lehmän/hevosen "tuoksu" miehen vaatteissa
Naurattaisi jos en itkisi. Mies tuli eilen moottoripyöräajelulta tuoksahtaen. Olen kaupunkilainen, en välttämättä erota, mutta navetta tuli mieleen ensiksi tuosta tuoksusta. Tiedän, että tämä kuulostaa täysin naurettavalta, mutta voihan näinkin jäädä kiinni uskottomuudesta, hän ei myönnä käyneensä missään. Minä olen idiootti kuulemma. Raivostui kunnolla. Haju tulee kuulemma lattiakaivosta. No sellaiseksi kyllä nyt tunnenkin itseni. Lapsemme sanoi myöskin, että isi haisee. Voisiko joku hevosten kanssa oleva ystävällisesti kertoa, että kuinka helposti ja nopeasti hevosen tuoksu tarttuu vaatteisiin. Niin siis epäilen, että treffannut toisen naisensa talleilla tai tämän kotona. Tuskin sentään hevosiin tai lehmiin sekaantuja sentään kyseessä, ahhahhaa.
Kommentit (23)
Onko uskottomuus aina ensimmäinen selitys jos miehessä on outo haju?
Minä haisen nyt vahvasti mullalle.
a) olen käynyt pettämässä puutarhurinaisen kanssa?
b) jyrsin juuri kasvimaani
M
Pyöräilen lehmien aitauksen ohi ja ihan heti tarttuu lehmän kakanhaju, ihan heti! Ensimmäiseksi on mentävä suihkuun kotiin tultua ja vaatteet pyykkiin.
Lenkkarit täyteen ruokasoodaa päiväksi, soodan karistus pois ja lenkkarit vuorokaudeksi pakastimeen.
Ruokasoodaa myydään Prismassa puolen litran (?) tölkeissä.