Poikaystävän vertaukset siitä, mitä muiden tyttöystävät tekevät ja eivät tee
Jos teen jotain eri tavalla, mitä "muiden muijat" niin valittaa. Nyt esim. katsoin hänen ja kavereidensa kanssa lätkää ja muiden tyttöystäviä ei kiinnostanut joten he lakkasivat kynsiä ja laittoivat kynsikoristeita. Poikaystävä vihjaili koko ajan "mene hei säkin laittamaan kynsiä kun muitkin muijat meni" "ei kai tää sua oikeasti kiinnosta" ja sitten kun menimme yhteisen kaverin tupareihin niin lähtiessä halusi että laitan hameen, kun muutkin tytöt laittavat. Ärsyttää...
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Taas näitä aloituksia. Muka nöyriä, mutta oikeasti vaan nostetaan itseään ylös olemalla niin erilainen kuin muut. Muuuut naiset tekee näin mutta MINÄ tykkään tästä ja kaaaaikki ihmettelevät.
Et ole niin erikoinen kuin ajattelet olevasi.
Tällä kommentillasi paljastat, että mielestäsi kynsienlakkaus on jotenkin ala-arvoisempaa kuin urheilun seuraaminen. Ajatteletko niin, koska mielestäsi "naisten jutut" on jotenkin tyhmiä, ja nainen, joka ei niitä harrasta, yrittää nolosti nostaa itsensä miesten tasolle, koska mielestäsi miehet ovat korkeammalla tasolla?
Vierailija kirjoitti:
Self-hating Pakistani kirjoitti:
Kuulostaa rasittavalta. Miksi olet hänen kanssaan, jos hän ei hyväksy sinua sellaisena kuin olet?
En saa ketään muutakaan :(
No olet yksin sitten. No big deal.
En kyllä ymmärrä miksi poikaystäväsi on sinun kanssasi jos hän ei tykkää sinusta sellaisena kuin olet. Miksei se hommaa itselleen sitten mieleistä tyttöystävää?
Ihan tosi iso osa suomalaisista naisista kyllä seuraa lätkää. Sinkkuaikoina minulla ja sinkkutyttökavereilla oli aina tapana kokoontua katsomaan MM-kisoja ja juomaan vodkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas näitä aloituksia. Muka nöyriä, mutta oikeasti vaan nostetaan itseään ylös olemalla niin erilainen kuin muut. Muuuut naiset tekee näin mutta MINÄ tykkään tästä ja kaaaaikki ihmettelevät.
Et ole niin erikoinen kuin ajattelet olevasi.
Tällä kommentillasi paljastat, että mielestäsi kynsienlakkaus on jotenkin ala-arvoisempaa kuin urheilun seuraaminen. Ajatteletko niin, koska mielestäsi "naisten jutut" on jotenkin tyhmiä, ja nainen, joka ei niitä harrasta, yrittää nolosti nostaa itsensä miesten tasolle, koska mielestäsi miehet ovat korkeammalla tasolla?
Enemmänkin koen että ap itse alentaa niiden toisten naisten tekemisiä. Koen että hän ajattelee itse olevansa parempi kun ei ole kuten muut tytöt vaan on kuin mies.
Minä olen nainen, lakkaan kynsiä, laitan hiuksia ja meikkaan. Toisaalta juon kaljaa ja seuraan jalkapalloa ja teen asioita jotka luokitellaan miehekkäiksi. En koe tarvetta nostaa tekemisiäni ylemmäs. Näitä aloituksia on täällä tasaisin väliajoin. On tyttö jonka poikaystävä valittaa, kun tyttö ei mene muiden tyttöjen kanssa tekemään jotain yltiö tyttömäistä ja sitten alkaa piilotettu itsensä korostaminen ja muiden mollaaminen.
Tai ehkä ystäväporukkani on vaan niin erilainen. Poikaystävääni ei voisi vähempää välittää olenko lakkaamassa kynsiä vai katsonko tuoppi kädessä jalkapalloa.
Olisin käskeny menemään itte lakkailemaan ja koristelemaan kynsiään 😂
Muakaan ei muuten kiinnosta lakkailla ja koristella kynsiäni. Ja tahdon pukeutua just niin kuin itse haluan. Eipä ainakaan omaa ukkoa tunnu häiritsevän kun käytän hänen collareitaan ja yhdet olen "ominut" työhousuiksi.
Todella typerää alkaa toista määräilemään miten pukeutua, miten olla jne.