Ovatko Sanni ja Evelina vielä yhdessä?
Itse en ole törmännyt uutisiin erosta tai uusista heiloista, mutta ei heitä ole kyllä näkynyt yhdessäkään. Eivätkö vain tahdo virallistaa suhdettaan vielä(kään)?
Kommentit (666)
Vierailija kirjoitti:
UPPPP
Luuletko löytäväsi vastauksen täältä?
mut toisaalta vaikuttaa että yrittävät kovastikin salailla koska kyllähän heitä muuten olisi bongailtu yhdessä jos eivät haluaisi salailla. kyllä normaalisti pariskunnat tekee yhdessä asioita ja käy esim. julkisilla paikoilla, tapahtumissa jne; säälittää niiden puolesta etteivät vaan nauti yhdessäolostaan vapaasti jos ovat yhdessä - itse ainakaan en pystyisi olla missään salailusuhteessa, varsinkaan pitkäkestoisesti.
Eveliina ja Sanni ovat yhdessä new yorkissa
Ilmankos en ole koskaan tuntenut minkäänlaista vetoa tai mielenkiintoa Sannia kohtaan. En tosin pidä hänen musiikista tai lauluäänestäkään. Suuntautuminen ei kylläkään häiritse millään lailla minua.
On-offia heillä, luotettavasta lähteestä tieto.
Vierailija kirjoitti:
Sanni on bi ja Evelina lesbo.
mistä tiedät?
Aika jännä, että rupesivat vasta nyt salailemaan suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä, että rupesivat vasta nyt salailemaan suhdetta.
Onko se salailua, jos ei ole joka ikiseen juorulehteen säännöllisesti suhteestaan avautumassa?
Mutta joo, niin se kai naisparilla menee. Joko salailee suhdettaan, tai sitten tuppautuu julkisuuteen ja mainostaa. Muita vaihtoehtoja ei ole. Suo siellä, vetelä täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanni on bi ja Evelina lesbo.
mistä tiedät?
Sannilla on nuoruusvuosinaan ollut poikaystävä (Miss Farkku Suomi-leffan aikoihin ja sitä edeltävinä vuosina). Osa S&M-albumin kappaleista kertoo heidän suhteestaan. Siitä nyt ainakin voi päätellä, että Sanni on bi? Evelinan lesboudesta en tiedä mitään.
Itse aiheeseen liittyen, niin vaikken kumpaakaan tunne niin pakko myöntää että vähän harmittaisi jos tulisi uutinen että ovat eronneet. En tiedä miksi, mutta symppaan tätä paria tosi paljon.
Heidän läheiset välit oli jo 2015 ilmiselvä kun Eveliina oli siinä haastiksessa jossa kysyttiin suoraan. Eveliina pyöri kiusaantuneesti tuolissaan ja kehonkieli oli niin että kädet puuskaan. "en kommentoi"
Sannihan seurusteli aikoinaan Elias Kaskisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Sannihan seurusteli aikoinaan Elias Kaskisen kanssa.
Joskus kouluaikoina Lohjalla. Olivat sentään saman ikäisiä, toisin kuin Elias ja Jenni...
Ei voisi vähempää kiinnostaa. Ei sen takia, että olisi jotain lesboja vastaan vaan vain sen takia ettei kaksikon musiikki mielytä sitten yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sanni fani lähipiiristä kirjoitti:
kyllä sanni ja eveliina asuvat isossa omakotitalossa yhdessä. osoitetta ja paikkakunta en tietenkään paljasta.
Helsinki.
No tuskin niillä palkoilla vielä mitään omakotitaloa HELSINGISTÄ ostellaan.
Voi kuule... :D
muakaan ei miellytä kummankaan musiikki, mut jostain syystä yksityiselämä ? :D kai olen hieman turhan utelias. mutta niinhän me kaikki välillä. ja sitä paitsi nuori rakkaus on <3
Vierailija kirjoitti:
Ei voisi vähempää kiinnostaa. Ei sen takia, että olisi jotain lesboja vastaan vaan vain sen takia ettei kaksikon musiikki mielytä sitten yhtään.
Kiinnosti kuitenkin sen verran, että piti avata ketju ja tulla kertomaan mielipide heidän suhteestaan.
Jep, kertokaa pliiiiis että ovat yhdessä vielä! Olisi hienoa jos joskus tulevaisuudessa kauniisti tulisivat yhdessä esille! :) Jäädään odottelemaan.