Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älykäs ihminen, miksi olet työtön?

Vierailija
23.05.2017 |

?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää olla mukana pyörittämässä tätä järjetöntä maailmaa.

Vierailija
2/39 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jostain syystä minun sanotaan olevan ylikoulutettu siihen työhön mitä haen. Miksi en saisi paistaa hampurilaisia, vaikka olenkin käynyt yliopiston? En ymmärrä. Ehkä en olekaan älykäs, vaan pelkästään "ylikoulutettu".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska elämänhallinta ei ole hallinnassa.

Vierailija
4/39 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa enää olla mukana pyörittämässä tätä järjetöntä maailmaa.

Sitten kun tarjotaan 4000 euron kk palkkaa niin mieli yhtäkkiä muuttuukin. On se jännää.

Vierailija
5/39 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tajuaa akateemisen maailman kähminnän ja teennäisyyden, niin pitkä askel toiseen suuntaan on joskus enemmän kuin paikallaan.

Vierailija
6/39 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun jostain syystä minun sanotaan olevan ylikoulutettu siihen työhön mitä haen. Miksi en saisi paistaa hampurilaisia, vaikka olenkin käynyt yliopiston? En ymmärrä. Ehkä en olekaan älykäs, vaan pelkästään "ylikoulutettu".

Olet idiootti jo mainostat koulutustasi näihin perusduuneihin hakiessa. Ei ne välitä paskaakaan mikä maisteri olet, kunhan osaat paistaa purilaista niin saat kyllä hommia purilaisten paistajana.

Vierailija
7/39 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tajuaa akateemisen maailman kähminnän ja teennäisyyden, niin pitkä askel toiseen suuntaan on joskus enemmän kuin paikallaan.

4000 euron kk palkalla sinunkin askel muuttu hyvin joutuisaksi työpöydän ääreen.

Vierailija
8/39 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää ei kestänyt. :(

Vierailija
9/39 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alhainen koulutus ja ikä.

Vierailija
10/39 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu paljon töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä.

Vierailija
11/39 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liian fiksu mennäkseni töihin...

Vierailija
12/39 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut oikea vastaus on laiskuus. Ei jakseta hakea töitä, koska kotona makaamisesta saa ihan riittävästi rahaa elelyyn.

Vierailija
13/39 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pää ei kestänyt. :(

..ja perse leves :(

Vierailija
14/39 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työelämä alkoi vituttaa niin paljon että päätin ottaa muutaman kuukauden sapattivapaan, eli käytännössä olen työtön. 

Oravanpyörä kutsuu taas kun säästöt alkaa loppumaan. 

Vierailija
15/39 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet idiootti jo mainostat koulutustasi näihin perusduuneihin hakiessa. Ei ne välitä paskaakaan mikä maisteri olet, kunhan osaat paistaa purilaista niin saat kyllä hommia purilaisten paistajana.

Minähän jo ehdotin sitä mahdollisuutta etten olekaan älykäs. Et sitten huomannut. 😆

Vierailija
16/39 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen niin älykäs, ettei minun tarvitse tehdä töitä, koska muut tahot rahoittavat minua.

Vierailija
17/39 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollakulla on tänään paljon aikaa ja halua syyllistää työttömiä omasta surkeasta elämästään! mietin vaan, että missä työssä voi viettää näin paljon aikaa av-palstalla?

Vierailija
18/39 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kai teknisesti ole työtön, kun en tarvitse töitä. Olen rikas.

Vierailija
19/39 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistuin kuukausi sitten, ei ole turhan paljon "tulevaisuuden alan" työpaikkoja enää jäljellä, kun ne tässä superlamassa siirtyy Etelä-Amerikkaan ja Aasiaan. Tutut on työttöminä tai tekee väitöskirjoja. Kumpikaan ei houkuta, jotain pitäis keksiä. Mihin suuntaan loikata?

Vierailija
20/39 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ ei vaan yksinkertaisesti sovi minulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi