Jo yli viikko flunssassa, voisi jo helpottaa..
Kurkkukipua, yskää, päänsärkyä, tukkoisuutta (nenän ja korvien), väsymystä, etovaa oloa, ja sumeahko olo. Ei jaksa mitään. Särkee jokapaikkaan.
Kommentit (31)
Vatsakin vähän kuralla, eikä mitään tee mieli. -ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla ihan sama.. muttakun en oikein tiedä flunssaa vai siitepölyallergiaa vai kumpaakin.
Mulla ei oo todettu mitään allergioita. Onko sullakin semmonen sumea olo? -ap
On kyllä.. ja mullakin vatsa outo. Suolisto murahtelee kovalla äänellä kokoajan..
Vierailija kirjoitti:
On kyllä.. ja mullakin vatsa outo. Suolisto murahtelee kovalla äänellä kokoajan..
En oo siis yksin tän sumeuden kanssa. Joo suolistolla on vähän väliä omat bileet käynnissä, tänään jo kerran joutunu juoksee vessaan :/ -ap
Tää sumee olo ei oo kyllä yhtään kivaa. -ap
Minulla kesti 2 viikkoa, nyt on onneksi ohi.
Vierailija kirjoitti:
Oliko samanlaiset oireet? -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu aika lailla. Kurkkukipua aamuisin, yskää, korvat lukossa, kuumeinen olo, vaikkei tainnut kuumetta olla (en mitannut), sitten pari päivää kestänyt nuha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu aika lailla. Kurkkukipua aamuisin, yskää, korvat lukossa, kuumeinen olo, vaikkei tainnut kuumetta olla (en mitannut), sitten pari päivää kestänyt nuha.
Okei, mäkään en oo lämpöä mitannut. Oliko sulla kans semmosta sumeaa oloa? Hyvä että paranit. -ap
Aika inhaa olla kipeä näillä keleillä.
Vierailija kirjoitti:
Aika inhaa olla kipeä näillä keleillä.
No on :(
Viikko on normaali aika nuorelle flunssassa. 2 viikkoa hitusen vanhemmalle ja yli 40 vuotiaille jo yli 3 viikkoa.
Täälläkin Jo 10 päivää flunssassa eikä millään jaksaisi tätä oloa kun työtkin yrittää samalla hoitaa. Alussa oli kuumetta ensimmäiset päivät, muuten vaan päänsärkyä, nuhaa, kurkkukipua, ärsyttävää yskää, äänen käheyttä, kamalaa väsymystä eikä enää lihaksissakaan tunnu olevan voimaa.. Ja kamalasti lääkkeitä syöty, mutta mikään ei auta (allergialääkkeet, burana, ibumax, finrex, yskänlääkkeet, zyx, yms..) :/ Toivottavasti pian helpottaisi.
Pirun sitkeää flunssaa taas liikkeellä. Olisi edes kuume noussut niin olisi mennyt nopeampaa ohi, mutta ei. Kuudetta viikkoa mennään. Onneksi pahin sentään tuntuu olevan jo ohi.
sairaana arjessa kirjoitti:
Täälläkin Jo 10 päivää flunssassa eikä millään jaksaisi tätä oloa kun työtkin yrittää samalla hoitaa. Alussa oli kuumetta ensimmäiset päivät, muuten vaan päänsärkyä, nuhaa, kurkkukipua, ärsyttävää yskää, äänen käheyttä, kamalaa väsymystä eikä enää lihaksissakaan tunnu olevan voimaa.. Ja kamalasti lääkkeitä syöty, mutta mikään ei auta (allergialääkkeet, burana, ibumax, finrex, yskänlääkkeet, zyx, yms..) :/ Toivottavasti pian helpottaisi.
Tuttua.. Mulla ei oo kuumetta noussu, tai en tiedä kun mittari ei toimi. Mutta muutoin oireilusi kuulostaa tosi tutulta. Toivottavasti paranet pian! :) -ap
Mulla ihan sama.. muttakun en oikein tiedä flunssaa vai siitepölyallergiaa vai kumpaakin.