Totuuksia, joita teistä ei uskoisi päällepäin?
Esim. itse saan paljon kehuja hyvästä asiakaspalvelusta, jopa paikallisen lehden kiitospalstoilla on kiitelty. Tosiasiassa vihaan asiakaspalvelua ja haluaisin tehdä töitä jossain luolassa täysin yksinäni.
Kommentit (2821)
Käyn kirppiksellä ostamassa vaatteet, leipäjonoissa hakemassa ruokakassit, kaupoissa kahvi- tms tarjousten perässä ja kuitenkin säästöt noin 100.000 €, osa osakkeina. Tingin joka paikassa ja kauhistelen hintoja.
Vierailija kirjoitti:
Käyn kirppiksellä ostamassa vaatteet, leipäjonoissa hakemassa ruokakassit, kaupoissa kahvi- tms tarjousten perässä ja kuitenkin säästöt noin 100.000 €, osa osakkeina. Tingin joka paikassa ja kauhistelen hintoja.
Mitä tarkoitusta varten säästät noita rahoja?
Harjoitan kaaosmagiaa. Minulle on luonnontieteellinen koulutus ja työpiireissäni harva uskoo edes jumalaan, saati taikuuteen. Joten en ole koskaan kertonut kellekään pikku harrastuksestani.
Komennentoin välistä vauva-palstalla :D
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Olen lapsena ollut iloinen, sosiaalinen ja menevä johtajatyyppi. Nykyään olen ujo ja varautunut, hieman estynytkin ja pelkään uusia sosiaalisia tilanteita, esim. uudelle työpaikalle menemistä. Minulla ei myöskään ole juuri ollenkaan ystäviä rajoittuneiden sosiaalisten taitojeni takia.
Tämä radikaali luonteenmuutos johtui siis koulukiusaamisesta. Ehkä jokin sisin luonteeni on yhä samanlainen, ehkä ei. Nyt olen tällainen.
Minulla on mennyt aivan päinvastoin. Skitsofreenikko-äiti, jonka raivokohtauksia arkana ja pelokkaana lapsena pelkäsin ja jonka vuoksi meille ei voinut ikinä viedä kavereita, tyttöystäviä tai ylipäätään vieraita. Koulussa jotkut porukat kiusasivat, joihinkin kuuluin. Sitten ylioppilaaksitulon jälkeen varusmiespalvelus, reserviupseerikoulu ja AMK:sta insinöörin paperit. Nyt olen se iloinen, sosiaalinen ja menestyvä johtajatyyppi, jolle tehtävä tai projekti annetaan kun halutaan, että se tulee ajallaan ja kunnolla tehdyksi.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli useiden vuosien ajan ydinperheen - aviomies ja 3 lasta - lisäksi ihana parikymppinen tyttöystävä jota tapailin lähes päivittäin. Nyt olen uudelleen naimisissa itseäni vanhemman naisen kanssa.
Tulee mieleen netflix-sarja Gypsy, siinä on tuollainen kuvio!
Vierailija kirjoitti:
Olen terveyskasvattaja ammatiltani, sellainen jota sanotaan terveysterroristiksi jopa.
Juu poltan askin päivässä ja dokaan.
Täällä hammaslääkäri, puhdistan hammasvälit ehkä kerran kuussa ja harjaan hampaat yleensä vain aamuisin. Iltaisin väsyttää niin paljon ettei kiinnosta.
Kukaan ei uskoisi että mua vaivaa useampi mielisairaus. Pukeudun klassisesti ja laittaudun.
Pidän itseni älykkäämpänä kuin kaikki tuntemani ihmiset. Leikin heidän seurassaan sosiaalista ja kiinnostunutta, mutta oikeasti olisin mielummin aina yksin, sillä kukaan ei tarjoa minulle minkäänlaisia älyllisiä haasteita. Kaikki ihmiset ovat niin tylsiä, mutta eivät tajua sitä itse. Muutan varmaan joskus yksin johonkin luostariin tai metsään, jossa ei tarvitse tavata tyhmiä ihmisiä.
AleaIactaEst kirjoitti:
Pidän itseni älykkäämpänä kuin kaikki tuntemani ihmiset. Leikin heidän seurassaan sosiaalista ja kiinnostunutta, mutta oikeasti olisin mielummin aina yksin, sillä kukaan ei tarjoa minulle minkäänlaisia älyllisiä haasteita. Kaikki ihmiset ovat niin tylsiä, mutta eivät tajua sitä itse. Muutan varmaan joskus yksin johonkin luostariin tai metsään, jossa ei tarvitse tavata tyhmiä ihmisiä.
Ainahan se vika on muissa... kahtoppa peiliin ja jätä muut rauhaan. Ongelma olet sinä.
Vierailija kirjoitti:
Olen viisikymppinen. Hoidan ihoani hyvin, kalliilla tuotteilla. Kävin myös laserhoidossa 3 kertaa ja uskoin että se auttaa, mutta eipä mitään muutosta tullut. 1200 euroa köyhdyin!
mikä laserhoito? etten ratkea samaan «huijaukseen»
Olen parisuhteessa 6:tta vuotta. Olen myynyt niistä kaikki 6 vuotta seksiä ja oikeastaan aloitin sen myymisen 11 vuotta sitten.
Minua luullaan todella sosiaaliseksi, hyvin menestyneeksi yms vaikka todellisuudessa en ole käynyt ainuttakaan koulua (tai oikeastaan mitään 5 luokan jälkeen, ei vitsi), sekä olen varsin epäsosiaalinen vaikkakin välillä ja tarvittaessa pystyn olemaan hetken sosiaalinen
Ei trolli
Olen oikeasti kiltti ja huomioin toisia.
Vierailija kirjoitti:
En kaipaa ystäviä, koen ihmiset rasittavina jos heidän seurassaan on liikaa. En saa rauhassa elää kuten haluan. Aina löytyy ihmisiä jotka haluavat hössöttää ja mikamas huolestuneena lykätä minua johonkin yksinäisen rassukan rooliin. On myös aina uteliaita ihmisiä joiden mielestä ihminen EI voi haluta elää yksin ilman jotain seksiretostelua taikka kaivaten parisuhdetta jatkuvasti.
sama täällä, ärsyttää semmoset elämään tunkeutujat jotka kuvittelevat tietävänsä toisen asioista jotain, miksi ihmiset ei vaan voi pysyä sielä "pöydän" toisella puolella
Olen oikeasti paljon älykkäämpi kuin monet ihmiset luulevat, erityisesti he jotka eivät tunne minua. En siia ole kehitysvammainen, autistinen, mykkä tai psykoottinen kuten monet luulevat.
Pyörin nuorena todella pahamaineisessa jengissä (jengiläiset teki mm 2 tappoa, ison määrän törkeitä pahoinpitelyitä, huumeiden myyntiä yms). Miltei kaikki jengin jäsenet on nykyään joko haudassa, vankilassa tai pahasti deekiksellä. Paitsi minä, joka on kunniallinen perheenisä, joka tekee uraa isossa pörssiyrityksessä.
Kun työkaverit kertovat oluen ääressä kuinka ”kovia” juttuja tekivät nuoruudessaan, itse joudun pitämään hyvin matalaa profiilia omasta menneisyydestä. Vain kerran on käynyt niin, että vieraileva it-konsultti tunnisti mut. Meni aivan valkoiseksi, mutta ilmeisesti ei sanonut kenellekään mitään, koska en saanut potkuja.
Stressaannun kyläilijöistä vaikka olenkin päällepäin vieraanvarainen
Olemme ulospäin hyvin kunnollisen ja värittömän näköinen pariskunta, joku voisi ehkä kutsua meitä melkein "hiirulaisiksi". En usko että kovin moni osaisi kuvitella miten monipuolinen ja aktiivinen seksielämä meillä on. On kokeiltu myös parinvaihdot, ryhmäseksit, seksiklubit ulkomailla yms.
On kyllä hauska joskus bussissa katsella muita matkustajia ja ajatella että kukaan ei tiedä mitä on tullut tehtyä. Toisaalta on myös oppinut että ketään muuta ei kannata arvioida liikaa pelkön ulkonäön perustella koska se voi todellakin pettää.
Tuttu juttu, miks rehkiä, kun ei tarvii.