Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totuuksia, joita teistä ei uskoisi päällepäin?

Vierailija
21.05.2017 |

Esim. itse saan paljon kehuja hyvästä asiakaspalvelusta, jopa paikallisen lehden kiitospalstoilla on kiitelty. Tosiasiassa vihaan asiakaspalvelua ja haluaisin tehdä töitä jossain luolassa täysin yksinäni.

Kommentit (2821)

Vierailija
1401/2821 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M42v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiroilen kuin rosvopäällikkö, oon villi petipuuhissa ja kaikki kiinnostaa vällyjen välissä, olen tosi kätevä kaikissa raksahommissa, juon monet miehet pöydän alle. Ulkonäoltäni olen kiltti perhetyttö :-D

Menetkö mun kanssa naimisiin?

Kiitos, mutta hääkellot kilkuttaa syksyllä ihan toiselle :-)

Vierailija
1402/2821 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on oikeestaan mun ja miehen juttu. Ollaan päällepäin ihan taviksen näköisiä, ehkä vähän white trash. Asutaan tavallisessa lähiössä tavallisessa rumassa vanhassa omakotitalossa. Lapset pukeutuu normivaatteisiin, käytettyinä ostettuihin eikä todellakaan oo mitään merkkituotteita kellään. Mies näyttää joskus ihan pultsarilta rikkinäisissä vaatteissaan 😂 Ollaan 30 ja 35 vuotiaat.

Just laskin meidän omaisuuden, ja sitä on puolen miljoonan euron edestä. Kiinteistöjä lähinnä. Yhteenlasketut tulot ansio-ja pääomatuloineen n. 150 k e/v. Ei todellakaan ikinä uskois päällepäin 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1403/2821 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Secrets kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kihloissa enkä koskaan pettäisi miestäni, mutta saan kiksejä siitä kun tuntemattomat miehet tuijottavat minua. Kauppareissuillekin laittaudun oikein nätiksi ja hymyilen kaikille miehille ja jos saan hymyn takaisin, olen onnellinen.

Olen myös parisuhteessa, ja (valitettavasti) himoitsen toista miestä. Fantasioin ottavani mieheltä suihin, naida hänen kanssaan kuin kiimaiset eläimet........... Oma mieheni on todella rakas, mutta aivan liian arkinen. Sellainen tasapaksu ja turvallinen.

Nyt ymmärrät eron alfan ja betan välillä. Miehesi on se tylsä aisankannattaja-beta ja alfa on se jota himoitset ja kunhan aika on kypsä, löydät itsesi lykkimässä vastaan alfan kulli pillussa.

Alfalle se on tupla voitto saa pillua ja häpäistä sekä osoittaa betalle kaapinpaikka.

Vierailija
1404/2821 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että sydämeni on särkynyt, murskana ja hävityksen vallassa.

Miksi? Avaatko hieman?

Miksikö se ei näy päällepäin vai miksi on käynyt näin? No, onnettoman rakkauden loppuminenhan sen sydämen murskasi ja se ei näy päällepäin, koska ei se rakkauskaan mihinkään näkynyt. Ei siitä tiennyt kukaan muu kuin minä. 

Vierailija
1405/2821 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani kehitysvammaisten lasten vanhemmat ovat mielestäni kamalia vaatiessaan koko ajan lapsilleen lisää erilaisia ilmaisia etuuksia. Tuntuu, että mikään ei riitä ja yhteiskunnan pitäisi maksaa kaikki mahdolliset asiat, mitä he keksivät lapsilleen vaatia. En myöskään haluaisi kuulla koskaan enää heiltä sanaakaan lapsistaan tai mistään muustakaan. On taksit ja täyshoidot ja pianotunnit ja ratsastustunnit ja omaohjaajat jne. 

Mielestäni noihin syydetty raha pitäisi ohjata syrjäytyneiden/huono-osaisten "normaalien" lasten harrastusten mahdollistamiseen.

Ja jos vanhemmat saisivat tietää kehityshäiriöstä jo raskauden aikana ja päättäisivät siitä huolimatta pitää lapsen, voisivat he myös itse vastata kaikista extra-kuluista...

Vierailija
1406/2821 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomauttelen oppilaille kirosanoista mutta kiroilen itse kotioloissa aika paljonkin.

Vierailija
1407/2821 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on oikeestaan mun ja miehen juttu. Ollaan päällepäin ihan taviksen näköisiä, ehkä vähän white trash. Asutaan tavallisessa lähiössä tavallisessa rumassa vanhassa omakotitalossa. Lapset pukeutuu normivaatteisiin, käytettyinä ostettuihin eikä todellakaan oo mitään merkkituotteita kellään. Mies näyttää joskus ihan pultsarilta rikkinäisissä vaatteissaan 😂 Ollaan 30 ja 35 vuotiaat.

Just laskin meidän omaisuuden, ja sitä on puolen miljoonan euron edestä. Kiinteistöjä lähinnä. Yhteenlasketut tulot ansio-ja pääomatuloineen n. 150 k e/v. Ei todellakaan ikinä uskois päällepäin 😅

Hmm. Miksi asutte rumassa talossa?

Vierailija
1408/2821 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kihloissa enkä koskaan pettäisi miestäni, mutta saan kiksejä siitä kun tuntemattomat miehet tuijottavat minua. Kauppareissuillekin laittaudun oikein nätiksi ja hymyilen kaikille miehille ja jos saan hymyn takaisin, olen onnellinen.

Tämä kyllä aika hyvin näkyy ulospäin ja olisi minusta hyvin helppo uskoa sinusta, kun näkisin hymyilemässä kaikille miehille.

Vierailija
1409/2821 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturboin lähes päivittäin...vaikka olen parisuhteessa ja naimme vähintään kerran viikossa!

Vierailija
1410/2821 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monen mielestä häikäisevän kaunis ja kuulenkin tästä jatkuvasti ja herätän huomiota missä ikinä liikunkaan. Saan oikeasti tästä kiksejä paljon vaikken sitä muille näytäkään..

Moni on yllättynyt tutustuessaan minuun ja ihmetellyt ääneen, että olen fiksu mitä ei kuulemma uskoisi (ilmeisesti ulkonäköni vuoksi).

Vierailija
1411/2821 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan terve, minulla ei ole koskaan todettu mitään mielialahäiriötä utta lapsena tahdoin aina että olisin orja ja että minua kiduttettaisiin😅

Vierailija
1412/2821 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kyllä aika hyvin näkyy ulospäin ja olisi minusta hyvin helppo uskoa sinusta, kun näkisin hymyilemässä kaikille miehille.

Tarkoitin enemmän että ystäväni ja perheeni ei varmaan arvaisi sitä minusta, koska minua pidetään yleensä tosi ujona ja viattomana. En ole ikinä esimerkiksi yrittänyt iskeä miehiä tai tehnyt itse aloitetta.

Vierailija
1413/2821 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

huoh....

Vierailija
1414/2821 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että todellisuudessa olen miltei varaton...

samoin minä. Minulla on myös luottotiedot menneet. Olen ollut sellaisella alalla työelämässä, mihin hakeutuu ihmisiä, ketkä ovat luonnostaan säästäväisiä ja pääasia elämässä on  omistusasunto mm.  En ole politiikassa. Nyt eläkkeellä.

Vierailija
1415/2821 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se, että elän käytännössä vain herkuilla :D painan noin 50kg ja näytän yllättävän sutjakalta ottaen huomioon että voin helposti syödä yhdeltä istumalta suklaalevyn ja sipsejä päälle. Olen myös varakkaampi kuin moni luulee. Asun kaupungin vuokra-asunnossa ja olen yh kotiäiti, todellisuudessa minulla on melko suuret säästöt eikä siksi kiirettä lähteä työelämään. Monet tutuistanikin luulee että eletään ihan kädestä suuhun ja tuntuu säälivän meitä kun asutaan tällaisessa asunnossa suht vaatimattomalla alueella, mutta me vaan tykätään kodistamme ja lapsen koulu ja kaverit on täällä, ei mitään syytä muuttaa "paremmalle" alueelle.

Vierailija
1416/2821 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää koiria.  Tästä on todella vaikea avautua Suomessa kun 99% ihmisistä suorastaan palvoo niitä. Sinua pidetään hulluna, sydämettömänä demonina, pahempana kuin sarjamurhaajaa jos erehdyt ääneen sanomaan ihan kohteliaasti että et pahemmin välitä koirista. Olen siis mieluummin hiljaa.

Vierailija
1417/2821 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen meinannut tappaa ihmisen humalassa. Olen vähän päälle kolmekymppinen, pienikokoinen nainen. Käsittääkseni selvinpäin aika perus. En juo enää alkoholia.

Vierailija
1418/2821 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paneskelen naapurini kanssa. Hän minua paljon nuorempi mies...

Vierailija
1419/2821 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut suhteessa vankilakundin kanssa joka pahoinpiteli ja varasti rahani. En koskaan kertonut kellekään totuutta suhteesta vaan esitin että kaikki on hyvin ja siltä se näyttikin tyypin selvinä päivinä mutta helevetti oli irti kun olimme kahdestaan mm ei päästänyt minua aamulla töihin kun oli mustasukkainen jostakin työkaverista ja vahti kellon kanssa kotiintulemisia. Pääsin hänestä eroon mutten siltikään pysty kertomaan totuutta tutuille

1420/2821 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen älykkäämpi kuin yli 99% suomalaisista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan