Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ajattelin alkaa elää kuten mies

Vierailija
23.05.2017 |

Olen ihmetellyt miksi minulla ei ole ikinä aikaa mihinkään, kun siivoan ja kokkaan ja luuttuan. Aloin katsoa, miten mies toimii, ei pese vaatteita, ei tiskejä, ei laita tyynyjä järjestykseen, ei sijaa vuodetta.

En tehnyt mitään ja lähdik vain aamulla, ei mennyt aikaa mihinkään noista, en myöskään tee palattuani mitään vaan lähden pitkälle pyörälenkille.

Mikä pakko minun on tehdä yhteisessä kodissa jotain kun toinenkaan ei tee.

Kyllä.minäkin haluan vapaa- aikaa mieluummin kun luuttuan lattioita illat pitkät.

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli tommonen mies. On entinen kumppani :)

Aika mykistävää katsoa sitä touhua, toinen ei vaan ymmärrä että mitä pitää tehdä saadakseen puhtaita astioita tai vaatteita. Vaatteet kasoissa pitkin kämppää ja sit kyseltiin missä on puhtaita sukkia.

Lopulta jätin sen miettimään mitä pitäisi tehdä jotta ilmestyisi niitä puhtaita sukkia ja muutin pois. Sinne jäi siis röykkiöittäin valmisruokabokseja, pyykkiä, likaisia astioita..siirsin lopulta sivuun sellaisiksi kasoiksi. Häntä ei kuulemma haitannut nämä (isot) kasat.

Sanoin etten voi käyttää suurinta osaa vapaa-ajastani siihen että siivoan ja järjestelen asuntoa, ja että pitäisi sen verran kunnioittaa toista että siivoaa ne omat jälkensä ja roskansa.

Asiasta puhuttiin kyllä,  mutta se vaan katsoi mua sellainen tyhjä ilme naamalla. Eli valmistaudu eloon kaatopaikalla :)

Suhteen alussa siivottiin yhdessä. Sit yhtäkkiä se lopetti. Koitin siis sanoa että jos yhdessä laitettaisiin vaikka pyykit kaappiin niin tietäisi missä ne vaatteet sijaitsee. Ei se ees suostunut opettelemaan miten pesukone toimii tai missä meillä on pyyhkeitä. Muuten oli ihan tavallinen mies. En vaan enää pystynyt tuohon.

Muistan ikuisesti sen "blank stare" tuijotuksen sellainen hymynkare naamalla, kun koitin hakea puhumalla ratkaisuja tähän, että ei se asunto itekseen mene järjestykseen ja että ne omat jäljet voi ihan itse siivota. Mutta juu ei.

Voin kuvitella, että tässä taloudessa on pitänyt viikata pyyhkeet ja lakanatkin. Mitä järjen köyhyyttä. Muistan kun nuorena itsellänikin moiset älyttömyydet menivät läpi. Sen jälkeen tajusin, että voi toimia älykkäämminkin ja nostaa ne pyyhkeet ja lakanat suoraan käyttöön.

Eipä ole sen jälkeen tarvinnut viikkailla. Ja sen lakanankin voi tunkea sinne kaappiin, ei sitä lakanaaa kiinnosta onko se rytyssä. Näin homma hoituu sekunnissa.

Sinkkumies

Mihin sulla on kiire?

Mä käytän aikaani mielummin mielekkäisiin asioihin kuin pakkopullaan. Sitten jos iskee siivoushinku, ehkä noin kerran pari vuodessa niin voin viikkailla vaikka koko päivän, koska teen sen omasta halustani ja tahdostani. 

Juuri kaksi päivää sitten mietin, että pitäisikö tehdä suursiivous, mutta kun PITÄISI olla autoa korjaamassa, niin prioriteetit menevät uusiksi..

Sinkkumies

Vierailija
62/80 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aina elänyt kuin mies, hallitussa kaaoksessa. Tosin kun elää oikean miehen kanssa se on vaikeaa kun toinen ei sitten yhtään osaa hallita omaa kaaostaan vaan sotkee oikeasti enemmän kuin minä. Minä sentään laitan roskat suoraan roskiin ja käytän samaa kahvikuppia ja lautasta enkä sillein että otan aina uudet niin että lopulta koko kaapin sisältö on tiskivuorena pöydällä. Aika vähällä työllä saisi pidettyä kämpän ihan ok kunnossa ilman että tarvii tehdä kauheasti työtä mutta harmi ettei se mene miehelle kalloon sitten millään ja aina onkin sitten monen tunnin työ siivota jos vieraita tulee.

Just näin. Mä jäin yksinhuoltajaksi, ja nyt on aina sen verran siistiä että voi kuka vaan tulla yllätyskylään. Kumma juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika mykistävää katsoa sitä touhua, toinen ei vaan ymmärrä että mitä pitää tehdä saadakseen puhtaita astioita tai vaatteita. Vaatteet kasoissa pitkin kämppää ja sit kyseltiin missä on puhtaita sukkia.

Lopulta jätin sen miettimään mitä pitäisi tehdä jotta ilmestyisi niitä puhtaita sukkia ja muutin pois. Sinne jäi siis röykkiöittäin valmisruokabokseja, pyykkiä, likaisia astioita..siirsin lopulta sivuun sellaisiksi kasoiksi. Häntä ei kuulemma haitannut nämä (isot) kasat.

Sanoin etten voi käyttää suurinta osaa vapaa-ajastani siihen että siivoan ja järjestelen asuntoa, ja että pitäisi sen verran kunnioittaa toista että siivoaa ne omat jälkensä ja roskansa.

Asiasta puhuttiin kyllä,  mutta se vaan katsoi mua sellainen tyhjä ilme naamalla. Eli valmistaudu eloon kaatopaikalla :)

Suhteen alussa siivottiin yhdessä. Sit yhtäkkiä se lopetti. Koitin siis sanoa että jos yhdessä laitettaisiin vaikka pyykit kaappiin niin tietäisi missä ne vaatteet sijaitsee. Ei se ees suostunut opettelemaan miten pesukone toimii tai missä meillä on pyyhkeitä. Muuten oli ihan tavallinen mies. En vaan enää pystynyt tuohon.

Muistan ikuisesti sen "blank stare" tuijotuksen sellainen hymynkare naamalla, kun koitin hakea puhumalla ratkaisuja tähän, että ei se asunto itekseen mene järjestykseen ja että ne omat jäljet voi ihan itse siivota. Mutta juu ei.

Voin kuvitella, että tässä taloudessa on pitänyt viikata pyyhkeet ja lakanatkin. Mitä järjen köyhyyttä. Muistan kun nuorena itsellänikin moiset älyttömyydet menivät läpi. Sen jälkeen tajusin, että voi toimia älykkäämminkin ja nostaa ne pyyhkeet ja lakanat suoraan käyttöön.

Eipä ole sen jälkeen tarvinnut viikkailla. Ja sen lakanankin voi tunkea sinne kaappiin, ei sitä lakanaaa kiinnosta onko se rytyssä. Näin homma hoituu sekunnissa.

Sinkkumies

Mihin sulla on kiire?

Mä käytän aikaani mielummin mielekkäisiin asioihin kuin pakkopullaan. Sitten jos iskee siivoushinku, ehkä noin kerran pari vuodessa niin voin viikkailla vaikka koko päivän, koska teen sen omasta halustani ja tahdostani. 

Juuri kaksi päivää sitten mietin, että pitäisikö tehdä suursiivous, mutta kun PITÄISI olla autoa korjaamassa, niin prioriteetit menevät uusiksi..

Sinkkumies

Lakanan viikkaamiseen menee maksimissaan 40 sekuntia.

T: Yh äiti

Vierailija
64/80 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jep, ei kyllä auta tekemättä jättäminen.Itse joudut tekemään.

Ei auta keskustelu ehkä viikon saa esim. pyykit pyykkikoriin sitten ne on taas läjinä ympäriinsä.

Sanoo, että haluaa osallistua, mutta mitään ei tapahdu.

Meillä ei silitetä. Vaatteet viikkaan kaappiin.Sänkyä ei pedata. Imuroidaan ehkä kerran kahdessa viikossa. Pölyt pyyhitään kun on pölyistä, lattiat pestään kun jää sukka kiinni yms. joten ei ole vaatimus taso kovin korkea.

Yli  20-vuotta menty jo. Mies ei koskaan ole pessyt vessaa tai imuroinut koko huushollia.  Pyykkiä pessyt ehkä 7 kertaa. Lattioita ei ole pessyt koskaan. Kaupassa käy ehkä kerran viikossa, mutta ostaa vain mitä itse tarvitsee. Tiskikoneen täyttää/tyhjentää pari kertaa viikossa.

Niin onhan meillä lapsiakin. Ei koskaan ole tarkastanut lasten läksyjä tai kuulustellut kokeisiin. Vanhempainillat ja kasvatuskeskustelut meikäläisen hommaa. Myöskin kevät ja joulujuhlat. 

Näin meillä...

Niin ja tienaan enemmän kuin mieheni siis käyn töissä

Miksi et jssap?

Vierailija
65/80 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

m85 kirjoitti:

palkatkaa siivooja? kohtahan noita saa ottaa työkkärin jonosta ilmatteeks...

Mies siis palkkaa siivoojapyykinpesijäkeittiöapulaiskokin omilla rahoillaan, kun ei hoida osuuttaan. Ap tekee osuutensa itse ja nykyään miehen osuudenkin.

Vierailija
66/80 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Peset toki omat pyykkisi ja astiasi normaalisti. Tee myöskin itsellesi ruokaa, laita vaikka joku lappu "Tiinan eväät! Älä syö!" kerto miten edistyy :)

Jotenkin huvittavaa tämä naisten kakaramainen kiusaaminen. Tämä opitaan ilmeisesti jo päiväkodissa ja homma jatkuu hautaan asti. 

Miksei voi sanoa, että homman pitää muuttua tai sitten menee lusikat jakoon?

Sinusta se on kiusaamista ettei toinen ihminen siivoa sinun jälkiäsi tai kokkaa sinulle? Minä sitten kiusaan naapurin pekkaa kun en käy siellä siivoomassa ja ruokkimassa :( sinäkin kiusaat aina montaa ihmistä..

Salli minun nauraa. Ette edes ilmeisesti tajua touhunne typeryyttä. Ja itsehän tuossa itseänne kiusattu, koska todennäköisesti miestä ei sotku häiritse.

Ja jos se puhe ei kerran tehoa, niin miksi on pakko roikkua suhteessa ja keksiä kummallisia ja lapsellisia "pelejä" oman viestin välittämiseen toiselle. Toisaalta tällaisia naiset ovat pienestä pitäen.

Vierailija
67/80 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Peset toki omat pyykkisi ja astiasi normaalisti. Tee myöskin itsellesi ruokaa, laita vaikka joku lappu "Tiinan eväät! Älä syö!" kerto miten edistyy :)

Jotenkin huvittavaa tämä naisten kakaramainen kiusaaminen. Tämä opitaan ilmeisesti jo päiväkodissa ja homma jatkuu hautaan asti. 

Totta, mies kiusaa naista kakaramaisesti. 

Oletatko, ettei nainen ole jo sanonut asiasta noin tuhat kertaa?

ohis

Sanonut tuhat kertaa ja silti roikkuu suhteessa ja vinkuu AV:lla. No kukin tyylillään.

Vierailija
68/80 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähimmäismäärä kotitöitä on se, että siivoaa omat sotkunsa. Lopusta voidaan sitten neuvotella.

T. mies

Vierailija
69/80 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jep, ei kyllä auta tekemättä jättäminen.Itse joudut tekemään.

Ei auta keskustelu ehkä viikon saa esim. pyykit pyykkikoriin sitten ne on taas läjinä ympäriinsä.

Sanoo, että haluaa osallistua, mutta mitään ei tapahdu.

Meillä ei silitetä. Vaatteet viikkaan kaappiin.Sänkyä ei pedata. Imuroidaan ehkä kerran kahdessa viikossa. Pölyt pyyhitään kun on pölyistä, lattiat pestään kun jää sukka kiinni yms. joten ei ole vaatimus taso kovin korkea.

Yli  20-vuotta menty jo. Mies ei koskaan ole pessyt vessaa tai imuroinut koko huushollia.  Pyykkiä pessyt ehkä 7 kertaa. Lattioita ei ole pessyt koskaan. Kaupassa käy ehkä kerran viikossa, mutta ostaa vain mitä itse tarvitsee. Tiskikoneen täyttää/tyhjentää pari kertaa viikossa.

Niin onhan meillä lapsiakin. Ei koskaan ole tarkastanut lasten läksyjä tai kuulustellut kokeisiin. Vanhempainillat ja kasvatuskeskustelut meikäläisen hommaa. Myöskin kevät ja joulujuhlat. 

Näin meillä...

Niin ja tienaan enemmän kuin mieheni siis käyn töissä

Ihan itse olet valintasi tehnyt. Kai sinä nyt kostat tämän miehellesi mahdollisimman monella eri tavalla?

Vierailija
70/80 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelit alkaa elää kuten mies eli menit vihdoinkin töihin?

Vierailija
71/80 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moneskohan tuhannes ketju, jossa naiset itkevät kotitöistä? 

Moneskohan tuhannes laiska mies elää toisen siivellä vapaamatkustajana?

Moneskohan tuhannes ketju, jossa kynnysmattona ole nainen vinkuu valintojaan.

Onko naisilla joku yksinjäämisen pelko vai miksi niin moni suostuu tuollaiseen?

Vierailija
72/80 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden ketjujen pääfunktio on tarjota niillekin naisille jotka tosielämässä eivät ole yhtään mitään tilaisuus päteä ja tuntea kerrankin olevansa muka parempi kuin joku muu. Ja kaikki vain siksi, että viikkaa jotkut perkeleen lakanat ja siivoaa ahkerammin. Huutonaurua.

Vierailija
73/80 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinusta se on kiusaamista ettei toinen ihminen siivoa sinun jälkiäsi tai kokkaa sinulle? Minä sitten kiusaan naapurin pekkaa kun en käy siellä siivoomassa ja ruokkimassa :( sinäkin kiusaat aina montaa ihmistä..

Salli minun nauraa. Ette edes ilmeisesti tajua touhunne typeryyttä. Ja itsehän tuossa itseänne kiusattu, koska todennäköisesti miestä ei sotku häiritse.

Ja jos se puhe ei kerran tehoa, niin miksi on pakko roikkua suhteessa ja keksiä kummallisia ja lapsellisia "pelejä" oman viestin välittämiseen toiselle. Toisaalta tällaisia naiset ovat pienestä pitäen.

Juu minuakaan ei häiritse se että petän kumppaniani. Hänen nyt vaan pitää hyväksyä se, koska minulle se on ok, ja minä olen maailman napa.

Vierailija
74/80 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään ehdottaa miehelle tyynyjen pöyhintää. Miehen voi osallistuttaa antamalla miehelle sopivia töitä. Vie vaikka roskat tai lähtee taaperon kanssa ulos pelaamaan palloa. Ihan turha riidellä tyynyistä tai silittämisistä. Ei kaikkia hommia kannata jakaa puusilmänä 50-50.

Vierailija
75/80 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moneskohan tuhannes ketju, jossa naiset itkevät kotitöistä? 

Moneskohan tuhannes laiska mies elää toisen siivellä vapaamatkustajana?

Moneskohan tuhannes ketju, jossa kynnysmattona ole nainen vinkuu valintojaan.

Onko naisilla joku yksinjäämisen pelko vai miksi niin moni suostuu tuollaiseen?

Juurihan hän sanoo että aikoo muuttaa tapaansa toimia. Jos nainen passaa miestä on hän kynnysmatto, jos ei passaa on hän huono nainen, jos hän eroaa on hän paska ja jos ei eroa taas kynnysmatto. Palstamiesten logiikkaa.

Vierailija
76/80 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Mihin sulla on kiire?

Sinkkumies

Lakanan viikkaamiseen menee maksimissaan 40 sekuntia.

T: Yh äiti

Minusta Sinkkumiehen suhtautuminen on järkevä. Elämässä on niin paljon parempaakin tekemistä kuin nuohota nurkkia päivästä toiseen. Meillä siivotaan ehkä kerran kahdessa kuukaudessa tai sitten useammin, jos on tulossa vieraita. Tiskit tietysti hoidetaan aikaisemmin, mutta vasta sitten, kun puhtaat astiat on käytännössä katsoen loppu. Minä viikkaan omat pyykkini, mies ryttää omansa. Ei mua haittaa elää näin. Enemmän haittaisi käyttää kallista vapaa-aikaani urakkaan, joka ei tule koskaan valmiiksi.

Vierailija
77/80 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap pelkästään ajattele alkavasi elämään kuin mies, vaan toteuta se myös. Minä toteutin hyvällä menestyksellä. Täällä kanssa pitkä historia erilaisista neuvotteluista siitä, kuinka töitä jaettaisiin tasapuolisemmin. Näiden neuvotteluiden tulokset kestivät yleensä max. viikon ja paluu samaan pas***n oli viimeistään seuraavalla viikolla. Ja todella mies sai itse valita mitkä työt tekisi mieluiten, eli ei ollut kyse edes mistään 50/50 jakamisesta. Siitä huolimatta ne "mieluisammatkin" hommat jäi tekemättä. 

Tein seuraavat siirrot: en koskenut hänen pyykkeihinsä, en mihinkään tavaroihin, tai jättämiinsä astiohin. Näiden lisäksi lopetin ruohonleikkuun, lumenluonnin, vessan pesun ja imuroinnin. Radikaalein ja paras vaikutus oli kuitenkin ruualla: Ilmoitin hänelle, että ostan ja teen vain omat (+lasten) ruuat ja näihin sapuskohin ei kosketa. 

Oli oikeastaan aika järkyttävää, että olin oikeasti tehnyt tuon kaiken yksin! 

Palataan siihen ruokaan: Olen hyvä ruuanlaittaja ja teen hyvää ruokaa. Mies katsoi vierestä kun söimme, kävi jääkaapilla etsimässä ruokaa ja kyseli saako jämiä. Ei saanut. Puputti sitten tyyliin jotain leipää ja kylmiä nakkeja. Varmaan viikko mentiin näin, kunnes alkoi tapahtumaan. 

Ensin pyörähti pesukone käyntiin, sitten imuri. Sitten alettiin hänen aloitteestaan neuvottelemaan siitä, josko hän siivoaisi aina keittiön, niin saisiko hän sitten valmistamaani ruokaa?  Kun ruoho jatkoi vaan kasvamistaan, käynnistyi ruohonleikkuri, eikä talvella päässyt autolle, niin meni kola käteen.

Tällä hetkellä tilanne on se, etten ole pariin vuoteen leikannut ruohoa enkä luonut lumia. Imuroinnista taitaa olla vielä pidempi aika. Hänen tavaroihinsa tai vaatteihinsa en edelleenkään koske, hoidan omani ja lasten omat. Ruuat teen ja keittiötä ja vessaa siivoillaan puoliksi. 

Miehen vapaamatkustajuus kodissamme oli törkeää hyväksikäyttöä, varsinkin kun käymme molemmat töissä. Joku voi pitää toimintatapaani kiristämisenä, mutta suora konkreettinen toiminta näytti olevan ainoa keino, kun puhumisella ja sopimisella ei päässyt puusta pitkään. 

Tietysti voi olla miehiä, joihin ruuatta jättäminenkään ei tehoa ja joille einekset maistuvat paremmin kuin kotiruoka. Jos meillä olisi käynyt näin, olisin pakannut laukkunsa ja potkaissut pihalle. 

Vierailija
78/80 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotin joskus muuttamista erillisiin asuntoihin, ihan liiton pelastamiseksi, koska en jaksanut elää paskan keskellä ja tehdä kaikkia kotitöitä its. Mulle ei vaan mennyt päähän se, miten toinen voi elää niin, että kaapinovet on auki, roskat ja pyykit on kasoissa...kaikki se, että aikuinen olettaa että ruokaa ilmaantuu itekseen kaappiin ja vessa siivoontuu itsekseen. Kyllä siihen vaan saa meneen sitä aikaa kun yksin tekee noi kaikki jutut.

No, yllättäen suurin haloo tulikin tästä ehdotuksesta. Siis kaverit ja sukulaiset syytti mua ylireagoinnista, tuli naureskelua ja ihmettelyä.  Eli lopulta ero tuli pääasiassa tästä että ei hermot kestäneet sitä vänkäystä miehen kanssa, että miksei voi asua yhdessä kun on tähänkin asti asunut. No ei voinut kun en jaksanut olla toisen siivooja/äiti/rakastaja.  Lapsia ei meillä ollut. Lakkas yllättäen seksikin kiinnostamasta siinä ohessa.

Ei sitten haettu kompromisseja ja muutin pois. Kyllä voi toki olla erilaisia siisteyskäsityksiä ja näin, mutta mä en pystynyt tuohon kun mitään ei tapahtunut vaikka asiasta koitti keskustella ja hakee ratkaisuja. Toinen vaan totesi ettei näe asiassa ongelmaa,hän on vaan tällainen ja ei häntä haittaa sotku. Sitä en tiedä siivosiko siellä joku sitten kun olin lähtenyt.

En siis huutanut tai nalkuttanut, olin lähinnä hämmentynyt.

En enää muuta yksiin kenenkään kanssa ennen kuin tämmöiset asiat on selvempääkin selvemmät, kuka tekee ja mitä siellä kotona. Saa käydä baarissa ja harrastuksissa ja ottaa omaa aikaa, mutta mä en enää hoida sitä koko taloutta yksin.

Sitä ihmettelen miten joku voi kasvaa niin ettei omien jälkien korjaamisella oo mitään väliä, mikään sotku ei haittaa tai häiritse. Onko se kotoa omilta vanhemmilta opittua?

Oma moka, joo. liian aikainen yhteenmuutto enkä tajunnut puhua asiasta ihan heti, ja vakavasti, kun alkoi näyttää siltä, että ollaan/ko liian erilaisia tuossa mielessä.

Mutta mistäs sitä olettaa että toinen jättää kaiken siihen mihin se tavara putoo eikä auta tai siivoa muuten. Olis pitänyt uskoa aiemmin että mun luonteella ei pysty tuollaiseen. Kolme vuotta ehdittiin olla avoliitossa.

En siis olisi miehestä mitään kotiorjaa halunnut, joka vaan viikkaa ja puunaa...kun korjaa jälkensä ja tehään juttuja yhdessä - tiskit, roskat, tämmöiset asiat, ja puhutaan mitä toivoisi toisen tekevän ja missä auttavan, niin se on ihan ok.

Eikä niin että toinen tekee kaiken. Sit se mies on ihan kuin lapsi, ei tiedä onko laskut maksettu ja miten pölypussi vaihdetaan, jne. Vähän siis kärjistetysti kirjoitin tästä, mutta kunhan pohdin tätä juttua.

Vierailija
79/80 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joskus antaisit sitä piirakkaa niin saattaisin siivota!

AP:n mies

Aikuiset ihmiset siivoavat omat jälkensä, oi lapsimies.

Vierailija
80/80 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloita käymällä intti. Ja ala toimimaan sylkykuppina naisille.

Intissä opetellaan pinkkaaminen ja omien jälkien siivous. Onpas opetuksesta paljon hyötyä. Not.Älä ulise vaan siivoa ne OMAT jälkesi.