Miesystävä rasittaa jatkavalla kyselyiällään.
Kommentit (8)
Kun katsotaan televisio-ohjelmaa vaikka kiinalaisista, kyselee tämä esim.
onko nämä terveempiä kuin suomalaiset ja elävätkö pitempään.
Usein kyselee myös eri sairauksien oireista ja jostain oudoista sanoista tekstissä joita ei ymmärrä.
Rasittaa, että joku pitää minua kaiken tietävänä tietotoimistona. Tekisi mieli tiuskaista katso netistä, mutta olen liian kiltti ja pelkään toisen loukkantuvan ja alkavan mykkäkoulun. Onko muilla tällaista ongelmaa miehensä kanssa. Tiedän kyllä, että kannattaisi puhua asiasta rauhallisesti hänen kanssaan.
ja jos mies ei juttelisi, niin siitäkin pitäisi mouruta. Ei ole kovin vakavat huolenaiheet ap:lla
Mieheni on tosi fiksu ja tietäväinen ja minä aina, että mitä tässä oikein tapahtuu.
Jooo-o.
se että mies kyselee koko ajan jotain, vai se että tuntuu kuin sen yleissivistys olisi tosi huono eikä se vain tietäisi yhtään mitään?
Jälkimmäinen kun ärsyttäisi muakin tosi paljon, edellinen ei niinkään.
Tähän liittyy miehen uuvuttava luulosairaus. Mies kuvittelee sairastavansa kaikenlaisia harvinaisia sairauksia ja kyselee minulta vähän väliä onko hänellä joku sellainen. Minä koitan selittää, ettei hänellä taida nyt juuri niitä oireita olla. Oikeasti hänellä on eniten psyykkisiä oireita, joita ei itse tunnista olevan.
Miehen yleissivistyksen puute varmaan myös häiritsee. Tuntuu että saan selitellä kaikkia itselle itsestään selviä asioita.
ja neuroottinen. Jos teillä ei ole lapsia - vaihtoon.
Sehän olisi a. inhottavaa b. noloa