Laitetaan se kapula ostosten väliin VAST kun olet laittanut kaikki ostoksesi hihnalle!!
Mikä helev*tti siinä voi olla noin vaikeeta.
Älä ainakaan survo sitä laittamaasi kapulaa seuraan asiakkaan ostoksien päälle niin että salaatiti ruttaantuu.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Näin päin ei ole koskaan käynyt, mutta jos minä lapsen ostoksiani hihnalle, älä perskules sentään tule ja änge sitä kapulaa ja omia ostoksiasi siihen hihnalle!!!! Kiva ojentaa tavarat suoraan myyjälle, kun takana olija päättää, että hänellä on ne oikeus laittaa jos mahtuu siihen hihnan viereen seisomaan..
Lapan, ei lapsen :)
En tajunnut mitään. Kuka tekee ja mitä.
Enempi edistäisi asiaasi jos ystävällisesti sanoisit sille takaa päälle tunkevalle että anteeksi voitko odottaa tuon kapulan kanssa koska minulla on vielä lisää tavaroita. Olen samaa mieltä kanssasi että vois siinä kassalla pikkasen katsella ympärilleen ja ottaa huomioon muut asiakkaat mutta kaikilta se ei suju luonnostaan, pitää huomauttaa.
Vierailija kirjoitti:
Enempi edistäisi asiaasi jos ystävällisesti sanoisit sille takaa päälle tunkevalle että anteeksi voitko odottaa tuon kapulan kanssa koska minulla on vielä lisää tavaroita. Olen samaa mieltä kanssasi että vois siinä kassalla pikkasen katsella ympärilleen ja ottaa huomioon muut asiakkaat mutta kaikilta se ei suju luonnostaan, pitää huomauttaa.
ymmärrätkö mitä tämä tarkoittaisi?? puhumista kauppajonossa VIERAALLE? ? sen jälkeen seuraa kassaneiti, edessäolevat, jälkeenjääneet ja koko kauppa mitä siellä jonossa sekoillaan eli puhutaan. sairasta, sanon minä.
Se kapula kuuluu laittaa sen jäkeen kun olet littanut kaikki ostoksesi hihnalle.
Ei niin että laitat kapulan ja lisäätkin ostoksia hihnalle ja hiissaat kapulaa seuraavan ostoksien päälle.
AP
Vierailija kirjoitti:
Näin päin ei ole koskaan käynyt, mutta jos minä lapsen ostoksiani hihnalle, älä perskules sentään tule ja änge sitä kapulaa ja omia ostoksiasi siihen hihnalle!!!! Kiva ojentaa tavarat suoraan myyjälle, kun takana olija päättää, että hänellä on ne oikeus laittaa jos mahtuu siihen hihnan viereen seisomaan..
No mitä v*ttua sitten laitat sen kapulan ennen kuin olet laittanut ostoksesi hihnalla.
Yleensä se kapula on merkki siitä että seuraava saa ltoo ostokset hihnalle.
Ja ihan ite sen kapulan laitoit. Kele, ja unnouit min salaatit. I.d.ootti.
AP
No jos seuraava laittaa kapulan siinä vaiheessa, kun minä vasta laitan omia ostoksiani hihnalle, niin otan toisen kapulan, laitan sen ostostensa perään ja sinne loput ostokseni. Kassalle sanon, että lisää ostoksiani on tuolla hihnan puolivälissä seuraavan asiakkaan ostosten jälkeen. Joten se kassa antaa hihnalla olevien seuraavan asiakkaan ostosten ruttaantua,jotta saa minun ostokseni käsiinsä.
Joudun laittamaan sen kapulan kesken ostoksia, jos loput tulee naapurin mairelle. En muuten tiedä mitä mairen ostokset maksavat.
Laitan just silloin kun haluan sen kapulan laittaa. Ehkä en laita ollenkaan?
Minä toimin niin kärrien tai korin kanssa ettei takanaolija pysty laittamaan tavaroitaan ennenkuin olen laittanut omani ja kapulan. Miten te voitte sijoittua edes siten että takanaolija pystyy laittamaan tavaraoitaan samaan aikaan?
Vierailija kirjoitti:
Joudun laittamaan sen kapulan kesken ostoksia, jos loput tulee naapurin mairelle. En muuten tiedä mitä mairen ostokset maksavat.
Kapuota saat laittaa vaikka kymmenen, mutta älä laita kapulaa ostoksiesi perään ja touhuu jotain.
Sitten kun seuraava on jo latomassa ostoksiaan. niin rupeet heittään tavaraa lisää hihnalla.
Ihme touhua. Saisit mennä uudestaan jonon perälle, jos tollasia hämyily temppuja teet.
Se kapula on merkki siitä että seuraava saa latoa ostokset hihnalla.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ymmärrätkö mitä tämä tarkoittaisi?? puhumista kauppajonossa VIERAALLE? ? sen jälkeen seuraa kassaneiti, edessäolevat, jälkeenjääneet ja koko kauppa mitä siellä jonossa sekoillaan eli puhutaan. sairasta, sanon minä.
Juurikin näin!
Eihän tämä metsäläiskansa nyt puhua voi.
Sama porukka kun pelkää puhumista on sitä kun ei vastaa tuntemattomiin numeroihin tai mene avaamaan ovea: siellähän voi olla TUNTEMATON! Kali kali....
Vierailija kirjoitti:
Ihan vapaasti vaan. En laita minäkään.
Saat sitten itse sanoo kassalle mihin asti maksat.
Lanseeraan täten virallisesti jonokeskustelut alkaneeksi kaupoissa ja marketeissa.
NYT PUHUTAAN KAPULAKIELTÄ!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin!
Eihän tämä metsäläiskansa nyt puhua voi.Sama porukka kun pelkää puhumista on sitä kun ei vastaa tuntemattomiin numeroihin tai mene avaamaan ovea: siellähän voi olla TUNTEMATON! Kali kali....
Ja minähän en millekkään AV-palstan siiderivalaalle rupee jutteleen.
Mä sanon minne sä voit sen kapulan laittaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vapaasti vaan. En laita minäkään.
Saat sitten itse sanoo kassalle mihin asti maksat.
Juu, ei kuule ole mulla ongelmaa tai ongelmia puhua.
se on hihnalle ei hihnalla! "laitan kapulan hihnalle".