Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuomurattaat vai yhdistelmät? Mikä esikoiselle?

Vierailija
12.06.2008 |

Nyt rv 20 ja ajattelin katsella vaunuja, käytettyjä sellaisia. Kannattaako ostaa vauvalle peruskuomut vai yhdistelmät? Me käydään lähinnä vaan vaunulenkeillä, tuskin kaupunkiin tms. lähdetään vaunuilla. Ei mitään hajua, kummat kannattaisi ostaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomattavasti käytännöllisemmät myös ekojen kuukausien jälkeen. Ainoa ehkä miinus yleensä että pienempi tavarakori kuin yhdistelmissä, mutta jos et joudu tuomaan kerralla 3 kassillista ruokaa kaupasta niin en edes harkitsisi yhdistelmiä.

(Meillä Teutonia Mistal pehmeällä kantokassilla ja vain hyvää snaottavaa kahden lapsen kokemuksella, vaihtelevassa maastossa).

Vierailija
2/5 |
12.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tykännyt niistä tosi paljon. Meidän vauva oli jo isokokoinen syntyessään, niin pehmeä kantokoppa olisi jäänyt todella nopeasti pieneksi. LIsäksi mä tykkään siitä, että meidän rattaissa on tavarakori metallista. Kestää hyvin isojakin määriä roinaa. Meidän rattaissa on lisäksi heittoaisa. Mä olen isojen rattaiden kannalla. Niillä voi liikkua ihan millaisessa maastossa vaan. KOlmipyöräisiä rattaita/ vaunuja en ottaisi. Kaatuvat helpommin ja ovat muutenkin koiikkerämmät.

Autoreissuja varten meillä on sateenvarjorattaat. Menevät kätevästi pieneen tilaan. "Vapaa-ajalla" en niitä kaytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovalla kopalla. Vauva nukkui melkein yksi vuotiaaksi siinä. Iso tavaratila, heittoaisa yms. Autossa matkarattaat.

Vierailija
4/5 |
12.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOlmipyöräisiä rattaita/ vaunuja en ottaisi. Kaatuvat helpommin ja ovat muutenkin koiikkerämmät. /i]

Vierailija
5/5 |
12.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kannattaa tsekata mitat, niin ulko- kuin sisämitatkin. Meille hankittiin siis 2004 Mistarlit, joissa tuolloin makuutila markkinoiden pisimpiä. Molemmat lapste syntyessään keskikokoisia, mutta kasvaneet nopeasti niin pituuden kuin painonkin suhteen, silti mahtuneet nukkumaan hyvin kaksi talvea (syksyllä syntyneitä molemmat) noissa. Kolmantena talvena nukkuivat jo sisällä..

Pari vuotta sitten ainakin puolestaan Emmaljungissa kuomu oli paljon Teutonian malleja alempana, että pitkä esikoinen ei 1,5v mahtunut sinne alle istumaan..