Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aesthetic medicine Dr.Wallu kokemuksia?

Vierailija
24.05.2017 |

Löysin kyseisen paikan Offerillan kautta, tarjoaa pistoshoitoja melko hyvään hintaan (huultentäyttötarjous Offerilla 149e mutta paikan omilla fb sivuilla on vielä parempi tarjous, 139e). Haluaisinkin tietää, että onko kellään kokemusta kyseisestä paikasta?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta tästä ja muistakin paikoista.

Tämä on paras.

Voin oikeasti suositella.

Vierailija
2/49 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pistoksia/hoitoja olet tuolla ottanut?:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään?

Vierailija
4/49 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko kävit? Millaiset tuli?

Vierailija
5/49 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin näin tämän tarjouksen offerilla, mutta rupesin miettimään että onko paikka millainen ja onko lopputulos luonnollinen (ei ns.ankkahuulia)

Vierailija
6/49 |
08.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wallu Valpion uusi bisnes?

7/49 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt ja aivan upeat huulet tuli!

Ja hinta melkein puolet kilpailijoiden hinnoista 😂

Olen nyt ihan koukussa dr wallun hoitoihin, hän sai minusta vakkariasiakkaan.

Suosittelen!

Vierailija
8/49 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattokaa sen instagram sivuilta kuvia huulista mitä se on tehny niin ette varmasti halua sen täyttämiä huulia... Nikki drwallu.helsinki

Vierailija
9/49 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin ja musta tuli samantien Vallun vakioasiakas! Ihanat huulet.

Vierailija
10/49 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt hyvät ihmiset menkö pilamaan kasvojanne tälläisen puoskarin käsiin! Kaikki, nimestä lähtien johtaa harhaan! Mies on sairaanhoitaja vaikka nimestä voisi päätellä lääkäri. Sairaanhoitaja, missä? Venäjälläkö? Liian alhainen hintakin on hälytysmerkki. Jossakin silloin säästetään, hygieniassa, taidoissa, tiloissa missä? Menkää hyvämaineisten plastiikkakirurgien tai plastiikoiden suosittelemien sairaanhoitajien asiakkaiksi!! Heillä on oikeasti ammattitaito ja laadukkaat aineet ja välineet! Hinta on varmasti korkeampi,mutta halpa ja hyvä ovat kaksi ei tuotetta/asiaa!

Vierailija
11/49 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitkäön huultentäyttäjät ole lääkäreitä. Sairaanhoitajia nimenomaan. Dille.

Vierailija
12/49 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai sun mielestä ei ole yhtään harhaanjohtavaa se, että sairaanhoitaja käyttää itsestään nimitystä Dr? O.0

Vierailija
13/49 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin instatililtä "luomuksia", tosi surullista miten niin moni on pilannut huulensa.

Vierailija
14/49 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt kahdesti PRP-hoidossa. Pidän paikkaa laadukkaana, ilmapiiriä rentona ja hintatasoa tosi kohtuullisena. Voin siis suositella ja olen menossa kolmatta kertaa PRP-hoitoon syyskuussa. :)

Vierailija
15/49 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://blogbook.fi/cristajaatinen/kauneusleikkaukset/ Tuossa on lopussa kuva dr wallun tekemistä huulista. Minusta tuollaisten tekeminen on jo ammattirtiikan rajamailla. Etenkin 18-vuotiaalle.

Vierailija
16/49 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa plastiikkakirurgit tekevät myös huultentäyttöjä ja muita pistoshoitoja. Dille on se, joka ammattilaisia ei käytä. ;)

Vierailija
17/49 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvista päätellen ihan täys puoskari: http://instagram.com/aesthetic_clinic_wallu

Vierailija
18/49 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ottamassa juuri offerin tarjouksella huulet.

Wallu laittaa tosi ripeästi, mistä itse tykkäsin, mutta muoto on eri mitä pyysin, toivoin isompaa ylähuulta koska alahuuli jo luonnostaan huomattavasti isompi. Huulista tuli ylhäältä epätasaiset ja alahuuli todella paljon isompi. En itse ollut huuliin tyytyväinen, mutta periaatteessa suosittelen jos teette todella selväksi mitä haluatte.

Vierailija
19/49 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/aesthetic_clinic_wallu/

Työn jälki ei oikein vakuuta, epäsymmetrisiä ja muhkuraisia huulia. Taitaa tehdä vähän liian ripeästi. Jossain se halpa hinta näkyy. Julkiterhikin mukaan Wallu on sairaanhoitaja.

Tähän jamppaan verrattuna se Uinon ym "somehuulityyppien" vakkaripistäjä (Susanna?) on taitava vaikka tekeekin jäätäviä överihuulia.

Vierailija
20/49 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin Wallulle huulten kanssa jotka oltiin eeppisesti turmeltu City-klinikalla Helsingissa.  Wallu korjasi tulosta niin hyvin kuin pystyi ja teki huulille kauniin uuden muodon. City klinikalla huuleni laittoi oikea laakari, mutta tulos oli silti katastrofaalinen ja asiakaspalvelu luokattoman huonoa. Wallu taas on ammattitaitoinen laittaja seka ystavallinen ja mukava asiakkailleen!!!  Otin huulet offerilta tarjouksella ja nyt olen suositellut Wallua jo usealle ystavalleni ja aion jatkaa kaymista tuevaisuudessa!