Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uimarannan kaksi kauneinta naista oli ulkomaalaisia.

Vierailija
21.05.2017 |

Kävin uimassa ensimmäistä kertaa tälle kesälle ja silmääni osui erittäin kauniisti muotoutunut naisyksilö. Eipä mennyt pitkään kun kuulin tämän puhuvan englantia kaverinsa kanssa ei suomalaisella aksentilla. Oli muutenkin ehkä venäläisen näköinen.

Toisessa porukassa kaunein nainen oli myös ulkomaalainen. Puolet porukasta oli aasialaisia ja niin myös tämä nainen.

Suominaiset olivat perus pullaa, kuten yleensä ovat viimeistään 20 ikävuoden jälkeen.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaalaiset saattaisivat olla juuri päinvastaista mieltä. ;D

Vierailija
2/23 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

no voi harmitus sentäs

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä nyt joku uutinen?

Vierailija
4/23 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaalaiset saattaisivat olla juuri päinvastaista mieltä. ;D

Vartalo oli niin kaunis, että tuskin. 

Vierailija
5/23 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän se kyllä kieltämättä ole. Ihmetyttää vaan, että miksi Suomessa on kauniit naiset niin harvassa etenkin kropan puolesta. 

Vierailija
6/23 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän se kyllä kieltämättä ole. Ihmetyttää vaan, että miksi Suomessa on kauniit naiset niin harvassa etenkin kropan puolesta. 

Mitä ihmettelemistä siinä on? Suomalaiset nyt vain ovat rumanpuoleista kansaa. Ihan yhtä harvassa täällä ovat myös kauniit/komeat miehet.

Vierailija
7/23 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi suominaisille löytyy ne miespuoliset vastikkeet. Itse olen jo bongannut muutamia frisbeegolfradoikta ja rannan tuntumasta. Roikkuvassa mahassa ja rinnassa kasvaa enemmän karvaa kuin päälaella, ja vartalomalli on lyhytjalkainen ja leveä. Kesäpäivien kuluessa väri alkaa taittaa keitettyyn hummeriin.

Ollaan siis varsin tasapainoista kansaa sikäli. Rumaa kyllä, mutta tasapainoista.

Vierailija
8/23 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettelemistä siinä on? Suomalaiset nyt vain ovat rumanpuoleista kansaa. Ihan yhtä harvassa täällä ovat myös kauniit/komeat miehet.

Rannoilla on kyllä paljon enemmän hyväkroppaisia miehiä kesäisin kuin hyväkroppaisia naisia. 

Vierailija
9/23 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

S.Pendragon kirjoitti:

Onneksi suominaisille löytyy ne miespuoliset vastikkeet. Itse olen jo bongannut muutamia frisbeegolfradoikta ja rannan tuntumasta. Roikkuvassa mahassa ja rinnassa kasvaa enemmän karvaa kuin päälaella, ja vartalomalli on lyhytjalkainen ja leveä. Kesäpäivien kuluessa väri alkaa taittaa keitettyyn hummeriin.

Ollaan siis varsin tasapainoista kansaa sikäli. Rumaa kyllä, mutta tasapainoista.

Ei pidä paikkaansa. Nuorissa miehissä on paljon enemmän komeita kuin nuorissa naisissa kauniita. 

Vierailija
10/23 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäkö sä rannalla teet, pidät missikisoja?

Pisteytätkö ohikulkijat?

Vierailija
11/23 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitäkö sä rannalla teet, pidät missikisoja?

Pisteytätkö ohikulkijat?

Olen minä pisteyttänytkin, mutta ihan ympärilleen katselu riittää. 

Vierailija
12/23 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en eksynyt samalle rannalle tämän täydellisyyden kanssa.

Vierailija
13/23 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rannoilla on kyllä paljon enemmän hyväkroppaisia miehiä kesäisin kuin hyväkroppaisia naisia. 

No ne onkin kaikki peräreikä-Einareita.

Vierailija
14/23 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista jokapäiväistä vääntämistä. Helposti tulee katkeraksi jollei ole naista saanu ,ei edes sitä rumaa suomalaista.

Vierailija
15/23 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä suomalaisissa on tosi paljon kauniita ja komeita ihmisiä. Ihan rehellisesti olen tätä mieltä.

Vierailija
16/23 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä suomalaisissa on tosi paljon kauniita ja komeita ihmisiä. Ihan rehellisesti olen tätä mieltä.

Missä ne piileksivät

Vierailija
17/23 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä ne piileksivät

Kaduilla, työpaikoilla, kouluissa ym.

Vierailija
18/23 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katoavaista , rumuus senkun lisääntyy.

Vierailija
19/23 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukut tosiasiasta?

Vierailija
20/23 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilla on nykyisin pirun paljon turpeita, taikinamaisia kroppia. Lisäksi tosi monilla on uskomattoman huono ryhti eikä sitä omaa kroppaa osata kantaa vaan jotenkin vetelänä lyllerretään eteenpäin. Aika harvassa on ihmiset jotka näyttää hyvinvoivilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi