Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laihduttajat auttakaa!

Vierailija
27.03.2006 |

Miksi en ole laihtunut yhtään? Ylipainoa reilusti ja nyt olen kolmen päivän ajan syönyt todella kevyesti! Vain salatteja, aamulla puuro, kahvia ja näkkileipää. Nälkä ei ole ollut, juoda olen yrittänyt joka käänteessä. Olo tuntuu jo kevyemmältä ja energiseltä, mutta miksi se ei näy vaa' alla? Muutos entisiin ruokamääriin on kuitenkin huomattava... Tsempatkaa nyt jotenkin, ettei tämä tähän tyssäisi!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi kannattaa lisätä liikuntaa. Puntarilla ei kannata rampata joka päivä vaan vain kerran viikossa.

Vierailija
22/32 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuli viesti ettei saa linkittää. Mitä minä muka linkitin??? Tsemppiä kuitenkin, en jaksa uudelleen kirjoittaa. saankohan tätäkään näkyviin??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluatte laihtua ' kauniisti' siihen täytyy kulua aikaa. Muuten iho alkaa roikkua ja saatte pian etsiä kauneuskirurgia leikkelemään vatsanahkaa pienemmäksi, kun iho ei ole pysynyt laihtumisen perässä. Antakaa siis ajan kulua, antakaa laihtumisen tapahtua hitaasti. Muistakaa syödä terveellisiä rasvoja ja liikkua.

Vierailija
24/32 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä ruokapäiväkirjaa ja kirjoita siihen KAIKKI mitä suuhusi laitat. Siitä voit tarkistaa, mikä on vialla, jos paino ei parin-kolmen viikon kuluttua ala laskea. Äläkä vaan vertaa itseäsi esim. niihin Suurin pudottaja-tyyppeihin. Niitten laihtuminen tapahtuu niin nopeesti, ettei kotona kannata yrittää samaa:). Musta sun kannattaa jatkaa samalla tavalla eli terveellisellä kotiruualla, rasvaa ja sokeria vähentäen. Jotku karppaajat ym. dieettien noudattajat kyllä varmaan laihtuu nopeemmin mutta onko se pysyvää, siitä voidaan olla montaa mieltä. Ja lisää arkiliikuntaa ja liikuntaa muutenkin. Osta vaikka askelmittari. Se kannustaa liikkumaan enemmän! Tsemppiä sulle, toivottavasti onnistut:)!

Vierailija
25/32 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

etsi niiltä sivuilta päivittäisten ruokien opas.

On takuulla helpoin ' dieetti' mitä ikinä olen nähnyt. Ja toimiva.

T: miinus 10 kiloa

Vierailija
26/32 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin saa laittaa!

ap

Vierailija
27/32 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne tietenkään toisena päivänä ole sentitkäät lähteneet, mutta minua ainakin harmitti ko olin kuukauden laihduttanut ennenko tajusin alkaa mittaileen itseäni. Olis ollut kiva tietää paljonko niitä senttejä lähti oikeasti.

Myöhemminkin kun paino alkaa jumittaa kannattaa käyttää mittanauhaa, koska sentit voi silti kadota vaikka paino ei tippuiskaan. Varsinkin jos alkaa liikkua enempi. Pysyy paremmin motivaatio. Minulle ainakin on ne kadonneet sentit tärkeämpiä, nehän ne näkyy. Paino ei näy jos ei mee puntarille.

Vierailija
28/32 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypä mitata ja kirjoittaa ylös kriittisimmistä kohdista.

Ja tuo olet-mitä-syöt googletus antoi kyllä paljon ihania sivuja, missä oli kaikkea hyödyllistä! Laihduttajat käykää katsomassa!

ap

Vierailija
29/32 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoin 75kg, nyt painan 65kg. Minulla on taapero ja vauva, joten kilot oli tavallaan " raskauskiloja" . En tiedä onko siinä jotain eroa.

Eli minun vinkkejä:

Kasvata lihasmassaa. Syö enemmän, varsinkin lihaa ja kuituja.

Älä katso aluksi vaakaa. Vasta sitten kun joku vaate jää isoiksi.

Minä en syö säännöllisesti, koska kun näläntunteesta pääsee yli, niin on helppo olla syömättä. Aamupalaa en syö ikinä, koska sitten on päivälläkin kova nälkä. Kun on kova nälkätunne, niin syön pari siivua keittokinkkua. Kolaa juon pullon päivässä, muusta sokerista en tykkää. Kahvia juon myös paljon.

Nämä ei ollut terveellisiä vinkkejä, mutta nämä auttaa minua.

Vierailija
30/32 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

painoon menee muutama paiva et keho tottuu kylla se varmasti pudotus jo viikon paasta nakyy ja hiljaa hyva tulee :) paljon tsemppia sulle

Vierailija
31/32 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja arvatkaapa mitä? Vaaka näytti (joo joo, ei saa ravata vaakalla... ) 600 g vähemmän kuin viikonloppuna! Ja nesteet on lähteny liikkeelle.

Mitenkähän kauan nuo nesteet virtaa näin vuolaana?Kai tämä pissatus joskus tasoittuu?

ap

Vierailija
32/32 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tehdä kun paino jämähtää paikalleen?

Olen 6 viikkoa ollut kuurilla.. samaan tapaan kun tässä ketjussa muutkin. Eli rasvat ja sokeri + kaikki muu ylimääräinen pois. Lämminruoka + hedelmiä ja salaattia sekä pari siivua leipää viikossa. Painoa pudonnut n. 4,5 kg mutta nyt jumittanu viikon pikallaan. Mitään ideoita mitä kannattaisi kokeilla että laihtuminen lähtisi taas käyntiin?