Mikä on kummallisin asia, mille olet alkanut itkeä?
Vanha koiramme tiesi odottaa aina eteisessä, kun lapsemme tulee kerhosta kotiin.
Netistä luettuna:
- Ruoka oli niin hyvää.
- Ultra Bra palaa takaisin.
Kommentit (61)
Auto antoi tietä syksyn ensimmäisenä koulupäivänä pienelle koululaiselle suojatiellä aivan koulun vieressä. Must se oli tavattoman liikuttavaa siinä hetkessä.
Itkin onnesta kun Lordi voitti Euroviisut 2006. Mies oli ihmeissään.
Siivoojamummo, jolla oli jalassa lenkkitossut. Hän oli niin liikuttava.
"Soldier of fortune" sai mut viimeks kyyneliin, se on niin upee.
Saarioisten mainokset, jossa äidit huutaa "Syömään". Liikutun helposti :)
Olin aloittanut juuri e-pillerit, joten kroppani totutteli vielä ja itkin vähän joka asialle. Silloin itkin, koska äiti oli ostanut mulle limun.
Mä alan joskus itkeä, kun näen ambulanssin menevän pillit päällä. Varsinkin jos on pms päällä. Samalla rukoilen mielessäni uhrin puolesta.
Arman Alizad itki telkkarissa ja se tarttui minuunkin. :D
Mäkin itken joskus ambulansseille, sen nyt vuelä ymmärtää. Mutta hieman outoa oli, kun itkin kun näin ikkunastani bussin ajavan sillalla myöhään illalla. Siellä se bussikuski kiltisti tekee työtänsä...joo, hormonit!😂
Viereisellä kaistalla ajoi autoa vanha mies, jolla oli hattu päässä. Jostakin syystä se oli hyvin liikuttava näky mielestäni ja purskahdin itkuun.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin itken joskus ambulansseille, sen nyt vuelä ymmärtää. Mutta hieman outoa oli, kun itkin kun näin ikkunastani bussin ajavan sillalla myöhään illalla. Siellä se bussikuski kiltisti tekee työtänsä...joo, hormonit!😂
Tää oli paras :DDD
Kun mies kertoi mulle Escobarin virtahevoista.
Onkohan tuolla tiet täynnä autoja joiden kuski itkee? Kun itketään näemmä ihan kaikelle mitä nähdään.
Joskus oli pitkä jakso, kun kaikki meni huonosti ja oli paha olo, vitutti ja surutti. Monen päivän tuskat ja surut purkautui loputtomaan ja hysteeriseen itkuun, kun haarukka putosi lattialle juuri kun aloin syömään 😌 ja mies ihmetteli että ei tommosesta voi itkeä
Vanha isäni pyyhki huolellisesti autostani lumia, kun olin lähdössä kotiini vanhempieni luota.
Meni edeltä ulos ja oli käynnistänyt auton lämpiämään. Harjasi hitaasti, huolellisesti ja arvokkaasti autoa lumesta, että tyttärellä olisi turvallista ajaa. :'(
Hormoni-ja kilpirauhasvaivat aiheuttavat itkuja tämän tästä.Onko se sitten kummallista, voi jokainen itse päätellä - varsinkin jos elät 24/7 näiden kanssa.
Näin Facebookin Koirat ryhmässä kuvan typistetyistä koiranhännistä. Pätkityt hännät oli rivissä vierekkäin.
Ei taida olla oikein sanoa itkeä jollekin, vai mitä? Itkeä jonkun takia ehkä suomeksi?
-Joku tappoi kärpäsen silmieni edessä.
Ja en ole mikään viherpiiperö.