Onko sinulla ollut seksisuhde huomattavasti vanhemman miehen kanssa?
Kuinka vanha itse olit ja kuinka vanha mies oli? Kuinka monta kertaa sextailitte? Kumpi teki aloitteen suhteeseen?
Mietin tässä itse, että miten kannattaisi nuoria naisia lähestyä, jos tavoitteena on seksisuhde tai edes yhden yön juttu.
Kommentit (9)
Ei ole ollut. Ja ei kannata lähestyä mitenkään. Voit olla varma, että jos nuori nainen on susta kiinnostunut, hän kyllä tekee itse aloitteen.
On ollut. Sitä kesti 1,5 vuotta. Jälkikäteen olen tajunnut, että seksi oli todella huonoa. Hän oli täysin varma siitä, että tietää, mistä naiset pitävät ja halusi opettaa minua. Suosittelen, että lähestyt nuorempaa naista rahan kera. Silloin molemmat saavat oikeasti jotakin. Itse sain lähinnä hyvät naurut tuosta suhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ollut. Ja ei kannata lähestyä mitenkään. Voit olla varma, että jos nuori nainen on susta kiinnostunut, hän kyllä tekee itse aloitteen.
Buahhahahaa! :'D Ettäkö naiset tekisivät aloitteita? Kyllä jos jotain mies aikoo tässä elämässä saada, niin itse on lähestymiset tehtävä. Niin se vain on.
Ei ole ollut. Oli parisuhde. Olen nyt 46 ja ex on 62. 15v. ikäeroa oli liikaa. Oli muitakin syitä eroon.
On ollut, parikin kertaa. Minä olin hieman alle 30, molemmat miehet yli 50v. Toista lähestyin itse, toinen minua. Molempien kanssa hyvät välit jo ennestään, yhteistä huumoria ja ns. helppo olla toisen seurassa. Seksikertojen määrää en muista, toisen kanssa joitain kymmeniä, toisen kanssa varmaan yli sata.. Nämä eivät kuitenkaan olleet mitään kertapanoja vaan puhuttiin suhteesta.
Mitään vinkkejä nuoremman naisen pöksyihin pääsemisestä en osaa antaa, itse olin molemmilla kerroilla ihastunut ihmiseen, ikä ei ollut mikään "juttu".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Buahhahahaa! :'D Ettäkö naiset tekisivät aloitteita? Kyllä jos jotain mies aikoo tässä elämässä saada, niin itse on lähestymiset tehtävä. Niin se vain on.
Minä olen useimmiten tehnyt aloitteen.
N46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ehkä sulle ei ole tehty aloitteita, monelle muulle miehelle kyllä on. Itse olen tehnyt montakin aloitetta ja ihan yleistä mun ystäväpiirissä tällainen on. Tietysti niitä aloitteita tehdään vain niille miehille, joista on oikeasti kiinnostunut. Ehkä susta ei sitten ole kukaan vielä ollut kiinnostunut, tai jos aloitteita on tehnyt vaikkapa oman ikäisesi naiset, niin et ole edes huomannut. Tottakai se on äärimmäisen harvinaista, että nuori nainen olisi kiinnostunut vanhasta miehestä. Jotkut tietysti on esim. jos mies on julkkis, komea, rikas yms.
Mutta ihan totta, jos sä teet aloitteen nuorta naista kohtaan, on erittäin todennäköistä, että sulle joko nauretaan tai sua pidetään ns. ällösetänä. Sori, mutta tää on totuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen useimmiten tehnyt aloitteen.
N46
Samma här.
Useimmiten aloitteentekijänä minä, oli kyseessä vanhempi tai nuorempi mies.
Silloin päätän minä, onko mies mielenkiintoinen vaiko ei
Ei ole,mutta nuorempien kanssa kyllä.
T. Fia