Naiset! Voisitko seurustella ruman jääkiekkolijan kanssa??
Tiukka kysymys. Kelpaako peruskoulun käynyt, elämänsä jääkiekkoillut rumilus kenellekään? Toki SM-liiga on tuttu ja kysyntää on muuallekin :)
Kommentit (28)
Seurustelin, menin naimisiin ja tein lapset hänen kanssaan. Eli kyllä.
Enpä usko meillä olevan yhtään mitään yhteistä, oli hän sitten ruma tai komea, joten ei kiitos.
No en kyllä alkaisi seurustella kenenkään kanssaan vain siksi, että tyyppi on jääkiekkoilija, oli sitten komea, keskiverto tai ruma.
Ei ole jääkiekkoilijat minun tyyppiä.
En voisi seurustella ruman kanssa. PERIOD.
Seurustelin nuorena muutaman vuoden jääkiekkoilijan kanssa. Homma ei toiminut ollenkaan, meillä ei ollut mitään yhteistä enkä sopinut niihin sosiaalisiin ympyröihin ollenkaan. Joten stereotyyppisen jääkiekkoilijan kanssa en alkaisi enää seurustella, oli sitten ruma tai ei.
Miten te kuvittelette että jääkiekkoilijat on joku tietty ihmistyyppi kaikki? Jokainen oma persoonansa.
Kauneus on katsojan silmässä. Ammatti ei vaikuta.
Jos se on niin hyvä tyyppi et saa mut ihastumaan itseensä, niin joo. Oma kokemus lätkänpelaajista on kuitenkin kaikkea muuta kuin hyvä, joten ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Miten te kuvittelette että jääkiekkoilijat on joku tietty ihmistyyppi kaikki? Jokainen oma persoonansa.
En seurustelisi kenenkään sellaisen kanssa, jolle se oma urheiluharrastus on niin iso osa identiteettiä, että mieltää itsensä jääkiekkoilijaksi, koripalloilijaksi... etc. Työkseen urheilevasta puhumattakaan. En oikeastaan välitä urheilun harrastajista laisinkaan ja esim. saliharrastus olisi ehdoton no-no, lenkkeilyn voi juuri ja juuri hyväksyä kunhan siinäkin pääosassa on maisemat ja yleinen "reippailu", eikä hiki hatussa tekeminen. Myöskään penkkiurheilijan kanssa en seurustelisi.
1
Vierailija kirjoitti:
Ruman kanssa ehkä, jääkiekkoilijan kanssa en.
Jääkiekkoilijan kanssa ehkä, ruman kanssa en.
Toki, jos on riittävän rikas ja kuuluisa.
Saisihan sitä kuuluisuutta osakseen itsekin siinä sivussa. Eli voisin kokea romanssin! Pääsisin piireihin jossa voisi testata markkina-arvoaan komeimpiinkin pelaajiin.
Niin ja saahan ne rahaa ihan hyvin.
eli KYLLÄ TOD!
Vierailija kirjoitti:
Saisihan sitä kuuluisuutta osakseen itsekin siinä sivussa. Eli voisin kokea romanssin! Pääsisin piireihin jossa voisi testata markkina-arvoaan komeimpiinkin pelaajiin.
Niin ja saahan ne rahaa ihan hyvin.
eli KYLLÄ TOD!
Nyt oli aika läpinäkyvää trollaamista... :)
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa, jääkiekkoilijat nimenomaan ovat ihmistyyppi. Tietysti poikkeuksia on mutta kyllä useimmiten samoissa piireissä tiivisti vietetty aika muokkaa ihmisiä samaan suuntaan.
Minä olin miltei 20 vuotta lätkävaimo "huipputasolla", kunnes tajusin lähtä tajuttusnu exäni olevan ihan samanlainen paskaläjä kuin 95% kiekkoilijoista tuppaa olemaan. Ura loppui ja peruskoulupohja iski niin syvään vasten hänen kasvojaan, että kaikesta avusta ja tsempistä huolimatta hän alkoholisoitui ja pelasi hirveitä summia uhkapeleihin. Poikkeuksia tuossa vatipäiden joukossa toki on muutamia, mutta valitettavasti he ovat vähemmistö. En tajua, miksi kiekkovaimot elävät laput silmillä, kun koko kaupunki tietää, mitä peliä miehensä pelaavat!
Että oli ruma tai ei, jääkiekkoilijaan en koskisi pitkällä tikullakaan.
Tottakai, jos on hyvä tyyppi, kroppa on ainakin kunnossa. Ja tämä ruma-nimittely on mun mielestä ihan tuulesta temmattu, kuka on ruma? Mä tykkään rujoista miehistä, kaunokaiset jätän muille.
Vierailija kirjoitti:
Enpä usko meillä olevan yhtään mitään yhteistä, oli hän sitten ruma tai komea, joten ei kiitos.
Miks pitää olla kaikki jotenkin yhteistä, eikö siinä kyllästy jo päivässä kaikkeen. Vähän sama kuin olisi vaan itsensä kanssa.
Ruman kanssa ehkä, jääkiekkoilijan kanssa en.