Poikkiksen kawassa 380 mittarissa on kuulemma vetänyt tappiin asti.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten on viritetty, eikä ihan vähänkään.
Mikään vakio japsipyörä ei kulje yli 300 km/h. (Potentiaalia toki riittää mutta valmistajien herrasmiessopimuksen mukainen huippu on juurikin tuo ja siinä rajoitin nappaa.)Suzuki Hayabusa 312 km/h
Kawasaki Ninja ZX 14R 335 km/h
Kawasaki Ninja H2R 400 km/h
Oletko ajanut? Mihin asti näit mittarilukeman? Hyvää joulua!
T. Hayabusa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten on viritetty, eikä ihan vähänkään.
Mikään vakio japsipyörä ei kulje yli 300 km/h. (Potentiaalia toki riittää mutta valmistajien herrasmiessopimuksen mukainen huippu on juurikin tuo ja siinä rajoitin nappaa.)Suzuki Hayabusa 312 km/h
Kawasaki Ninja ZX 14R 335 km/h
Kawasaki Ninja H2R 400 km/hOletko ajanut? Mihin asti näit mittarilukeman? Hyvää joulua!
T. Hayabusa
Olen. Ja kyllä siinä yli kolmeasataa mentiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla tyttöä vähän huijattu.
Mietin samaa, mutta jos mittarivirhe on 10% niin todellinen nopeus on 340km/h nurkilla ja siitä vähän klappia (kuka ehtii katoa nopeusmittaria noissa nopeuksissa!) niin todellinen nopeus on vähän yli 300km/h joka ei ole radalla tai hyväkuntoisella moottoritiellä (Saksa tulee mieleen) mahdoton kokeneelle kuskille hetkelliseksi nopeudeksi. Kyykkypyörissä on aika hurjia moottoreita. Tehoa voi olla hyvinkin yli hevosvoima per kilo. Kyllä ne kulkee.
Et osaa laskea. JOS virhe 10 % (alaspäin) mittarin näyttämästä nopeudesta, niin todellinen nopeus ei silloin ole 340 km/h, vaan 315 km/h. Mutta jos mittarivirhe on jotain muuta niin asia erikseen.
Mie oon menen lentokoneessa yli tuhatta.
Vierailija kirjoitti:
Mie oon menen lentokoneessa yli tuhatta.
Mitä sitten?
Mieki oon mopolla ajannut kolomeakymppivä
Puukengät jalasa
Sulla on etevä kätevä ja älykäs poikkis
Jumalauta