Laitetaan se kapula ostosten väliin VAST kun olet laittanut kaikki ostoksesi hihnalle!!
Mikä helev*tti siinä voi olla noin vaikeeta.
Älä ainakaan survo sitä laittamaasi kapulaa seuraan asiakkaan ostoksien päälle niin että salaatiti ruttaantuu.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enempi edistäisi asiaasi jos ystävällisesti sanoisit sille takaa päälle tunkevalle että anteeksi voitko odottaa tuon kapulan kanssa koska minulla on vielä lisää tavaroita. Olen samaa mieltä kanssasi että vois siinä kassalla pikkasen katsella ympärilleen ja ottaa huomioon muut asiakkaat mutta kaikilta se ei suju luonnostaan, pitää huomauttaa.
ymmärrätkö mitä tämä tarkoittaisi?? puhumista kauppajonossa VIERAALLE? ? sen jälkeen seuraa kassaneiti, edessäolevat, jälkeenjääneet ja koko kauppa mitä siellä jonossa sekoillaan eli puhutaan. sairasta, sanon minä.
Juurikin näin!
Eihän tämä metsäläiskansa nyt puhua voi.Sama porukka kun pelkää puhumista on sitä kun ei vastaa tuntemattomiin numeroihin tai mene avaamaan ovea: siellähän voi olla TUNTEMATON! Kali kali....
Ja minähän en millekkään AV-palstan siiderivalaalle rupee jutteleen.
kyse on nyt kulttuurinrikastamisesta, eikä sinun suhteestasi naissukupuoleen, kulta.
Vierailija kirjoitti:
Se kapula kuuluu laittaa sen jäkeen kun olet littanut kaikki ostoksesi hihnalle.
Ei niin että laitat kapulan ja lisäätkin ostoksia hihnalle ja hiissaat kapulaa seuraavan ostoksien päälle.
AP
No perinteikäs kapulaprovohan tämä on, mutta en kyllä ole tavannut tuollaista toimintaa.
Sellaista tapahtuu joskus että kun sijoitan kapulan hihnalle niin että loput omani vileä mahtuu hihnalle, niin seuraavana oleva tampio työntää kapulaa eteenpäin niin että se lopuille ostoksille varaamani tila poistuu.
Voihan kapula! Kapulasota Suomessa. Taitaa menna yli ymmarryksen nama nykytekniikan ihmeet, kapulat, kuivausrummut ja automaattivaihteet :D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kapula kuuluu laittaa sen jäkeen kun olet littanut kaikki ostoksesi hihnalle.
Ei niin että laitat kapulan ja lisäätkin ostoksia hihnalle ja hiissaat kapulaa seuraavan ostoksien päälle.
AP
No perinteikäs kapulaprovohan tämä on, mutta en kyllä ole tavannut tuollaista toimintaa.
Sellaista tapahtuu joskus että kun sijoitan kapulan hihnalle niin että loput omani vileä mahtuu hihnalle, niin seuraavana oleva tampio työntää kapulaa eteenpäin niin että se lopuille ostoksille varaamani tila poistuu.
silloin voit kääntyä hänen ylhäisyytensä puoleen ja ystävällisesti puhutella häntä " kuule minulla on tässä vielä oma tavara kesken, että odotatko hetkisen, kiitos" ja jatkat toimintaasi kunnes asettelet sen kapulan merkiksi, että nyt Sinun vuoro!
Olen oikein odotellut, että joku yrittää tunkea mun maksettavaksi omia ostoksiaan, muka näpäyttääkseen. Sillä tulee kestämään kauan, kun selvittelen mitkä ovat mun ostoksia, maksan tietenkin vain niistä. Siinähän näpäyttäjä odottelee. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
silloin voit kääntyä hänen ylhäisyytensä puoleen ja ystävällisesti puhutella häntä " kuule minulla on tässä vielä oma tavara kesken, että odotatko hetkisen, kiitos" ja jatkat toimintaasi kunnes asettelet sen kapulan merkiksi, että nyt Sinun vuoro!
Yleensä noin juntisti toimivien ihmisten kanssa on turha keskustella. Jos ei hän tajunnut että kapulan eteen jätetyllä tyhjällä tilalla oli tarkoitus, niin tuskinpa tajuaa mitään muutakaan.
Vierailija kirjoitti:
Näin päin ei ole koskaan käynyt, mutta jos minä lapsen ostoksiani hihnalle, älä perskules sentään tule ja änge sitä kapulaa ja omia ostoksiasi siihen hihnalle!!!! Kiva ojentaa tavarat suoraan myyjälle, kun takana olija päättää, että hänellä on ne oikeus laittaa jos mahtuu siihen hihnan viereen seisomaan..
EI mahdu mikäli mä olen kassalla ja tappituntumalle on turha yrittää tunkea.
Vierailija kirjoitti:
Olen oikein odotellut, että joku yrittää tunkea mun maksettavaksi omia ostoksiaan, muka näpäyttääkseen. Sillä tulee kestämään kauan, kun selvittelen mitkä ovat mun ostoksia, maksan tietenkin vain niistä. Siinähän näpäyttäjä odottelee. ;)
Minun ostoksiin joku kerran ujutti oman namipussinsa ja ilmeisesti tarkoituksena varmaan yrittää saada se ilmaiseksi takaisin kun olen maksanut sen ensin. Totesin vaan että se on nyt minun koska maksoin sen ja hän voi mennä hakemaan itselleen uuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Yleensä noin juntisti toimivien ihmisten kanssa on turha keskustella. Jos ei hän tajunnut että kapulan eteen jätetyllä tyhjällä tilalla oli tarkoitus, niin tuskinpa tajuaa mitään muutakaan.
kyllä ovat omalla kohdallani ihan suomea ymmärtäneet, kun olen kertonut asiani ja pyytänyt hieman odottamaan. hyvin on ostokset saatu hoidettua :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun ostoksiin joku kerran ujutti oman namipussinsa ja ilmeisesti tarkoituksena varmaan yrittää saada se ilmaiseksi takaisin kun olen maksanut sen ensin. Totesin vaan että se on nyt minun koska maksoin sen ja hän voi mennä hakemaan itselleen uuden.
Niin varmaan? :D
Vierailija kirjoitti:
AP
Vaikka sinulla tuntuukin olevan ylipääsemättömiä ongelmia tässä elämässä, niin etkö voisi itsekin katsoa, että edellisellä asiakkaalla on vielä korissa tai kärryssä tavaraa, etkä työnnä omiasi sinne hihnalle ennen aikojaan. Siksi hän on varmaan kesken kaiken laittanut kapulan, kun näkee, että tunget jo omia tavaroitasi perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
kyllä ovat omalla kohdallani ihan suomea ymmärtäneet, kun olen kertonut asiani ja pyytänyt hieman odottamaan. hyvin on ostokset saatu hoidettua :)
Aika paljon välttää idioottien kohtaamisia kun ei mene kauppaan perjantaina eikä lauantaina.
*hihnalle *hihnalle