Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totuuksia, joita teistä ei uskoisi päällepäin?

Vierailija
21.05.2017 |

Esim. itse saan paljon kehuja hyvästä asiakaspalvelusta, jopa paikallisen lehden kiitospalstoilla on kiitelty. Tosiasiassa vihaan asiakaspalvelua ja haluaisin tehdä töitä jossain luolassa täysin yksinäni.

Kommentit (2821)

Vierailija
1541/2821 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti olen huippuälykäs. Heittäydyn puolipöljäksi ja puhun höpöjä, etten niin erottuisi joukosta. Teen tavallista tehdastyötä ja sitäkin vähän sinnepäin. Olen siis alisuoriutuja pahan kerran. Opin tämän tyylin jo lapsena, kun huomasin, kuinka vähällä pääsen koulussa, sillä minun ei tarvinnut panna tikkua ristiin, vastailin vain kokeissa jotakin sinnepäin ja pärjäsin keskitasoa paremmin. Minulta puuttuu kunnianhimo kokonaan, mutta äärettömän laiska olen. Teen vain välttämättömän, ja sitten voin keskittää voimani täysillä siihen mistä olen todella kiinnostunut. Siksi pärjään erinomaisesti siinä, missä haluan. Esimerkiksi ATK-kurssilla haukottelin ja venkoilin, ja tein annetut tehtävät muutamassa minuutissa. Sitten olikin lopputunti aikaa seikkailla vaikka kiinnostavilla nettisivuilla. Käytän minimalistista osaa aivokapasiteetistani, ja voisin olla huippunero,jos vain haluaisin.

Tuttu juttu, miks rehkiä, kun ei tarvii.

Vierailija
1542/2821 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kirppiksellä ostamassa vaatteet, leipäjonoissa hakemassa ruokakassit, kaupoissa kahvi- tms tarjousten perässä ja kuitenkin säästöt noin 100.000 €, osa osakkeina. Tingin joka paikassa ja kauhistelen hintoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1543/2821 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn kirppiksellä ostamassa vaatteet, leipäjonoissa hakemassa ruokakassit, kaupoissa kahvi- tms tarjousten perässä ja kuitenkin säästöt noin 100.000 €, osa osakkeina. Tingin joka paikassa ja kauhistelen hintoja.

Mitä tarkoitusta varten säästät noita rahoja?

Vierailija
1544/2821 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekomykiöt

Vierailija
1545/2821 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoitan kaaosmagiaa. Minulle on luonnontieteellinen koulutus ja työpiireissäni harva uskoo edes jumalaan, saati taikuuteen. Joten en ole koskaan kertonut kellekään pikku harrastuksestani.

1546/2821 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komennentoin välistä vauva-palstalla :D

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
1547/2821 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lapsena ollut iloinen, sosiaalinen ja menevä johtajatyyppi. Nykyään olen ujo ja varautunut, hieman estynytkin ja pelkään uusia sosiaalisia tilanteita, esim. uudelle työpaikalle menemistä. Minulla ei myöskään ole juuri ollenkaan ystäviä rajoittuneiden sosiaalisten taitojeni takia.

Tämä radikaali luonteenmuutos johtui siis koulukiusaamisesta. Ehkä jokin sisin luonteeni on yhä samanlainen, ehkä ei. Nyt olen tällainen.

Minulla on mennyt aivan päinvastoin. Skitsofreenikko-äiti, jonka raivokohtauksia arkana ja pelokkaana lapsena pelkäsin ja jonka vuoksi meille ei voinut ikinä viedä kavereita, tyttöystäviä tai ylipäätään vieraita. Koulussa jotkut porukat kiusasivat, joihinkin kuuluin. Sitten ylioppilaaksitulon jälkeen varusmiespalvelus, reserviupseerikoulu ja AMK:sta insinöörin paperit. Nyt olen se iloinen, sosiaalinen ja menestyvä johtajatyyppi, jolle tehtävä tai projekti annetaan kun halutaan, että se tulee ajallaan ja kunnolla tehdyksi.

Vierailija
1548/2821 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli useiden vuosien ajan ydinperheen - aviomies ja 3 lasta - lisäksi ihana parikymppinen tyttöystävä jota tapailin lähes päivittäin. Nyt olen uudelleen naimisissa itseäni vanhemman naisen kanssa.

Tulee mieleen netflix-sarja Gypsy, siinä on tuollainen kuvio!

Vierailija
1549/2821 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen terveyskasvattaja ammatiltani, sellainen jota sanotaan terveysterroristiksi jopa.

Juu poltan askin päivässä ja dokaan.

Täällä hammaslääkäri, puhdistan hammasvälit ehkä kerran kuussa ja harjaan hampaat yleensä vain aamuisin. Iltaisin väsyttää niin paljon ettei kiinnosta. 

Vierailija
1550/2821 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei uskoisi että mua vaivaa useampi mielisairaus. Pukeudun klassisesti ja laittaudun.

Vierailija
1551/2821 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itseni älykkäämpänä kuin kaikki tuntemani ihmiset. Leikin heidän seurassaan sosiaalista ja kiinnostunutta, mutta oikeasti olisin mielummin aina yksin, sillä kukaan ei tarjoa minulle minkäänlaisia älyllisiä haasteita. Kaikki ihmiset ovat niin tylsiä, mutta eivät tajua sitä itse. Muutan varmaan joskus yksin johonkin luostariin tai metsään, jossa ei tarvitse tavata tyhmiä ihmisiä.

Vierailija
1552/2821 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AleaIactaEst kirjoitti:

Pidän itseni älykkäämpänä kuin kaikki tuntemani ihmiset. Leikin heidän seurassaan sosiaalista ja kiinnostunutta, mutta oikeasti olisin mielummin aina yksin, sillä kukaan ei tarjoa minulle minkäänlaisia älyllisiä haasteita. Kaikki ihmiset ovat niin tylsiä, mutta eivät tajua sitä itse. Muutan varmaan joskus yksin johonkin luostariin tai metsään, jossa ei tarvitse tavata tyhmiä ihmisiä.

Ainahan se vika on muissa... kahtoppa peiliin ja jätä muut rauhaan. Ongelma olet sinä.

Vierailija
1553/2821 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen viisikymppinen. Hoidan ihoani hyvin, kalliilla tuotteilla. Kävin myös laserhoidossa 3 kertaa ja uskoin että se auttaa, mutta eipä mitään muutosta tullut. 1200 euroa köyhdyin!

mikä laserhoito? etten ratkea samaan «huijaukseen»

Vierailija
1554/2821 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parisuhteessa 6:tta vuotta. Olen myynyt niistä kaikki 6 vuotta seksiä ja oikeastaan aloitin sen myymisen 11 vuotta sitten.

Minua luullaan todella sosiaaliseksi, hyvin menestyneeksi yms vaikka todellisuudessa en ole käynyt ainuttakaan koulua (tai oikeastaan mitään 5 luokan jälkeen, ei vitsi), sekä olen varsin epäsosiaalinen vaikkakin välillä ja tarvittaessa pystyn olemaan hetken sosiaalinen

Ei trolli 

Vierailija
1555/2821 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeasti kiltti ja huomioin toisia.

Vierailija
1556/2821 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kaipaa ystäviä, koen ihmiset rasittavina jos heidän seurassaan on liikaa. En saa rauhassa elää kuten haluan. Aina löytyy ihmisiä jotka haluavat hössöttää ja mikamas huolestuneena lykätä minua johonkin yksinäisen rassukan rooliin. On myös aina uteliaita ihmisiä joiden mielestä ihminen EI voi haluta elää yksin ilman jotain seksiretostelua taikka kaivaten parisuhdetta jatkuvasti.

sama täällä, ärsyttää semmoset elämään tunkeutujat jotka kuvittelevat tietävänsä toisen asioista jotain, miksi ihmiset ei vaan voi pysyä sielä "pöydän"  toisella puolella

Vierailija
1557/2821 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeasti paljon älykkäämpi kuin monet ihmiset luulevat, erityisesti he jotka eivät tunne minua. En siia ole kehitysvammainen, autistinen, mykkä tai psykoottinen kuten monet luulevat.

Vierailija
1558/2821 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörin nuorena todella pahamaineisessa jengissä (jengiläiset teki mm 2 tappoa, ison määrän törkeitä pahoinpitelyitä, huumeiden myyntiä yms). Miltei kaikki jengin jäsenet on nykyään joko haudassa, vankilassa tai pahasti deekiksellä. Paitsi minä, joka on kunniallinen perheenisä, joka tekee uraa isossa pörssiyrityksessä.

Kun työkaverit kertovat oluen ääressä kuinka ”kovia” juttuja tekivät nuoruudessaan, itse joudun pitämään hyvin matalaa profiilia omasta menneisyydestä. Vain kerran on käynyt niin, että vieraileva it-konsultti tunnisti mut. Meni aivan valkoiseksi, mutta ilmeisesti ei sanonut kenellekään mitään, koska en saanut potkuja.

Vierailija
1559/2821 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressaannun kyläilijöistä vaikka olenkin päällepäin vieraanvarainen

Vierailija
1560/2821 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme ulospäin hyvin kunnollisen ja värittömän näköinen pariskunta, joku voisi ehkä kutsua meitä melkein "hiirulaisiksi". En usko että kovin moni osaisi kuvitella miten monipuolinen ja aktiivinen seksielämä meillä on. On kokeiltu myös parinvaihdot, ryhmäseksit, seksiklubit ulkomailla yms.

On kyllä hauska joskus bussissa katsella muita matkustajia ja ajatella että kukaan ei tiedä mitä on tullut tehtyä. Toisaalta on myös oppinut että ketään muuta ei kannata arvioida liikaa pelkön ulkonäön perustella koska se voi todellakin pettää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi