija
24/49 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis instagramkuvien perusteellahan noi huulet on täytetty ihan päin helvettiä :D

Vierailija
25/49 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin kyseisen paikan Offerillan kautta, tarjoaa pistoshoitoja melko hyvään hintaan (huultentäyttötarjous Offerilla 149e mutta paikan omilla fb sivuilla on vielä parempi tarjous, 139e). Haluaisinkin tietää, että onko kellään kokemusta kyseisestä paikasta?

Juuri tuo pakaraimplanteista tulehduksen saanut taisi kiittää häntä instassa?.

Vierailija
26/49 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro asiasta, jos sinun tiedot siitä asiastaan lainattu netistä. Asuin Venäjällä ja voin sanoa, että hygienia siinä on parempi, kuin Suomessa. Pelkästään Pietarissa asuu noin 7 000 000 asukasta, mikä on koko Suomen väestön isompi porukka. Venäjällä ihmisillä on pakko ajatella hygieniaa… Metrossa junavaunut pestään 2 kertaa viikossa kloorilla ja huuhteellaan vedellä. Onko Helsingin metrossa niin?   

Ravintoloissa käytävistä paikoista otetaan bakteeri-kokeita säännöllisesti. Ei ketään Venäjällä tiedä mikä on vatsatauti?

Kauneuden alalla monet normit ja säännökset ovat hyvin tiukempia, kuin taas Suomessa.

Täytyy sanoa, että venäläiset naiset tykkää ns ” too mutch” juttuja😊 Eli monien venäläisten naisten mielestään, ankkahuulet ja vesimelonirinnat  on kaunista ja jos työ näkyy hyvin, niin tämä on hyvin tehty työ. Kysyntä tekee  tarjontaa…

Vierailija
27/49 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kuulemaan tarjous huulten muotoiluun 179 eur ... ehkä mietin ottamaan

Vierailija
28/49 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://blogbook.fi/cristajaatinen/kauneusleikkaukset/ Tuossa on lopussa kuva dr wallun tekemistä huulista. Minusta tuollaisten tekeminen on jo ammattirtiikan rajamailla. Etenkin 18-vuotiaalle.

Voi kamala, törkeän näköiset. Nollaitsetuntoisia p.i.s.s.i.k.s.i.ä on hyvä rahastaa älyttömyyksillä.

Vierailija
29/49 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/aesthetic_clinic_wallu/

Työn jälki ei oikein vakuuta, epäsymmetrisiä ja muhkuraisia huulia. Taitaa tehdä vähän liian ripeästi. Jossain se halpa hinta näkyy. Julkiterhikin mukaan Wallu on sairaanhoitaja.

Tähän jamppaan verrattuna se Uinon ym "somehuulityyppien" vakkaripistäjä (Susanna?) on taitava vaikka tekeekin jäätäviä överihuulia.

Ohhoh, ja huulet pitäisi mennä täyttämään puoskarille, jolla on itselläänkin nakkihuulet? Just....

Vierailija
30/49 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako tuolta kuittia?

Vierailija
31/49 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä kyllä nyt konsultaatiossa kaikkien jotka on tällä ottanut täyteaineita!! On tullut tänään tietoon että pistänyt suoraan LIHAKSEEN täyteainetta ja sieltähän ne lähtevät liikenteeseen ja ovat todella vaarallisia! 😔 Älkää missään nimessä käykö enää tällä Wallulla laittamassa yhtään mitään.

Vierailija
32/49 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin täyttämässä huulet ja tulos oli ihan hyvä.

Itse laitto oli kyseenalainen, koska puudutus tehtiin piikillä eikä voiteella. Mulla puutui pelottavasti koko naama tuosta puudutteesta.

Kuittia en myöskään saanut.

Vierailija
33/49 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL. Lihakseen. ))))))

Vierailija
34/49 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö, ettei sairaanhoitaja saa pistää puudutusaenetta? Ei mitään lääke-ainetta pistoksenä. Saa laittaa vaan voide-muodossa. Jos Wallu oikeasti puduttaa huulet injektiona, Valviraa tä ois kiinnostaa.

Vierailija
35/49 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn vain Wallulla täyttämässä huulet, aina ihana lopputulos. Ei mitään moitittavaa. Kuitinkin saan. Tuon Crista episodin jälkeen Wallu tarjosi kaikille asiakkailleen sairaanhoitaja konsulaatioita/ katsoi huulet, itselläni kaikki ok.

Vierailija
36/49 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri*

37/49 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt Kolme kertaa ja todella hienot Huulet joka kertaa. Kiitos Vladimir ! suosittelen tätä paikkaa aivan mahtava .

Vierailija
38/49 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kuvia jossakin netissä millaiset huulet?

Moni täyttää huulia, vaikka se on se huulen yläpuoleinen iho, joka tyhjenee vanhetessa ja auteuttaa huulen pienentymistä

Vierailija
39/49 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wallu osaa hommansa todella hyvin. On ystävällinen, ajoissa paikalla eikä arvostele kollegoitaan ja haluaa vilpittömästi auttaa muiden tekijöiden mokia. Itse tykkään maltillisesta täytöstä. Mutta kyllä hän tekee myös muhkeita huulia jos asiakas niin haluaa. PRP on yksi lempihoidoistani, sekin onnistunut Wallun tekemänä aina erinomaisesti. Naureskelen tätä mustamaalauskampajaa parin wanna-be-julkkiksen toimesta. Kirjoittelevat ympäri nettiä mitä heidän nykyinen sponssidaaminsa käskee kirjoittaa. Kovin on läpinäkyvää arvon leidit.

Vierailija
40/49 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin sairaanhoitajalla Vladimirilla täyttämässä huulia, enkä voisi olla tyytyväisempi! Palvelu oli aivan ihanaa, hän kuunteli ja antoi konsultaatiota! Muualla en ole kyllä saanut näin ammattitaitoista palvelua! Täydelliset huulet ja täydellinen palvelu!