Totuuksia, joita teistä ei uskoisi päällepäin?
Esim. itse saan paljon kehuja hyvästä asiakaspalvelusta, jopa paikallisen lehden kiitospalstoilla on kiitelty. Tosiasiassa vihaan asiakaspalvelua ja haluaisin tehdä töitä jossain luolassa täysin yksinäni.
Kommentit (2821)
Vierailija kirjoitti:
Käytän joskus huumeita viihdetarkoitukseen.
Käytetäänkö niitä sitten muka muihinkin tarkoituksiin?
Oma salaisuuteni on kielletty rakkaus, jonka paljastuminen johtaisi sekä työn että perheen menettämisen.
Olen ahkera ja tarmokas työssäni, pukeudun siististi ja hoidan raha-asiani. Kukaan ei tiedä, että kotini on kaamea sotkukasa. Inhoan siivoamista ja se yhdistettynä hamstrerin luonteeseen on tappava yhdistelmä.
Tapanani on hiippailla taloyhtiön pesutuvassa ja varastella alusvaatteita. Joskus käy tuuri ja löytyy likasia pikkareita tai miesten alkkareita odottamassa pesuvuoroa. Nykyään poistun kotiin runkulle, kun parikertaa on kiinni jääminen ollut lähellä. Pari kertaa olen käynyt palauttamassa mälliset vaatteet takaisin omistajalleen seuraavan pesuvuoron yhteydessä. Nautin tästäkivasti, muut pitää minua suiraselkäisenä kansalisena ja isämmaan ystävänä eikä minään pervona.
Vierailija kirjoitti:
Olen hyvä itämaisissa itsepuolustuslajeissa. Näytän nynnyltä.
Minäkin. Olen useammassa lajissa opettajatasolla.
Nimimerkki keski-ikäinen ja lihava akka
Olen aina sanonut, että suomalaisista naisista vain pieni vähemmistö on tervepäisiä jonka tämä ketju hyvin todistaa.
Pystyn syömään kerta suorituksena puolikkaan käpy-tai banaanikakun.
Minua pidetään reippaana ja sanavalmiina!Sisimmässäni olen epävarma nynnerö!
Mun avomies on verokoneen mukaan erinomaisesti tienaava. Mäkään en olisi ikinä arvannut että tuloja on niin paljon!
Hänestä ei todellakaan sitä uskoisi ulkonäön tai käytöksen perusteella. Vähän huonossakin mielessä, kun aina meilläkin kuitenkin keskustellaan kumpi maksaa ja paljonko, vaikka mä tienaan ihan minimin.
Olen viihdekäyttäjä, etenkin kokaiini ja mdma satunnaisesti on paras tapa nollata - niiden saaminen ei ikinä ole ongelma. Ja tykkään kuristusleikeistä puolisoni kanssa. Olen hyvin menestynyt ja kunnollinen, hyvästä perheestä oleva 29v. nainen.
Masturboin paljon ja panisin monta kertaa päivässä. Ulospäin vaikutan siveältä äiskältä.
Työskentelen psykiatrina, ja minulla on epävakaa persoonallisuushäiriö (rajatilamuoto).
Siskollani on skitsofrenia, en ole ystävilleni edes kertonut paitsi yhdelle
Asun omistusasunnossa Etelä-Helsingissä, käyn hyväpalkkaisessa työssä, saan luottotiedot takaisin vuonna 2019.
Haluaisin tähän jotain vastata, mutta en loppujen lopuksi voi olla mistään ominaisuudesta täysin varma (tekemättä galluppia useammalle suorapuheiselle henkilölle), näkyvätkö ne kuitenkin minusta päällepäinkin vaikka haluan uskoa että vaikutan just erilaiselta.
Olen pahasti velkaantunut ja peliriippuvainen joka masentaa minua suunnattomasti. Kaipa sitä osaa jonkinlaista kulissia pitää yllä, kun muut ei siitä tiedä eikä huomaa.
Käytän naisten alusvaatteita. En mitään seksihepeniä vaan tavallisia pikkareita ja sukkahousuja niin kuin vaimokin. Tosin sukkahousujahan on miehillekin, eli oikeastaan vaan ne naisten pikkarit on varmaan jonkun mielestä pervot. Ne vaan on mukavammat pitää jos on sukkikset jalassa.
Olen henkisesti oikeasti todella hajalla. Esitän, että kaikki on loistavasti ja ihmiset kertovat positiiviseksi puolekseni usein, että olen niin iloinen persoona.
Kuuntelen vain metallimusiikkia. En kuitenkaan näytä hevarilta, päin vastoin.
Että olen todellisuudessa todella epävarma itsestäni.
Olen sosiaalinen ja puhelias. Muiden sanojen ja palautteen mukaan kaunis ja hyvännäköinen. Kuitenkin henkilökohtaisista syistä epävarma sekä itsestäni ihmisenä että etenkin ulkonäöstäni. Kun tämä tulee ilmi, saan osakseni yllättyneitä reaktioita. Annan kuulemma itsestäni itsevarman vaikutelman olemuksellani ja en kuulemma "voi" olla epävarma ulkonäöstäni. Se on varmasti tarkoitettu kohteliaisuudeksi, mutta toisinaan se on myös loukkaavaa, sillä ei jokainen monen muun mielestä hyvännäköinen ihminen aina koe asiaa niin itse.
Mikä tuossa on vaikeaa uskoa? Itse olen parikymppinen nainen, joka tapailusuhteessa samanlaisin speksein keski-ikäisen perheenisän kanssa. Tosin meillä raha ei vaihda omistajaa.