Jos olisit valtio paljonko antaisit sakkoa / ehdotonta tuomiota Gigantin myyjille?
Itse puolen vuoden ehdoton ja 100€ sakkoa jokaista 1000€ myyntiä kohden
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Sä ostit jtn halpaa paskaa?
Halusin ostaa tuotteen mutta ostin huonomman version tuotteesta suurinpiirtein samaan hintaan kuin alkuperänen tavoite
En käy Gigantissa. Nimenomaa myyjät etoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halusin ostaa tuotteen mutta ostin huonomman version tuotteesta suurinpiirtein samaan hintaan kuin alkuperänen tavoite
Alkuperäinen TAVOITE?? Eli siis mitä sä nyt siis yritit ja mikä ei onnistunut ja miten ihmeessä se on Gigantin myyjien vika? Tai rikos?
Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa ja ostaa Gigantista.
Ostaja itse päättää mitä ostaa. Huonoista ostoksista ei voi syyttää myyjiä.
ihmiset ostaa summassa verkosta vaikka mitä, silti kivijalkakauppojen myyjiä haukutaan ja syyllistetään eniten.
Kas kun verkossa ei ole kasvollisia myyjiä, joita voisi solvata ja haukkua vasten turpaa
Sitäpaitsi Gigantissa on pitkä ostoksen vaihto-oikeus, ellei ole tyytyväinen ostokseensa. Olen itse vaihtanut siellä tietokoneen toiseen merkkiin, kahden vkon käytön jälkeen. Eikä myyjä urputtanut mitään.
Koska se kuuluu Gigantin sääntöihin.
Vierailija kirjoitti:
Gigantti kylläkin myy niitä samoja kansainvälisiä merkkekä, kuin Power, Prisma, K-Citymarket ja yksityiset kodinkoneliikkeet.
Samoja tietokoneita, läppäreitä, tabletteja, puhelimia, tiski-pyykinpesukoneita, pölynimureita, grillejä, sun muuta.
Onkos sulla rahat loppu vai miksi syyllistät työtätekeviä ihmisiä?
Kuka pakotti sinut menemään Giganttiin? En ole mennyt paikan päälle nyt puoleentoista vuoteen ja tuotteita kyllä ostettu. Vinkki: nettikauppa. Ole hyvä.
Gigantin myyjät tekee mitä niiden pomot käskee.
Vierailija kirjoitti:
En käy Gigantissa. Nimenomaa myyjät etoo.
Olen aina saanut kohteliasta ja asiallista palvelua Gigantissa. Olen 71 vuotias, ja ostamme lähes kaiken kodinkoneet ja elektroniikan
Gigantista. Eikä tyrkytetä.
Vaan esitellään sekä halvimmat että kalliimmat vaihtoehdot ja kerrotaan niiden eron.
Koskaan emme summassa kauppaan mene, vaan otamme pohjaksi selvää uusimmista tuotteista, tietoa ja testejä löytyy
mm. Tekniikan Maailma- ja Kuluttaja lehdistä, sekä verkosta.
Outoa, että juuri nuoret eniten ivailevat Gigantin reippaita myyjiä. Ehkä heitä ärsyttää, kun myyjät juttelevat paljon ja kyselvät kunnolla,
millaisen tuotteen ostaja oikein haluaa.
Kyselevät siksi, kun haluavat että juuri oikea tuote ostajalle löytyy.