Näin meni elämäni; 30 ja "neitsyt"
Sikäli kun siis mies voi olla neitsyt. Mutta kokematon kuitenkin.
Puhutaan jo ääritapauksesta, semminkin kun tarkastellaan "normaalijärkisen" kirjoissa olevaa väestönosaa.
Kommentit (316)
Vierailija kirjoitti:
Jos ei seiso koskaan, voi unohtaa suhteen tai etsiä jonkun seksinvihaajan. Ei silläkään ole kyllä kaikki kotona.
Saisin kyllä seisomaan suhteessa. Runkkaanhan n. 3 krt päivässä.
Ikinä en rupaisi mihinkään suhteeseen impotentin kanssa. Päin vastoin on ihanaa, kun mies sanoo jo puhelimessa jutellessa, että ääneni kuultuaan seisoo heti ja haluaa panna heti työpäivän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ikinä en rupaisi mihinkään suhteeseen impotentin kanssa. Päin vastoin on ihanaa, kun mies sanoo jo puhelimessa jutellessa, että ääneni kuultuaan seisoo heti ja haluaa panna heti työpäivän jälkeen.
Eihän nainen saa mitää sexistä muutenkaa jote älä höpötä. Jollet ole sitte jonku jännän murhaajalinnakundin panopatja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän nainen saa mitää sexistä muutenkaa jote älä höpötä. Jollet ole sitte jonku jännän murhaajalinnakundin panopatja
Höpöhöpö. Orgasmitakuu ja ihan tavallinen kilttimies. Osaa vaan asiansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei keski-ikään mennessä ole saanut pesää, niin parempi olla saamatta jatkossakin. Nuo hommat aloitetaan jo nuorena, mikäli on aloittaakseen.
Ei ole mitään oikeaa ikää aloittaa intiimielämä, kunhan molemmat osapuolet ovat täysi-ikäisiä.
Näin naisena jos kuulisin kolmekymppisen miehen olevan neitsyt, ihmettelisin välittömästi, mikä siinä on pielessä.
Näin naisena myös, minä en ihmettelisi. Ei kaikki miehet tai naiset löydä sopivia kumppania helposti. Syynä voi olla ujous (vaikkapa lapsuuden koulukiusaamisen yms takia) tai se, että haluaa löytää kumppanin, jonka kanssa voi olla myös tunneyhteys. Monet myös haluavat harrastaa seksiä vain parisuhteessa, osa haluaa odottaa avioliittoon. Ei seksi ole mikään suoritus, joka pitää vain hoitaa pois alta. Minusta on hienoa, että mies on säästänyt poikuuttaan halukkaalle naisella, eikä esim mennyt maksullisiin.
Vierailija kirjoitti:
A-seksuaalille tommoinen impotentti olisi taas oikea catch. Mikä sen leppoisempaa tehdä puutarhahommia kun toinen ei siina vieressä vonkaa.
aasialiselle 20 vuotiaalle ei tarvii sanoa kuin että jos haluut vaimoksi niin saat suomen kansalaisuuden niin se on heti vaimona
kaveri sanoi että kuulemma filippiineiltä ei kukaan sinkkuies tule pois ilman vaimoa niin kuumaa kamaa on se että on länsimaalainen vaikka olisikin työtön suomessa
tuomas holopainen sanoi että seksi on täysin yliarvostettu juttu
uskotaan nyt kaikki rokkimiestä että ei seksi ole mikään ihmejuttu
arkkipiispaMikes kirjoitti:
aasialiselle 20 vuotiaalle ei tarvii sanoa kuin että jos haluut vaimoksi niin saat suomen kansalaisuuden niin se on heti vaimona
kaveri sanoi että kuulemma filippiineiltä ei kukaan sinkkuies tule pois ilman vaimoa niin kuumaa kamaa on se että on länsimaalainen vaikka olisikin työtön suomessa
WT-mies
Eli Holopaisella ei ota eteen ja tuo on puolustelu? Kyllä terve nainen ja mies haluaa peitonheilutuksensa.
rukoilkaa että saan kesällä vaimon, pitää olla 10-15 v nuorempi että on terhakka ja voi tehdä lapsen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei keski-ikään mennessä ole saanut pesää, niin parempi olla saamatta jatkossakin. Nuo hommat aloitetaan jo nuorena, mikäli on aloittaakseen.
Ei ole mitään oikeaa ikää aloittaa intiimielämä, kunhan molemmat osapuolet ovat täysi-ikäisiä.
Näin naisena jos kuulisin kolmekymppisen miehen olevan neitsyt, ihmettelisin välittömästi, mikä siinä on pielessä.
30v kohdalla ulkonäkö ei enää ole niin isossa roolissa, mutta kokemattomuus saa naisessa aikaan negatiiviset vibat ja homma sotkeutuu siihen. Ojasta allikkoon
Ei kaikkia naisia se kokemattomuus haittaa! Itseä ei haittaa ja ihmetyttää ne pinnalliset naiset, joille on väliä sille, onko mies ollut intiimisti koskaan vai ei. Mielestäni parempi ettei nai ympäriinsä, hanki sukupuolitauteja ja aja naisia yh:iksi ja abortin tekijöiksi. Mielestäni se ei kerro ihmisestä mitään, onko seksiä ollut vai ei. Se taas kertoo aika paljonkin, että onko maannut maksullisia tai onko nainut kymmeniä ihmisiä.
N27 ja neitsyt. Välillä tuo ahdistaa, tosin lähinnä silloin ku kaveriporukka alkaa keskustella omasta seksielämästään. Sillon haluan vaan pikasesti pois tilanteesta. Itse olen kyllä aseksuaali enkä usko, että haluaisin koskaan edes kokeilla seksiä kenenkään kanssa ellen tosi, tosi hyvin tuntisi tätä henkilöä ja voisin satavarmasti luottaa siihen, että mua kunnioitetaan, suhde jatkuu oli seksiä tai ei ja homma loppuu heti jos sanon, etten tahdo.
lonelyman kirjoitti:
olen 46 vuotias mies ja vielä neitsyt, en koskaan osaa lähestyä naista koska en ole sosiaalinen ihminen
Jippii. kerro vielä, että olet mahdollisesti sairas, tai köyhä ja asut muusta asutuksesta vähintään 100 kilmetrin päässä.... Anteeksi. Ei ollut tarkoitus loukata mutta minusta on hieman tylsää, että hyvin monella tuntuu oevan varma käsitys sitä, että millaiset ihmiset saavat, tai ainakin pitäisi saada seksiä paljon ja millaiset ihmiset vastaavasti vähän. (Ikäänkuin siis seksiä vain otettaisiin ja toiset vain antaisi)
Ja olisisikin sitten kai erityisen tuomittavaa ja rangaistavaa jos olet kaunis ja fiksu nainen, niin jokaisella miehellä on velvollisuus saada seksiä sinun kanssa. - ja vastaavasti ja erityisesti jos olet komea ja menestynyt mies, niin sinulla on myös velvollisuus hässi ja harjoittaa seksiä kaikkien naisten kanssa. - Ja koska oet komea, niin totta kai tiedät tämän vuoski automaattisesti ja ehdottomalla varmuudella, että mikä kiihottaa naista, kuin naista.
Ja onko sillä oikeastaan mitään väljäkään, kun viihde ja populaarikulttuuri on vuosikymmeniä tukkinut ja tahdittanut aivojamme niin, että saattanut helposti syntyä mielikuva, että jos on komea ja meenstynyt mies kun hän vain puskee ja kellistää naisen alleen tai nurkkaan, niin nainen, kuin nainen saa vähintään orgasmisarjan. Kun taas mielkuvissamme jos naisen kohtaisi ujo, hihhuliuskovainen, joka ei olisi niin erinomaisen komea, niin hänen yrittäessä epätoivoisest lähestyä naista, niin hän saisi syytteet raiskauksesta, tai raiskauksen yrityksestä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä 29 vuotias neitsyt mies. Ei vain saa naista kun ei ole komea
Kyllä on jossain muussa vikaa ku ulkonäössä jos asenne on tollanen "yhyy, en saa ku en oo komee".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on jossain muussa vikaa ku ulkonäössä jos asenne on tollanen "yhyy, en saa ku en oo komee".
Ottaisitko sitten itse ruman miehen? En tajua, kun täällä sinkkuus ei voi mitenkään johtua rumuudesta, mutta kuitenkaan ette itse ottaisi vastenmielisen näköistä miestä
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
30v kohdalla ulkonäkö ei enää ole niin isossa roolissa, mutta kokemattomuus saa naisessa aikaan negatiiviset vibat ja homma sotkeutuu siihen. Ojasta allikkoon
Minä taas nimenomaan haluaisin kokemattoman miehen. Koska olen itsekin kokematon. Kaikki naiset eivät ole samaa mieltä kaikesta.
N28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaisitko sitten itse ruman miehen? En tajua, kun täällä sinkkuus ei voi mitenkään johtua rumuudesta, mutta kuitenkaan ette itse ottaisi vastenmielisen näköistä miestä
eri
Minä olen nähnyt hyvinkin rumia miehiä sormus sormessa tai naisen ja/tai lasten kanssa.
eri
Jospa oletkin homo? Oliko rinnatkin liian isot ja suohinotto on naista alentavaa?