Uimarannan kaksi kauneinta naista oli ulkomaalaisia.
Kävin uimassa ensimmäistä kertaa tälle kesälle ja silmääni osui erittäin kauniisti muotoutunut naisyksilö. Eipä mennyt pitkään kun kuulin tämän puhuvan englantia kaverinsa kanssa ei suomalaisella aksentilla. Oli muutenkin ehkä venäläisen näköinen.
Toisessa porukassa kaunein nainen oli myös ulkomaalainen. Puolet porukasta oli aasialaisia ja niin myös tämä nainen.
Suominaiset olivat perus pullaa, kuten yleensä ovat viimeistään 20 ikävuoden jälkeen.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaalaiset saattaisivat olla juuri päinvastaista mieltä. ;D
Vartalo oli niin kaunis, että tuskin.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä nyt joku uutinen?
No eihän se kyllä kieltämättä ole. Ihmetyttää vaan, että miksi Suomessa on kauniit naiset niin harvassa etenkin kropan puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän se kyllä kieltämättä ole. Ihmetyttää vaan, että miksi Suomessa on kauniit naiset niin harvassa etenkin kropan puolesta.
Mitä ihmettelemistä siinä on? Suomalaiset nyt vain ovat rumanpuoleista kansaa. Ihan yhtä harvassa täällä ovat myös kauniit/komeat miehet.
Onneksi suominaisille löytyy ne miespuoliset vastikkeet. Itse olen jo bongannut muutamia frisbeegolfradoikta ja rannan tuntumasta. Roikkuvassa mahassa ja rinnassa kasvaa enemmän karvaa kuin päälaella, ja vartalomalli on lyhytjalkainen ja leveä. Kesäpäivien kuluessa väri alkaa taittaa keitettyyn hummeriin.
Ollaan siis varsin tasapainoista kansaa sikäli. Rumaa kyllä, mutta tasapainoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettelemistä siinä on? Suomalaiset nyt vain ovat rumanpuoleista kansaa. Ihan yhtä harvassa täällä ovat myös kauniit/komeat miehet.
Rannoilla on kyllä paljon enemmän hyväkroppaisia miehiä kesäisin kuin hyväkroppaisia naisia.
S.Pendragon kirjoitti:
Onneksi suominaisille löytyy ne miespuoliset vastikkeet. Itse olen jo bongannut muutamia frisbeegolfradoikta ja rannan tuntumasta. Roikkuvassa mahassa ja rinnassa kasvaa enemmän karvaa kuin päälaella, ja vartalomalli on lyhytjalkainen ja leveä. Kesäpäivien kuluessa väri alkaa taittaa keitettyyn hummeriin.
Ollaan siis varsin tasapainoista kansaa sikäli. Rumaa kyllä, mutta tasapainoista.
Ei pidä paikkaansa. Nuorissa miehissä on paljon enemmän komeita kuin nuorissa naisissa kauniita.
Sitäkö sä rannalla teet, pidät missikisoja?
Pisteytätkö ohikulkijat?
Vierailija kirjoitti:
Sitäkö sä rannalla teet, pidät missikisoja?
Pisteytätkö ohikulkijat?
Olen minä pisteyttänytkin, mutta ihan ympärilleen katselu riittää.
Onneksi en eksynyt samalle rannalle tämän täydellisyyden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rannoilla on kyllä paljon enemmän hyväkroppaisia miehiä kesäisin kuin hyväkroppaisia naisia.
No ne onkin kaikki peräreikä-Einareita.
Lapsellista jokapäiväistä vääntämistä. Helposti tulee katkeraksi jollei ole naista saanu ,ei edes sitä rumaa suomalaista.
Mun mielestä suomalaisissa on tosi paljon kauniita ja komeita ihmisiä. Ihan rehellisesti olen tätä mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä suomalaisissa on tosi paljon kauniita ja komeita ihmisiä. Ihan rehellisesti olen tätä mieltä.
Missä ne piileksivät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ne piileksivät
Kaduilla, työpaikoilla, kouluissa ym.
Kauneus on katoavaista , rumuus senkun lisääntyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukut tosiasiasta?
Suomalaisilla on nykyisin pirun paljon turpeita, taikinamaisia kroppia. Lisäksi tosi monilla on uskomattoman huono ryhti eikä sitä omaa kroppaa osata kantaa vaan jotenkin vetelänä lyllerretään eteenpäin. Aika harvassa on ihmiset jotka näyttää hyvinvoivilta.
Ulkomaalaiset saattaisivat olla juuri päinvastaista mieltä. ;D