Poikkiksen kawassa 380 mittarissa on kuulemma vetänyt tappiin asti.
Kommentit (47)
Joo siis en tarkoittanutkaan et ihan ajamalla pystyisi ajamaan 300 kovin pitkiä matkoja suomessa. Pyörä vaan ottaa sen tosi nopeasti mut kyllä se vauhti on kova jo 200km/h. Ei sitäkään vauhtia yleisellä tiellä tee mieli ajella. Joku vaan sanoi ettei pysty edes ajamaan no ei ajamaan mut kyl sen pystyy paikoitellen ottamaan. Kyl itse ajelen ihan maltilla liikenteessä. Ratapäivillä saa ajella sitten rauhassa mutkat on paljon mukavampia kanttailla kuin suoralla kattoa paljon pääsee. Todellisuudessa paljon mikäkin kulkee ei ole mitään merkitystä. 600cc pyörillä pestään 1000cc pyöriä paljonkin ratapäivillä jos aikoja otetaan. Johtuen siitä että 1000cc pyörässä on tehoa jo liikaa. Ja joutuu käyttämään enemmän malttia ajamisen kanssa ja jarruttavat liikaa mutkiin. Eikä ole ihan niin ketteriä menemään.
Katoppa vaikka Imatranajo 2016 viimekesältä missä kaveri ajaa 345 Imatran kapeeta tietä kawan H2R:llä. Siinä on sulle 100 varma.
Söpöä. Omat enkat F-18:lla ~1800 km/h
terveisin,
kapteeniluutnantti.
Poikkiksesta jää jäljelle vain palanut torso ja kasa tuhkaa ja erinäisiä irronneita ruumiinosia muutaman sadan metrin matkalla.
Vierailija kirjoitti:
Sitten on viritetty, eikä ihan vähänkään.
Mikään vakio japsipyörä ei kulje yli 300 km/h. (Potentiaalia toki riittää mutta valmistajien herrasmiessopimuksen mukainen huippu on juurikin tuo ja siinä rajoitin nappaa.)
Aikamoista paskaa,2000luvun alussa honda super blackbird meni 300kmh,mutta ei mikään pyörä vakiona mene kuin pi llukarvan verran yli 300kmh
Vierailija kirjoitti:
Huhu mikä vauhti.
Menikö sen jälkeen takapihalle potkimaan karatepotkuja kierteellä pihakoivuun?
On sulla vaan hurja poikkis.
No joo, etköhän taas voisi jättää sen äitylin koneen rauhaan ja mennä takaisin ylilaudalle muiden teinijonnejen seuraksi. Uhoatte sitten siellä kilpaa niin paljon kuin jaksatte ja teiniangstin paineiden purku vaatii. Täällä sitten aikuiset jatkaa ihan omassa rauhassaan aikuistenjuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei suomen teillä ajeta tuota vauhtia, on 100 varmaa.
Voi joku hullu Hki-Tampere -tiellä hetken aikaa keskellä yötä ajaakin. Siellä on hyviä suoria.
Onko siellä ikinä tarpeeksi hiljaista? Olen saanut Suomessa 200 rikki (autolla) mutta tiet käy ahtaiksi aika nopeasti.
Täh? 200 nyt ei ole kummoinen vauhti normaalilla maantielläkään.
Vierailija kirjoitti:
Huhu mikä vauhti.
Tässä maassa ei ole edes tietä missä pystyy ajamaan noin kovaa.
Itse ole porchella ajanu 250kmh ja tie pieneni silmissä niin paljon ettei pystyny enää kovempaa pommittaa.
Vierailija kirjoitti:
terveisin,
kapteeniluutnantti.
(F/A-18C/D) - 1800km/h
Tehtävä - Rynnäkkö.
Terveisin ,
yliluutnantti.
Hyvä homma, tuolla vauhdilla se on perillä Marsissa alle sadassa vuodessa (pl. tankkaus ja yötauot).
Ap tainnut lähteä poikkiksen kyytiin, kun ei ole enää täällä näkynyt.
Öljyä kuluu hirveästi ylikierroksilla,bensan lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi joku hullu Hki-Tampere -tiellä hetken aikaa keskellä yötä ajaakin. Siellä on hyviä suoria.
Onko siellä ikinä tarpeeksi hiljaista? Olen saanut Suomessa 200 rikki (autolla) mutta tiet käy ahtaiksi aika nopeasti.
Ja sakot on niin järjettömiä että pitää katsoa tarkkaan missä ja milloin ajaa.
Sakot on pikku juttu verrattuna siihen kun pyörä lähtee hallinnasta 300 km/h nopeudella. Se on yksi virhe ja sen jälkeen voi vain rukoilla ettei kuole. Se rukous on parempi pitää lyhyenä. Aika rajoittaa siinä vaiheessa ankarasti.
Vierailija kirjoitti:
terveisin,
kapteeniluutnantti.
Kapteeniluutnantin sotilasarvo ei ole käytössä ilmavoimissa. Merivoimissa kylläkin.
Yleensä mikään vehje ei kulje läheskään niin kovaa kuin mittarissa lukee - siis että maksiminopeus olisi sama kuin mittariin merkitty korkein lukema. Siihen jätetään vähän alamäki-/myötätuulivaraa ;-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sakot on niin järjettömiä että pitää katsoa tarkkaan missä ja milloin ajaa.
Sakot on pikku juttu verrattuna siihen kun pyörä lähtee hallinnasta 300 km/h nopeudella. Se on yksi virhe ja sen jälkeen voi vain rukoilla ettei kuole. Se rukous on parempi pitää lyhyenä. Aika rajoittaa siinä vaiheessa ankarasti.
Turha rukoilla, varma kuolema.
Mun tyttiksen skootteri suhahti motarilla 500km/h. Vähän viriteltiin sitä.
En usko hetkeäkään. Tai ihan millin verran voisin uskoa, että on käväissyt siellä ja heti alas, mutta onhan siinäkin ihan valtavat riskit. Itse olen ollut kyydissä 220-230 km/h niin että sitä vauhtia ylläpidettiin jonkin aikaa ja kyllähän se oli aikamoinen vauhti, ainakin kehätielle.