Totuuksia, joita teistä ei uskoisi päällepäin?
Esim. itse saan paljon kehuja hyvästä asiakaspalvelusta, jopa paikallisen lehden kiitospalstoilla on kiitelty. Tosiasiassa vihaan asiakaspalvelua ja haluaisin tehdä töitä jossain luolassa täysin yksinäni.
Kommentit (2821)
No tässä muutamia, joita oikeasti ei arvata, vrt. nämä lumihiutaleväitökset.
Olen keskiluokkainen, tavallisen näköinen yli nelikymppinen. Olen käyttänyt ennen lapsia meditoidessani erittäin vaarallisiksi luokiteltuja huumeita (niin kauan aikaa sitten että uskallan edes näin anonyymisti kertoa, ei rangaistaisi). Kyseessä psykedeelit; lsd, psilosybiini jne. Käyttäisin edelleen mutta pelkään kiinni jäämistä ja seurauksia liikaa. Itsetuntemuksen lisäämiseen ihan mahtavia aineita, onneksi näitä nyt tutkitaan. Hesarissa oli juuri juttua.
Olen miehen kanssa naimisissa ja minulla on sovitusti tyttöystävä. Mies on tavannut naisen pari kertaa kahvilla. Tyttöystävä on myös naimisissa ja olen tavannut samaan tapaan hänen miehensä.
Olen nuorena hengaillut ns. prosenttijengiläisten kanssa, tyypit näkyvät nykyisin iltsikan otsikoista.
Vierailija kirjoitti:
ei taida ehtiä ku kolmelta pääsen töistä :/ mulla on oma sauna, saa saunavuoron pitää millon vaan, tuu sä tänne :)
eiei tuu sä tänne laruun! eka kävely sitten sauna, teen jotain safkaakin sulle!;)
Olen todella älykäs, kuulun mm. Mensaan ja tämäkin seikka yksistään ärsyttää muita ihmisiä jos se tulee ilmi jossakin keskustelun lomassa (alkavat haastamaan jotenkin ja kyseenalaistamaan minua tai jopa suoraan vittuilemaan päin naamaa - etenkin jos vähänkin alkoholia on alla).
Tiedon janoni on loputon ja luen mm. Kaikki kuukausittain ilmestyvät tiede ja tekniikkalehdet, myös korkeakouluopiskelijoiden lopputyöt ovat kiinnostavaa luettavaa.
Siinä missä muita kiinnostaa puhua arkisista asioista kuten kauhistella sähkölaskun hintaa niin itse pystyisin pitämään aiheesta tunnin luennon (mistä se hinta muodostuu, millä menetelmillä se sähkö nykyään tuotetaan, katsoa tulevaisuuteen ja kertoa mahdollisesta supra verkosta ja fuusiolla tuotetusta energiasta jne). Kerran ydinvoimasta pidin pienen pienetkin nippelitiedot sisältävän esitelmän eräälle sitä vastustavalle ja koitin näyttää miksi se on oikeasti tällä hetkellä vesivoiman ohella ekoloogisin ja turvallisin tapa tuottaa sähköä.
Yleensä päätän kuitenkin heittäytyä tyhmäksi, esitän keskiverto ihmistä ja koitan imitoida heidän tapaansa puhua asioista. Joskus jopa alennan itseni vähän yksinkertaiseksi jolloin tulen parhaiten ihmisten kanssa juttuun, olen huomannut että ihmiset viihtyvät loppujen lopuksi melko yksinkertaisessakin seurassa jos vain kertoo hauskoja juttuja.
Olen 35v mies jolla on poikuus tallella.
Vaikkei uskoisi päältä päin: olen helvetin utelias. Ihmiset päinvastoin kehuvat kuinka itsevarma olen omine menoineni ja juttuineni ja en tunnu tuon taivaallista välittävän muista ja heidän mielipiteistään.
Tämä ei pidä paikkaansa.
Uteliaisuuteni on vähän neuroottistakin, vakoilen mieheni puhelimenkin ja sähköpostit, facebookit jne jos hänellä on jäänyt selaimeen ne auki. En uskalla hänelle sanoa, koska työskentelee valtiolla ja hänen turvaluokituksensa on korkea.
Minulla ollut 13 eri miestä sextailee 30 vuotuisen avioliiton aikana. Ja aviomies impotentti 15 vuotta. Kukaan ei uskoisi. Meitä pidetään tosi onnellisena parina
Olen lestadiolainen. Harvoin ihmiset tajuavat ajatella, kun kuva lestadiolaisista on niin stereotyyppinen. Sattuu olemaan vielä tosi tummat piirteet, joten vaikka en meikkaa, niin ripset ja kulmat ja kaikki löytyy.
Vasta kun mut oppii tuntemaan paremmin, voi elämäntavoistani laskea yksi plus yksi. Moni onkin kysynyt vasta pitkän tuntemisen jälkeen edustanko jotain uskoa. Olen rento, ihan sievä, sporttinen yhden lapsen äiti. Pukeudun persoonallisesti, en kuitenkaan Marimekkoon tai lastenvaatemerkkien vaatteisiin. Pystyn heittämään huumoria kaikesta ja keskustelemaan aiheesta kuin aiheesta tuomatta uskoani erityisesti esille. Näin kyllä suurin osa tuntemistani lestadiolaisista toimiikin, mutta tietty ihmisten mieleen jäävät vain ne, jotka sitä tuovat esille.
Oulussa asuessani vaivaannuttavia olivat tilanteet, joissa joku alkoi avautumaan mille kuinka kaikki lestadiolaiset ovat kusipäitä ja ylimielisiä jne., näitä tuli pari kertaa. Hankalia tilanteita, kun ei viitsisi nolatakaan toista.
Tämä nyt ei ole ollenkaan niin "paha" kuin useimmat jutut täällä, mutta ei jotenkin silti sovi olemukseeni. Olen 28v nainen ja en ole koskaan seurustellut, olen semmoinen hissukka harmaavarpunen ja kaikki pitävät minua stereotyyppisenä neitsyt-vanhapiikana ja seurassani ei kehdata mainita seksiaiheista. Olen kuitenkin käynyt läpi 15 miestä yhden yön juttuina ja tarkoitus on vielä jatkaa tätä satunnaista "anonyymia" hupia.
Vierailija kirjoitti:
Olen todella älykäs, kuulun mm. Mensaan ja tämäkin seikka yksistään ärsyttää muita ihmisiä jos se tulee ilmi jossakin keskustelun lomassa (alkavat haastamaan jotenkin ja kyseenalaistamaan minua tai jopa suoraan vittuilemaan päin naamaa - etenkin jos vähänkin alkoholia on alla).
Tiedon janoni on loputon ja luen mm. Kaikki kuukausittain ilmestyvät tiede ja tekniikkalehdet, myös korkeakouluopiskelijoiden lopputyöt ovat kiinnostavaa luettavaa.
Siinä missä muita kiinnostaa puhua arkisista asioista kuten kauhistella sähkölaskun hintaa niin itse pystyisin pitämään aiheesta tunnin luennon (mistä se hinta muodostuu, millä menetelmillä se sähkö nykyään tuotetaan, katsoa tulevaisuuteen ja kertoa mahdollisesta supra verkosta ja fuusiolla tuotetusta energiasta jne). Kerran ydinvoimasta pidin pienen pienetkin nippelitiedot sisältävän esitelmän eräälle sitä vastustavalle ja koitin näyttää miksi se on oikeasti tällä hetkellä vesivoiman ohella ekoloogisin ja turvallisin tapa tuottaa sähköä.
Yleensä päätän kuitenkin heittäytyä tyhmäksi, esitän keskiverto ihmistä ja koitan imitoida heidän tapaansa puhua asioista. Joskus jopa alennan itseni vähän yksinkertaiseksi jolloin tulen parhaiten ihmisten kanssa juttuun, olen huomannut että ihmiset viihtyvät loppujen lopuksi melko yksinkertaisessakin seurassa jos vain kertoo hauskoja juttuja.
Älä nyt sentään tikahdu ylemmyydentunteeseen...harvoin muuten tapaa Mensan jäsenen, joka ei hallitse oikeinkirjoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt sentään tikahdu ylemmyydentunteeseen...harvoin muuten tapaa Mensan jäsenen, joka ei hallitse oikeinkirjoitusta.
Kuinka usein olet törmännyt Mensan jäseniin ja päässyt arvostelemaan heidän oikeinkirjoitustaitoaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjusta näkee, että ihmiset nykyään kuvittelevat että Jumala ei näe mitään.
Nuolten määrien välinen suhde osoittaa, että olin tuota kirjoittaessani oikeassa. Ihmiset kammoksuvat sitä ajatustakin, että joutuisivat vastuuseen teoistaan Jumalalle. Mutta niin he vaan joutuvat, elleivät ota tarjottua armoa vastaan.
Elämä on tarpeeksi raskasta ilman uskoa pikkumaiseen, inhottavaan ukkeliin, joka kyttää mun ajatuksia ja rankaisee niistä ja teeskentelee sitten armeliasta.
Korjaan kirjoittamasi todellisuutta vastaavaksi: elämä on tarpeeksi raskaaksi ilman totuuden hyväksymistä. Jumalan olemassa olo ei ole sinun uskostasi kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Onko tähän ketjuun valikoitunut kaikki masentuneet ja ihmisvihaajat, vai onko elämä oikeesti tämmöstä? En tunnista itseäni.
Sori ettet ole mielestämme kiinnostava. Deal with it.
Vierailija kirjoitti:
No tässä muutamia, joita oikeasti ei arvata, vrt. nämä lumihiutaleväitökset.
Olen keskiluokkainen, tavallisen näköinen yli nelikymppinen. Olen käyttänyt ennen lapsia meditoidessani erittäin vaarallisiksi luokiteltuja huumeita (niin kauan aikaa sitten että uskallan edes näin anonyymisti kertoa, ei rangaistaisi). Kyseessä psykedeelit; lsd, psilosybiini jne. Käyttäisin edelleen mutta pelkään kiinni jäämistä ja seurauksia liikaa. Itsetuntemuksen lisäämiseen ihan mahtavia aineita, onneksi näitä nyt tutkitaan. Hesarissa oli juuri juttua.
Olen miehen kanssa naimisissa ja minulla on sovitusti tyttöystävä. Mies on tavannut naisen pari kertaa kahvilla. Tyttöystävä on myös naimisissa ja olen tavannut samaan tapaan hänen miehensä.
Olen nuorena hengaillut ns. prosenttijengiläisten kanssa, tyypit näkyvät nykyisin iltsikan otsikoista.
Jälkimmäinen selittääkin ensimmäisen..
Kärsin vakavista mielenterveysongelmista. Käytän myös todella paljon huumeita, kaikkea mitä saan käsiini.
Muiden silmissä olen täydellisessä perheessä kasvanut kiltti tyttö jolla on hyvä koulutus, työ ja ystäväpiiri. Yksin ollessani kaikki on niin toisin. Vain yksi ihminen tietää totuuden.
Vierailija kirjoitti:
Olisit mielenkiintoista seuraa ihan vaan valtavan tietomääräsi takia. Itselläni on hyvä muisti ja olen utelias, joten usein huomaa nippelitietoa tarttuneen asioista, joista ei periaatteessa pitäisi itse tietää mitään, se vaan tarttuu. Ja sitä huomaamattaan selvittää lisää asiaa josta ei tiedä tarpeeksi. Moneen aiheeseen pystyisi kommentoimaan jos jaksaisi, usein toimii ns. varamuistina kun seurailee muiden keskusteluita, esim. kun pohtivat kollektiivisesti mikäs sen yhden tyypin nimi oli tai mikä se käsite olikaan. Pääsevät sitten keskustelussa eteenpäin :D Se kyllä tylsistyttää, jos kysyy jotain ihan keskustelun herättämiseksi ja kiinnostuksen osoittamiseksi ja toinen selittää pitkät pätkät ihan ilmeisiä asioita opettavaan tyyliin (tätä tekevät etenkin miehet) ja ei itse enää kehtaa sanoa, että joo, tiedossa ollut jo vuosia sitten :)
Valtion virastossa duunissa, itse viihdekäytän vapaa-ajallani huumeita ja lääkkeitä, ja olen entinen Subutex-riippuvainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein olet törmännyt Mensan jäseniin ja päässyt arvostelemaan heidän oikeinkirjoitustaitoaan?
Kahdella tuntemallani ei kummallakaan ole vaikeuksia yhdyssanojen, sivistyssanojen tai pilkutuksen kanssa, molemmat ovat sekä matemaattisesti että kielellisesti lahjakkaita.
Olen alkanut harrastamaan "jodlausta"
Minulla vähän sama. Kukaan ei koskaan meinaa uskoa, jos uskoni tulee jotenkin ilmi. Yleensä luulevat, tai toivovat minun vitsailevan.