En vaan keksi tyttövauvalle nimeä.
Miehelle ei käy mitkään erikoiset. Itse en halua kovin yleistä nimeä. Nimen pitää olla 4-5 kirjaiminen ilman R-kirjainta. Kaikki kivat nimet on jo tutuilla käytössä muutenkin. Ajattelin jos joku teistä voisi ehdottaa kaunista nimeä.
Kommentit (270)
Millon on ristiäiset tai nimijuhlat? Onko jo kovin kiire päättää nimi?
Hanni
Henni
Paola
Mette
Maija
Anna
Kiisa
Malla
Maisa
Eivät suosituimpia nimiä, mutta kauniita.
No miten jo aiemmin ehdotetut Essi, Miisa tai Viivi? Ovat tosi tuttuja nimiä, muttei mitään yleisiä nimiä siltikään. Eli täyttää sinun ja miehesi kriteerit. Fiona myös kiva, onko se miehellesi jo liikaa? Entäs Eeva?
Mette
Inga
Olga
Saana
Alina
Lydia
Iina
Minja
Milja
Minka
Milka
Minea
Mimosa
Vierailija kirjoitti:
No miten jo aiemmin ehdotetut Essi, Miisa tai Viivi? Ovat tosi tuttuja nimiä, muttei mitään yleisiä nimiä siltikään. Eli täyttää sinun ja miehesi kriteerit. Fiona myös kiva, onko se miehellesi jo liikaa? Entäs Eeva?
Fiona on kyllä mullekin hieman liikaa vaikka kaunis nimi on. Nuo muut taas ovat jo lähipiirissä. Ap
Ristiäiset reilun kuukauden päästä. Ap
Kata
Kati
Juli
Juuli
Viola
Elsa
Esme
Tilda
Aida
Inna
Vierailija kirjoitti:
Muista, että nimi tulee olemaan myös teinin, aikuisen naisen ja mummon nimi, ei pelkästään pikkuvauvan nimi.
Tuolla tavalla ei kannata asiaa miettiä, jos ei suunnittele nimeksi jotain Nöpöä tai Pupua :). Jokainen nimi vanhenee lapsen mukana. Kun itse olin nuori joku Martta, Viivi, Fiia ja Elli olivat tosi mummonimiä, ei kukaan sellaisia nimiä antanut lapselle -60 ja -70 luvuilla. Nythän nuo ovat olleet jo taas pitkään muodissa.
Maya
Milja
Elina
Elisa/Elise
Inka
Selda
Elea
Alina
Amelie
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata antaa Fiiaa, tulee Fiia nyholm mieleen Turun suurin jakorasia joka sai juuri tuomion alaikäiseen sekaantumisesta
Tuollaiset jutut nyt unohtuu pian.
Viveka
Annika
Odessa
Lydia/Lyydia
Sylvia
Milea
Seelia
Ines/Iines
Inga, Inka
Säde
Salla