Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totuuksia, joita teistä ei uskoisi päällepäin?

Vierailija
21.05.2017 |

Esim. itse saan paljon kehuja hyvästä asiakaspalvelusta, jopa paikallisen lehden kiitospalstoilla on kiitelty. Tosiasiassa vihaan asiakaspalvelua ja haluaisin tehdä töitä jossain luolassa täysin yksinäni.

Kommentit (2821)

Vierailija
1621/2821 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan oksentaa päivässä jopa kymmenen kertaa. Kotona, koulussa, ravintolassa tai missä vain. 

Vierailija
1622/2821 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että olen aikoinaan painanut yli 160 kiloa. Nykyään painan 55 kiloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1623/2821 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rakasta miestäni enää, mutta meillä on lapsia, mies tienaa hyvin (paremmin kuin minä tällä hetkellä) ja meillä on kaikki asiat muutoin kunnossa. En uskalla erota vielä enkä usko, että mies tai kukaan arvaa todellisia ajatuksiani.

Vierailija
1624/2821 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varakkaasta suvusta ja itsekin varakas, en sentään mikään miljonääri vielä, mutta perinnön jälkeen kyllä. Olen 21-vuotias opiskelija. Olen ostanut uusia vaatteita viimeksi varmaan viime vuonna, ja silloin kun ostan, ostan kirpparilta. Harvoin ostan tai tarjoan kenellekään mitään, ja sanon usein, että minulla ei ole varaa esimerkiksi tilata baarissa juomaa (en toki maksata mitään muilla, olen vain ottamatta ja juon vettä, enkä tee siitä numeroa). Olen käynyt maksetulla ulkomaanmatkalla viimeksi v. 2013 (erilaisiin opiskelijaprojekteihin olen osallistunut pari kertaa). Minulla on toki harrastuksia, jotka vievät rahaa, mutta ne eivät näy päällepäin, koska en kuvaile Instagramiin niitä. Harrastan esimerkiksi ampumista ja aseita, ja olen hurahtanut erilaisiin keräilyharvinaisuuksiin (ei mitään muumikippoja ja LV-laukkuja siistissä rivissä, vaan sekalaista tavaraa ja antiikkia, jota bongaan ulkomailta.)

Harrastin 18 täytettyäni hetken Tinder-treffejä, ja koska itse en tullut ajaneeksi korttia, isäni haki minut välillä kotiin, jos julkisilla ei päässyt. Isäni auto tuli treffikumppaneille aivan yllätyksenä. Hyvä kontrasti se oli verrattuna kirppisvaatteisiin pukeutuneeseen meikittömään tyttöön, joka ottaa kahvilassa halvimman munkin ja kaakaon.

Vierailija
1625/2821 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pervot kirjoitti:

Olemme 35v aviopari. Harrastamme seksiä kolmannen pyörän kanssa. Rakastamme vilpittömästi toisiamme ja luotamme toisiimme täysin. Kolmantena aina mies ja naiseni nautinto tuo minulle suurimman nautinnon. Rakastan nuolla vaimoani vieraan jäljiltä ja vaimoni saa siten parhaat .......kut. päällisin puolin olemme niin mitäänsanomaton tavallinen perhe kuin olla saattaa:). Kukaan ei uskoisi meitä niin pervoiksi ja minua varsinkaan niin aktiiviseksi petipuuhissa, ja sitä bi taipumustani..... Näin meillä.

Olen kateellinen teille. Haluaisin että oma avovaimoni olisi juuri tuollainen kuin sinun vaimosi. Tai että olisin kolmantena pyöränä teillä. Olen joskus ehdottanut kolmatta pyörää avovaimolleni mutta se ei hänelle kuulemma käy. Tuntuu että elämä menee hukkaan...

Vierailija
1626/2821 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen esimiesasemassa, olen töissä sosiaalinen ja saan usein hyvää palautetta tavastani hoitaa asioita.

Minulla on paniikkihäiriö ja välillä ahdistus on yltynyt niin pahaksi, että olen itkenyt ja vapissut ennen töihin menoa, mutta saanut sitten itseni kasaan juuri ennen lähtöä.

Vierailija
1627/2821 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
1628/2821 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkaisen alastonkuvia nettiin kaikkien nähtäville. Vaikutan tosi viattomalta ja ujolta, enkä edes näytä mitenkään ihmeellistä vaatteet päällä.

Vierailija
1629/2821 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä homoseksuaalisia suhteita ihan normaaleina. Hyväksyn ne tietysti ja uskon, että heillä tulee olla samat oikeudet kuin muilla, mutten silti pysty täysin rinnastamaan niitä naisen ja miehen väliseen suhteeseen ja ajattelemaan, että se on yhtä normaali parisuhde. Julkisesti en koskaan tätä myöntäisi.

En myöskään usko ilmastonmuutokseen.

Vierailija
1630/2821 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormetan n. joka toinen päivä ja katson joskus samanaikaisesti aikuisviihdettä. Muille ihmisille näyttäydyn kilttinä naapurin tyttönä, jolla harvoin on miessäätöjä.

Vierailija
1631/2821 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kirjoittanut kuusi laudaturia, ja olen testien mukaan huippuälykäs.

Vierailija
1632/2821 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että mielenterveysongelmieni takia saan Kelalta tukea vaativaan lääkinnälliseen kuntoutukseen. Olen virallisesti työkykyinen, olen lähes aina kohtelias, supliikkipuoli toimii useimmissa tilanteissa... ja kääntöpuolella jok'ikinen työpäivä tuo raastavalla tavalla mieleen toiveen tilata joku kuolinpesiä ostava firma kotiini, pyytää heitä viemään kaikki pois ja kuolla mahdollisimman pientä hämminkiä aiheuttaen.

Vierailija
1633/2821 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne olevani ihminen vaan joltain teille ihmisille vieraalta planeetalta tänne tuotu avaruuslento, joka on muutettu ihmisten kaltaiseksi ja jätetty tänne joko rangaistukseksi jonkun tekemäni rikoksen vuoksi tai siksi, että miten sen planeetan asukas pärjää täällä eli onko tämä planeetta sen planeetan asukkaille elinkelpoinen eli kannattaako tämä planeetta vallata teiltä asuttavaksi ja laittaa teidät ihmiset heidän eli meidän orjiksi.

Vierailija
1634/2821 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa salaisuuttani ei julkaistu... Ilmeisesti se, että olen piilo r a sisti, ei ole hyväksyttävää... Kaikenmaailman seksijutut ovat ok, mutta jos ajattelet jotain negatiivista ma mu ista, bannataan heti.

Vierailija
1635/2821 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on aspergerdiagnoosi.

Olen korkeasti koulutettu, huoliteltu ja minulla on sosiaalisia harrastuksia. Mieskin löytyy. Töissä olen pidetty ihminen ja "helposti lähestyttävän oloinen". Näin siis on moni sanonut.

No, diagnoosi löytyy silti, ja syystä. Psykiatrin ja terapeutin lisäksi vain mies tietää, autismikirjoon liittyvät ennakkoluulot ovat niin hirveitä etten halua kenenkään sellaisen tietävän jonka on ihan pakko. Pystyn olemaan oma itseni ja rentoutumaan vain kotona ja omassa autossa. Muiden ihmisten seurassa on aina rooli päällä.

Sinulle haluaisin sanoa että myös meitä ymmärtäviä ihmisiä on olemassa. Toivottavasti kohdallesi osuu myös ymmärtäviä ihmisiä... Oikeastaan kaikki tuntemani edes suhteellisen älykkäät ihmiset ymmärtävät hyvin autismin kirjon ilmiönä, ja lopussa on mielestäni kyse totuttelussa tai opettelussa itse kunkin kanssa toimimiseen. Toivotan sinulle erittäin hyvää jatkoa, toivotan sinulle uskoa meihin muihinkin. Toivon että joudut tulevaisuudessa entistä harvemmin piiloutumaan roolisi taakse ja saat yhä useammin olla aito, oma itsesi.

Vierailija
1636/2821 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan cosplayta ja siksi pukeudun välillä omituisen näköiseksi mieheksi ja liikun sellaisena julkisillakin paikoilla. Cossaan siis mieluummin mies- kuin naishahmoja, pientä transvestiittifiilistä ehkä, koska tietyllä tapaa nautin siitä, että saan itseni näyttämään melko paljonkin vastakkaiselta sukupuolelta. Muuten olen pitkätukkainen ja kai ihan naisellisen näköinen muodokas (en siis lihava) nainen, olen töissä toimistossa ja naimisissa miehen kanssa, kohtalaisen ujo ja aika tylsän taviksen oloinen varmasti.

Vierailija
1637/2821 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 47-vuotias mies, työpaikan joka paikan höylä ja luottopelaaja, ekstrovertti myyntimies ja asiakaspalvelija. Minusta saa tehokkaan ja aikaansaavan kuvan.

Oikeasti eniten v i t u t t a a kaikki ja hyvä olo on vain silloin kun on ottanut muutaman oluen tai viinilasillisen. Kotona en jaksa tehdä mitään kotitöitä enkä keskittyä lukemiseen tai edes Netflixin elokuviin tai sarjoihin. Surffailen vaan n. 10 vakiofoorumillani ja käyn katsomassa onko kiinnostaviin ketjuihin tai kirjoituksiini tullut vastauksia. Haaveilen siitä, että voittaisin ison lottovoiton ja voisin jättää työni, perheeni ja kaiken nykyisen ja muuttaa jonnekin ihan yksikseni asumaan.

Vierailija
1638/2821 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan tyydytystä ostamisesta ja kuluttamisesta. Heinäkuun viimeisenä päivänä tilille tuli kolme tonnia ja nyt on laskut maksettu ja osteltu kaikkea nettikaupoista ja tilillä on alle satanen. Äsken tilasin 36 kpl erilaisia oluita ja viinejä Euroopasta ihan vaan mielenkiinnosta, koska noita merkkejä ja laatuja ei saa Suomesta. Toki myös siksi että pidän oluesta ja viinistä. Mutta nettikauppojen myötä ostamisesta on tullut liian helppoa ja hyvän tarjouksen osuessa kohdalle tulee ostettua paljon myös kaikkea turhaa.

Vierailija
1639/2821 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon mielenterveysongelmia Neljä diagnoosia löytyy ja varmaan viideskin. ja niiden takia kuntoutustuella. Kukaan ei varmaan arvaisi päälle päin että en tee päivisin mitään muuta kuin istun kotona. Pukeudun siististi ja muodikkaasti ja olen huolitellun näköinen aina ihmisten ilmoilla. En tedä miksi panostan ulkomäkööni niin paljon varmaan siksi kun ei oo elämässä mitäön muutakaan.

Vierailija
1640/2821 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työyhteisössä arvostettu henkilö, myös naiskollegoiden joukossa. Tosiasiallisesti olen sovinistisika, joka käy huorissa työmatkoillaan. Tuskin kukaan voisi kuvitellakaan tällaista minusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan