En vaan keksi tyttövauvalle nimeä.
Miehelle ei käy mitkään erikoiset. Itse en halua kovin yleistä nimeä. Nimen pitää olla 4-5 kirjaiminen ilman R-kirjainta. Kaikki kivat nimet on jo tutuilla käytössä muutenkin. Ajattelin jos joku teistä voisi ehdottaa kaunista nimeä.
Kommentit (270)
Tuo Mauno Koiviston äidin nimi on kaunis! Hymni, luulen että nimi tulee taas käyttöön :).
Miks porukka ehdottelee täällä YLEISIÄ nimiä, kun Ap sanoi ettei halua yleistä? Esim. Lilja ja Elli on tosi yleisiä, ja moni muukin ehdotettu nimi.
Onko se jo syntynyt? Mulla on lapsen jo-päätetty-nimi vaihtunut synnärillä kummallakin kerralla kun olen heidät oikeasti tavannut :D
Eevi
Luna
Saimi
Lilia
Mette
Ani
Evelia
Mimi
Matilda
Julie
Joanna
Kaisla
Inessa
Selja
Sade
Tessa
Leeni
Ilona
Valma
Selma
Maisa
Varsinkin tytölle on äärimmäisen helppo keksiä nimiä!
Nita.
Meille ei tullut R-kirjainta eikä tule, koska mulla on R-kirjain etunimessä, keskimmäisessä nimessä JA sukunimessä ja mä kärsin todella pahasta R-viasta ala-asteen loppuun asti. Oli PIINAA :DD Varsinkin kun nimi ilman ärrää on tyyliin Siiri -> Siili. :D
Seela, Silva, Silja, Ines, Meea, Minni
Saga
Miisa
Netta
Mette
Seela
Siina
Viivi
Jasmin
Sofi
Sinna
Nella
Milka
Mimmi
Lilia
Adele
Alva
Alisa/Aliisa
Emelia
Elma
Selja
Evelia
Luna
Evelin
Lovisa
Iisa
Essi
Feelia
Vivia
Siinä nyt jotain, jotkut nimet ehkä pidempiä kun sen 4-5 kirjainta mutta jos on mieluisa nimi, niin tuskin pariin kirjaimeen kaatuu. :)
Milloin on ristiäiset tai nimijuhlat? Onko kovin kiire jo päättää?
Ongelmana ei taida olla nimen keksiminen vaan valitseminen? Moni on kertonut, että oli lapselle nimi valmiina, mut se muuttui. Että ei ollutkaan lapsi sen nimen näköinen, että sille ois voinut antaa sen suunnitellun nimen. Yksikin oli halunnut koko ikänsä antaa tietyn nimen, mut antoi muun...
Muista, että nimi tulee olemaan myös teinin, aikuisen naisen ja mummon nimi, ei pelkästään pikkuvauvan nimi.
Vierailija kirjoitti:
Fiia
Tykkään tästä paljon. Mutta sekin jo tutulla. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miks porukka ehdottelee täällä YLEISIÄ nimiä, kun Ap sanoi ettei halua yleistä? Esim. Lilja ja Elli on tosi yleisiä, ja moni muukin ehdotettu nimi.
Saa ehdottaa koska mies ei halua harvinaista. Ap
Lili