Jo yli viikko flunssassa, voisi jo helpottaa..
Kurkkukipua, yskää, päänsärkyä, tukkoisuutta (nenän ja korvien), väsymystä, etovaa oloa, ja sumeahko olo. Ei jaksa mitään. Särkee jokapaikkaan.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pirun sitkeää flunssaa taas liikkeellä. Olisi edes kuume noussut niin olisi mennyt nopeampaa ohi, mutta ei. Kuudetta viikkoa mennään. Onneksi pahin sentään tuntuu olevan jo ohi.
Oho , kuudetta viikkoa :o miten oot jaksellu? Toivottavasti helpottaa pian! -ap
2-3 viikkoa oli melko väsynyt olo, nyt lähinnä ärsyttää. Saisi loppua jo.
Toivottavasti sinäkin paranet pian :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pirun sitkeää flunssaa taas liikkeellä. Olisi edes kuume noussut niin olisi mennyt nopeampaa ohi, mutta ei. Kuudetta viikkoa mennään. Onneksi pahin sentään tuntuu olevan jo ohi.
2-3 viikkoa oli melko väsynyt olo, nyt lähinnä ärsyttää. Saisi loppua jo.
Toivottavasti sinäkin paranet pian :)
Okei. Kiitos, toivotaan :) -ap
Inhottavan kuuma koko ajan :( -ap
Mulle iski ekojen oireiden aikaan hirvee herkkunälkä. Vedin kermamunkkiakin miltei jo kaupan parkkipaikalla. Flunssa kestänyt nyt viikon, ja kova nälkä vain jatkuu. Olen lihonut 2 kilos ja naama ihan turvonnut myös 😩
Vierailija kirjoitti:
Mulle iski ekojen oireiden aikaan hirvee herkkunälkä. Vedin kermamunkkiakin miltei jo kaupan parkkipaikalla. Flunssa kestänyt nyt viikon, ja kova nälkä vain jatkuu. Olen lihonut 2 kilos ja naama ihan turvonnut myös 😩
Mul taas ei oo yhtää ruokahalua :( -ap
Vierailija kirjoitti:
Viikko on normaali aika nuorelle flunssassa. 2 viikkoa hitusen vanhemmalle ja yli 40 vuotiaille jo yli 3 viikkoa.
Vanhuus ei tule yksin. Ärsyttävää tuhlata 3 viikkoa flunssaan kun muutenkin on aika vähissä.
Täällä neljättä päivää heikko olo. Kurkku todella kipeä välillä ja kuumeinen olo, mutta kun olen mittaillut niin heittelee 35,8°-37°.. ke, to ja pe poissa työstä omalla ilmoituksella, nyt sitten lääkäriin. Erittäin paha mieli kun joutuu olla sairaana. Olenko liian herkästi poissa työstäni? Olisiko vain pitänyt yrittää mennä vaikka heikottaa? Kuinka te muut toimitte?