Ostettiin ihana ja upea hirsitalo järven rannalta
Oikea unelma ja tällaisesta olen aina haaveillut! Muutettiin ydinkeskustasta kerrostalosta tänne. MUTTA! Olen päivät lasten kanssa keskenään, täältä on lähimmälle bussipysäkille 4km ja kauppoihin 24km, eikä mulla ole autoa, eikä edes ajokorttia! Mies on päivät kotona. En uskalla miehelle valittaa, kun tää talo on just sellainen, josta olen haaveillut yli 10 vuotta! Eikä täällä ole sisäilmaongelmia (joskus asuimme homekämpässä rivarissa).
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä siellä kylillä edes tekisit jos ei ole yhtään rahaa??
Ei kai ihmisten tapaamiseen rahaa tarvita?
Anteeksi AP, mutta alkoi naurattamaan.. :D Jotenki vaan niin pirun koomista.. Ihanaa jeee, muutettiin järven rannalle, jeee maalle jee.. Ja sitten meneeki sormi suuhun että mites täältä pääseekään liikkumaan.. Et taida olla ihan penaalin terävin kynä, AP?
Muistin tämän ketjun. Kai AP on jo hankkinut ajokortin?
Ihmiset on just näin typeriä. On joku ah niin ihana haavetalo, mutta se ostetaan/rakennutetaan jonnekin hevonvidduun ja sitten ihmetellään. Jos vilpittömästi väität ettet osannut ennakoida näitä ongelmia etukäteen, olet kyllä harvinaisen täydellinen ääliö. Jos puolestaan teit ostopäätöksen tietoisesti riskillä, olet impulsiivinen vastuuton haihattelija. Valinta on sinun.
Hienoa että nautit. Itselleni tuollainen elämä olisi painajaista. Mutta onneksi kaikille löytyy sopivia asumisvaihtoehtoja. =)