Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totuuksia, joita teistä ei uskoisi päällepäin?

Vierailija
21.05.2017 |

Esim. itse saan paljon kehuja hyvästä asiakaspalvelusta, jopa paikallisen lehden kiitospalstoilla on kiitelty. Tosiasiassa vihaan asiakaspalvelua ja haluaisin tehdä töitä jossain luolassa täysin yksinäni.

Kommentit (2821)

Vierailija
2041/2821 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että minut värvättiin Yhdysvaltojen armeijaan nuorena, lähinnä hyvän kielitaitoni vuoksi. Nyt on tinki jo jonkin aikaa ollut tehtynä, enkä siitä monellekaan ole kertonut. Jotenkin ajattelen, että joidenkin mielestä olen maanpetturi, mutta en ole ikinä tehnyt toimeksiantoja, jossa Suomi olisi ollut yhtenä osapuolena.

Vierailija
2042/2821 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen älykäs ylipainoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2043/2821 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastan skitsofreniaa

Vierailija
2044/2821 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelikymppinen raavas mies ja olen töissä miesvaltaisella alalla duunarina. Minulla ei ole ikinä ollut naista ja siitähän kaverit ovat jaksaneet heittää vitsiä ja ovat asiaa tosissaan ihmetelleetkin. Eräs nainen yritti kerran pikkujouluissa iskeä minua mutta en lämmennyt. Siitäkös työkaverit riemastuivat ja alkoivat leikillä heittää jotain homoläppää ja nauroin mukana. Todellisuus kuitenkin on juurikin se, että olen homoseksuaali ja niin syvällä kaapissa kuin vain voi olla. En ikimaailmassa kehtaisi tunnustaa asiaa kenellekään, enkä usko että sitä oikeasti on kukaan arvannut, kunhan vain vitsailevat. Esitän vain aina, että jostain syystä kukaan nainen ei ole aiheuttanut minussa mitään kolahdusta, vaikka oikea syy on se ettei naiset voisi vähempää kiinnostaa, eivät ole ikinä kiinnostaneet eivätkä tule koskaan kiinnostamaan. En koe tarvetta harrastaa seksiä tai ”ruokkia” homoseksuaalisuuttani mitenkään, ehkä tavallaan kiellän koko asian itseltänikin vieläkin vaikka se on ollut minulle selvää jo niin kauan kuin muistan. Lapsuudenperheeni on melko takapajuinen ja homovastainen, kuten tämä pieni paikka jossa asun, puhumattakaan työpaikasta. En tule ikinä olemaan täysin oma itseni avoimesti ja se vain täytyy hyväksyä.

Vierailija
2045/2821 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nelikymppinen raavas mies ja olen töissä miesvaltaisella alalla duunarina. Minulla ei ole ikinä ollut naista ja siitähän kaverit ovat jaksaneet heittää vitsiä ja ovat asiaa tosissaan ihmetelleetkin. Eräs nainen yritti kerran pikkujouluissa iskeä minua mutta en lämmennyt. Siitäkös työkaverit riemastuivat ja alkoivat leikillä heittää jotain homoläppää ja nauroin mukana. Todellisuus kuitenkin on juurikin se, että olen homoseksuaali ja niin syvällä kaapissa kuin vain voi olla. En ikimaailmassa kehtaisi tunnustaa asiaa kenellekään, enkä usko että sitä oikeasti on kukaan arvannut, kunhan vain vitsailevat. Esitän vain aina, että jostain syystä kukaan nainen ei ole aiheuttanut minussa mitään kolahdusta, vaikka oikea syy on se ettei naiset voisi vähempää kiinnostaa, eivät ole ikinä kiinnostaneet eivätkä tule koskaan kiinnostamaan. En koe tarvetta harrastaa seksiä tai ”ruokkia” homoseksuaalisuuttani mitenkään, ehkä tavallaan kiellän koko asian itseltänikin vieläkin vaikka se on ollut minulle selvää jo niin kauan kuin muistan. Lapsuudenperheeni on melko takapajuinen ja homovastainen, kuten tämä pieni paikka jossa asun, puhumattakaan työpaikasta. En tule ikinä olemaan täysin oma itseni avoimesti ja se vain täytyy hyväksyä.

Olen tosi surullinen sun puolesta. Ei kenenkään pitäis elää noin. Toivottavasti löydät joku päivä rohkeuden elää ja olla oma itsesi.

Vierailija
2046/2821 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti miten ihanaa se ois kun joku päivä vaan jättäisit sen kylän taakses ja alottaisit uuden elämän jossain muualla just sellasena ku oot. Toki eihän sellanen kaikille sovi, mutta toivon kovasti että löytäisit onnen ja paikan jossa voit olla oma ittes. Voihan myös olla ettei kaikki tai kukaan oikeasti suhtautuis huonosti sun kotipaikassakaan ja maalailet ihan turhaan kauhukuvia, mutta ymmärrän että paljon helpommin sanottu ku tehty. Kaikkea hyvää sulle ❤️

Vierailija
2047/2821 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on täysin oma valinta. Nykyisin homoilla on kuitenkin asiat hyvin.

Vierailija
2048/2821 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suorittanut metsästäjätutkinnon, hirvikiväärin kantoluvan ja kuorma-autokortin. Olen pieni ja siro, naisellisesti pukeutuva ja laittautuva nainen. Moni ei myöskään kiltin ja tunnollisen olemuksen takia meinaa uskoa juttuja villeistä opiskelijavuosistani, kun juhlittiin ihan urakalla. Eipä ole toisaalta sen jälkeen tarvinnut paljon juhlia, että ehkä se kannatti 🤔

Vierailija
2049/2821 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen 32 vuotias. Ärsyttää kun ei jotkut tajua minun olevan edes täysiikäinen, enkä nyt tarkoita mitään myymälöiden henkilökuntaa edes.

Naapuri luuli minua kuopukseni isosiskoksi ja jotkut luulevat miestäni alaikäisiin sekaantujaksi..

Vierailija
2050/2821 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan Maisa Torppa keskustelua ja jopa kommentoin siihen. Ette uskoisi päällepäin😂.

Vierailija
2051/2821 |
04.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin päivittäin että tappaisin itseni, mutta en voi tehdä sitä lapsille.

Vierailija
2052/2821 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen satunnainen sekakäyttäjä, vihaan ihmisiä.

Vierailija
2053/2821 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanini ovat yllättyneet kuinka seksinnälkäinen olen. Näytän kuulemma siveältä naapurintytöltä.

Moni on myös painoni kuullessaan kieltäytynyt uskomasta, että painan "niin paljon". Olen kuitenkin pitkä ja mussa on lihasta. Ei se bmi aina kerro totuutta.

Vierailija
2054/2821 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta exvaimo kirjoitti:

Lihon kilon kuukaudessa vaikka en syö kuin salaattia.

Monetkin naiset pystyy tekemään energiaa tyhjästä eli lihomaan vaikkei ne syö mitään.

Vierailija
2055/2821 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 186cm yli 100kiloinen mies ja kuulema lihaksikas. kaikki sanoo että olen iso ja luulevat että olen vahva tosi asiassa en ole. en tiedä miten saan taottua ihmisten päähän jos on iso ja lihaksikas ei aina ole voimakas.

(heti isketään valtavat taakat niskaan ja raput ylös. kyllä minäkin voin tyynyjä kantaa.)

miehet ihailee minua parrakkaana machona ja naiset jostain muusta syystä. oikeasti haluaisin olla rauhassa ja katsella pupuja netistä, metsäpolulla, lemmikkikaupassa jne.

lisäksi olen erakko ja kun tapaan ihmisen vaikutan erittäin sosiaaliselta ja heti ollaan jotain vastuu tehtävää tyrkyttämässä. oikeasti puren hammasta että kestä ihmisiä.

Vierailija
2056/2821 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bakteerivaginoosilta kuulostaa, hoidettavissa :)

Vierailija
2057/2821 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistilapsen kasvattimisen abc:

- Suosi muiden kustannuksella

-Palkitse huonosta käytöksestä ja kiusaamisesta

- Älä noteeraa opettajien ja muiden "ammattilaisten" moitteita. He eivät todellakaan tiedä, että sinun poikasi/tyttäresi on ainutlaatuinen.

- Hauku muita lapsia hänelle selän takana.

- Ole masentunut (ei ole pakko, mutta auttaa).

- Alista muista ihmisiä manipuloimalla.

Tässä nyt muutama tuli mieleen.

Vierailija
2058/2821 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että käytän maksullisia seksipalveluita on asia jota moni ei varmasti ikinä uskoisi.

Vierailija
2059/2821 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani yksin kotona pukeudun naisten vaatteisiin.

Vierailija
2060/2821 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut mielisairaalassa. Olen korkeasti koulutettu terveydenhuollon ammattilainen ja varsin luotettavassa asemassa työssäni. Taustalla kuormittava elämäntilanne.