mitä sinä joka koet syöväsi terveellisesti, olet syönyt tänään?
Kommentit (67)
Kahvia, ruisleipää+juustoa, suolakurkkuja ym
Kasvispizzaa + rahkaa (rahkaa, kermaa, marjoja, sokeria)
Energiajuoma
Sitä samaa pizzaa, kun jäi vielä
Cappuccino kermalla
Tää on paha.. sillä tänään olin reissun päällä ja söin hyvin epätavallisesti.
Eli tämä ei siis ole normaali minä ;) :D
- aamulla vettä
- bussin vaihtoa odotellessa kahvilassa kahvi ja täytetty kinkku-juusto sämpylä
- iltapäivällä kahvia kera sulhaspiirakka ja voisilmäpulla
- yksi karkki bussia odotellessa + appelsiinimehu
- taas bussin vaihtoajalla burger kingiin ja whopper-ateriaa (ranskalaisista meni suurin osa roskiin kun hamppari oli niin täyttävä)
- kotona illalla vettä
Eilen söin
Kahvi + pulla
Iso kuppi salaattia (raasteita, hedelmiä, juustoa, pastaa ym)
Kahvi
Pari jugurttia ja joku edellisen päivän ruuan jämä
Energiajuoma
Cappuccino kermalla
No ei nuo mun sapuskat kuulosta ehkä terveelliselle, mut vissiin ihan ok niin kauan kun ei liho??
Iso lasi vettä, seassa 3rkl suodattamatonta luomuomenaviinietikkaa.
Puolisen litraa chai latte -teetä 2% maidolla, ilman sokeria.
Korealainen vermisellisalaatti (vermiselliä, kesäkurpitsaa, paprikaa, kevätsipulia, pavunituja, yrttejä, mausteita), keitetty muna, vihersalaattia tomaatilla ja balsamicolla, tuoretta ananasta. Vettä.
Kahvia maidolla ja sokerilla.
Perunamuussia, naudanpihvi sienikastikkeella, paistettuja vihreitä papuja, vihersalaatti. Juomana vettä.
Tuoreita mansikoita ja pensasmustikoita. Vettä.
Käyttäjä5454 kirjoitti:
No ei nuo mun sapuskat kuulosta ehkä terveelliselle, mut vissiin ihan ok niin kauan kun ei liho??
En tiedä mitkä tarkalleen olivat sapuskasi, mutta tässäpä taas nykypäivän läskiuutisoinnin aiheuttama suuri harhakäsitys: että voisi syödä miten tahansa epäterveellisesti ja pysyä terveenä, kunhan ei vaan liho.
Joo ei mene niin. Kyllä sillä ravinnolla on huima merkitys terveydelle, ja siksi pelkän painon tuijottaminen on täysin turhaa, kun veriarvot ja verenpaine on huomattavasti tärkeämmät terveyden ja sairausriskien markkerit.
Miten ällöjä ruokia te syötte :D itse syön mitä vain kunhan se on hyvää, esim. Jauhelihasta teen paljon pastaruokia, tortilloja, einesruokaa kerran viikkoon. Silti olen normaalin mitoissa vaikka en syö mitään niin terveellistä ruokaa.