Näin meni elämäni; 30 ja "neitsyt"
Sikäli kun siis mies voi olla neitsyt. Mutta kokematon kuitenkin.
Puhutaan jo ääritapauksesta, semminkin kun tarkastellaan "normaalijärkisen" kirjoissa olevaa väestönosaa.
Kommentit (316)
Ei Pimppiä kirjoitti:
Olen 50 vuotias mies enkä koskaan ole saanut pimppiä enkä tule sitä koskaan edes saamaan. Siihen vaikuttavat seuraavat asiat, kesken jäänyt Peuruskoulu, ei ammatillista koulutusta, ei ole ollut eikä tule olemaan työtä koskaan, ei koskaan ole ollut eikä tule olemaan kavereita pienenä eikä vanhemmalla iällä.
En tule ihmisten kanssa toimeen.
Olin vähän vajaat 30 vuotias kun huomasin että olen tullut täysin impotentiksi, johtuen useista ja pitkäkestoisista eturauhas tulehduksista. kävin kyllä lääkärissä ja hän vain sanoi että seksi on sitten sinun osaltasi ohi
jatkan edellistä kirjoitustani : on vain hyväksyttävä että meistä kaikista ei vain yksinkertaisesti ole yhtään mihinkään.
Aloittajalle pari tärppiä netistä: Tiger80-nimimerkin pitämä blogi "Seksitön elämä". Kertoo öpaut kolmikymppisestä sinkkumiehestä, joka ei ole koskaan saanut. Kannattaa aloittaa lukemaan blogia alusta. Sittemmin Tigerkin on toki päässyt poikuudestaan ja nykyään ei enää päivitä blogia.
Sitten on sellainen kuin "Ilman naista" -verkkosarjakuva. Ei se moraalia varmasti kohota, mutta löytänet siitä mustaa itseironiaa.
Oma mielipiteeni kokemattomista miehistä on ihan ok. En erityisesti hakisi kokematonta, muttei se mikään este seksille/parisuhteelle todellakaan olisi. Seksikokemusten määrä ei myöskään automaattisesti määritä sitä kuinka "hyvä" joku on sängyssä tai miten hyvältä se coitus tuntuu. Enempi tässäkin asiassa henkilökemiat ratkaisevat.
Omasta 13 vuoden seksihistoriasta voin sanoa, että ulkonäkö ei ole läheskään tärkein kriteeri, jolla olen kumppaneita valikoinut. Rakastumisen kannalta sanoisin jopa, että se on täysin epäolennainen seikka. Rahalla, vallalla tai menestykselläkään ei ole minkäännäköistä väliä. Jos kuitenkin täysin rehellisiä ollaan, niin yksi ihastus kyllä lopahti mikromunan takia. Elämäni rakkaus on ollut hyvin vaatimattomasti varusteltu (ehkä 8-10 cm erektiossa?) ja se oli vielä ok. Siitä pienempi oli taas jo yksinkertaisesti liian pieni. Vaikkakin jos mikromuna ei olisi ollut osoittautunut katkeraksi sovinistiksi, niin ehkä rakkaus olisi tuonkin asian ylikatsonut.
Nykyään olen naimisissa reippaasti ylipainoisen, kaljuuntuvat introvertin kanssa, joka uskottelee yhä itselleen, ettei muka kelpaa naisille. Kelpasi kuitenkin minullekin. :)
Jos haluat kartuttaa kokemusta naisten kanssa, niin tärkeintä niin parisuhdetta kuin merkityksetöntä seksiäkin hakevalle naiselle lienee miehen itseluottamus. Ei tarvitse ruveta miksikään niljakkaaksi lännenomistajaksi. Riittää että puhut itsestäsi ja muista kunnioittavasti ja puhuessasi katsot silmiin. Reipas kädenpuristus ja kohteliaisuus. Simple as that.
N29
Vierailija kirjoitti:
Muua ei yhtään haittaisi vaikka miehellä olisi poikuus tallella. Kyllä sen puuhan aika nopeasti oppii, vaikka ei kokemusta olisikaan. Eikä seksi sitä paitsi ole mikään suoritus. N41
Puuhan ehkä oppii, mutta entä se tunnepuoli. Esimerkki: aikoinani seurustelin melko kokemattoman miehen kanssa ja hänen + yhteisestä halusta kokeilimme sitten myös vähän kinkympiä juttuja. Itse homma sujui hyvin, mutta hänelle siitä iski kamala kriisi, kun hänen tyttöystävänsä halusi sellaista seksiä. Asia, jota hän halusi, ei olisi ollutkaan soveliasta hänen "omalle" naiselleen.
Muutenkin suurin kysymysmerkki mielestäni on se, osaako kokematon mies suhtautua parisuhteen kehittymiseen ja etenkin sen mahdollisiin kriisitilanteisiin, jos hän ei ole kokenut niitä aikaisemmin. Mustasukkaisuuden sietokyky, hylätyksi tulemisen pelosta irti pääseminen, toisen huomioiminen yms. asiat kehittyvät kokemuksen myötä.
Vierailija kirjoitti:
Vaurastuminenkin on erittäin hankalaa kun eihän nykyhinnoilla ja palkoilla keskituloinen pysty säällistä asuntoakaan hankkimaan -> rahat valuvat vuokrana toisten taskuihin sen sijaan, että kartuttaisivat omaa varallisuutta.
AP
Mitä ihmettä? Kyllä mun tuntemat poikamiehet on enemmänkin siellä varakkaan puolella. Kun ei ole vaimoa ja perhettä elätettävänä, niin väkisinhän siinä varallisuus kertyy. Tuo, että et ole edes omistusasuntoa saanut ostettua kertoo kyllä jonkinlaisesta elämänhallinnan puutteesta.
Ei parisuhteen puute pitäisi johtaa siihen, että lamaantuu oman elämänsä kanssa. Sitä omaa elämää on ihan fiksua rakentaa vaikka olisi sinkkukin. Mitä paremmin omat asiat on hoidossa, sitä houkuttelevampi olet vastakkaisen sukupuolen silmissä.
N29 kirjoitti:
Aloittajalle pari tärppiä netistä: Tiger80-nimimerkin pitämä blogi "Seksitön elämä". Kertoo öpaut kolmikymppisestä sinkkumiehestä, joka ei ole koskaan saanut. Kannattaa aloittaa lukemaan blogia alusta. Sittemmin Tigerkin on toki päässyt poikuudestaan ja nykyään ei enää päivitä blogia.
Sitten on sellainen kuin "Ilman naista" -verkkosarjakuva. Ei se moraalia varmasti kohota, mutta löytänet siitä mustaa itseironiaa.
Oma mielipiteeni kokemattomista miehistä on ihan ok. En erityisesti hakisi kokematonta, muttei se mikään este seksille/parisuhteelle todellakaan olisi. Seksikokemusten määrä ei myöskään automaattisesti määritä sitä kuinka "hyvä" joku on sängyssä tai miten hyvältä se coitus tuntuu. Enempi tässäkin asiassa henkilökemiat ratkaisevat.
Omasta 13 vuoden seksihistoriasta voin sanoa, että ulkonäkö ei ole läheskään tärkein kriteeri, jolla olen kumppaneita valikoinut. Rakastumisen kannalta sanoisin jopa, että se on täysin epäolennainen seikka. Rahalla, vallalla tai menestykselläkään ei ole minkäännäköistä väliä. Jos kuitenkin täysin rehellisiä ollaan, niin yksi ihastus kyllä lopahti mikromunan takia. Elämäni rakkaus on ollut hyvin vaatimattomasti varusteltu (ehkä 8-10 cm erektiossa?) ja se oli vielä ok. Siitä pienempi oli taas jo yksinkertaisesti liian pieni. Vaikkakin jos mikromuna ei olisi ollut osoittautunut katkeraksi sovinistiksi, niin ehkä rakkaus olisi tuonkin asian ylikatsonut.
Nykyään olen naimisissa reippaasti ylipainoisen, kaljuuntuvat introvertin kanssa, joka uskottelee yhä itselleen, ettei muka kelpaa naisille. Kelpasi kuitenkin minullekin. :)
Jos haluat kartuttaa kokemusta naisten kanssa, niin tärkeintä niin parisuhdetta kuin merkityksetöntä seksiäkin hakevalle naiselle lienee miehen itseluottamus. Ei tarvitse ruveta miksikään niljakkaaksi lännenomistajaksi. Riittää että puhut itsestäsi ja muista kunnioittavasti ja puhuessasi katsot silmiin. Reipas kädenpuristus ja kohteliaisuus. Simple as that.
N29
Totta kai ulkonäkö ratkaisee eniten, ellei ole merkittävästä rahaa ja statusta (mainitse YKSIKIN kuuluisa ja rikas mies joka ei saa naisia vaikka yrittäisi).
Se ratkaisee pääseekö siihen vaiheeseen jossa rakastutaan. Ei se auta että rumaankin voi rakastua, jos ruma ei saa treffejä ja siirretään kamusektorille sosiaalisissa tilanteissa. Myös halo-efekti vaikuttaa: _tutkitusti_ naisten mielessä pitkä mies on älykkäämpi, jykeväleukainen luotettavampi ja matalaääninen hauskempi.
"Nykyään olen naimisissa reippaasti ylipainoisen, kaljuuntuvat introvertin kanssa"
Näissä tarinoissa esiintyy aina ylipainoinen mies, ja monet näistäkin olivat normaalipainoisia tavatessaan naisensa. Todellisuudessa matalinta tasoa edustaa lyhyt ja hintelä mies jolla on sirot piirteet ja korkea ääni.
Mä olen 26 vuotias neitsyt. On joo aika rajoittavaa tutustua naisiin kun ruma naama ja ei ole hiuksia tässä iässä
12121212 kirjoitti:
N29 kirjoitti:
N29
Totta kai ulkonäkö ratkaisee eniten, ellei ole merkittävästä rahaa ja statusta (mainitse YKSIKIN kuuluisa ja rikas mies joka ei saa naisia vaikka yrittäisi).
Se ratkaisee pääseekö siihen vaiheeseen jossa rakastutaan. Ei se auta että rumaankin voi rakastua, jos ruma ei saa treffejä ja siirretään kamusektorille sosiaalisissa tilanteissa. Myös halo-efekti vaikuttaa: _tutkitusti_ naisten mielessä pitkä mies on älykkäämpi, jykeväleukainen luotettavampi ja matalaääninen hauskempi.
"Nykyään olen naimisissa reippaasti ylipainoisen, kaljuuntuvat introvertin kanssa"
Näissä tarinoissa esiintyy aina ylipainoinen mies, ja monet näistäkin olivat normaalipainoisia tavatessaan naisensa. Todellisuudessa matalinta tasoa edustaa lyhyt ja hintelä mies jolla on sirot piirteet ja korkea ääni.
Plus mies tuskin on vielä kaljuuntunut kun on tavannut naisen
Ei Pimppiä kirjoitti:
Ei Pimppiä kirjoitti:
Olen 50 vuotias mies enkä koskaan ole saanut pimppiä enkä tule sitä koskaan edes saamaan. Siihen vaikuttavat seuraavat asiat, kesken jäänyt Peuruskoulu, ei ammatillista koulutusta, ei ole ollut eikä tule olemaan työtä koskaan, ei koskaan ole ollut eikä tule olemaan kavereita pienenä eikä vanhemmalla iällä.
En tule ihmisten kanssa toimeen.
Olin vähän vajaat 30 vuotias kun huomasin että olen tullut täysin impotentiksi, johtuen useista ja pitkäkestoisista eturauhas tulehduksista. kävin kyllä lääkärissä ja hän vain sanoi että seksi on sitten sinun osaltasi ohi
jatkan edellistä kirjoitustani : on vain hyväksyttävä että meistä kaikista ei vain yksinkertaisesti ole yhtään mihinkään.
Jatkan vielä: Eräs Teboil-huoltoaseman yrittäjä Jari N , en halua mainita nimeä kokonaan. Sanoi että " Kun tulee ikää 55 vuotta niin Munalukko Bänksähtää päälle, mutta ihan sama miten jokainen täällä oloaikansa viettää " .
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä tosiaan ainut asia joka määrittelee identiteettisi?
Itse menetin itse ''poikuuteni'' vasta 25vuotiaana ja kyllä voin sanoa että se vapautti minut elämään vielä enemmän omana itsenäni. En sano että se määritti KOKO identiteettiäni, mutta nykypäivänä elämme maailmassa jossa kaikki pyörii enemmän tai vähemmän seksin ympärillä, joten olisi erittäin ihmeellistä jos ei vaikuttaisi ihmiseen millään tavalla. Miettikääpä itse jos koette muuten elävänne niin kuin haluatte, mutta ette pääse harrastamaan seksiä, eikö siinä tulisi kysytyksi itseltään, mikä minussa on vikana kun en kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 26 vuotias neitsyt. On joo aika rajoittavaa tutustua naisiin kun ruma naama ja ei ole hiuksia tässä iässä
Katteles kuvia Bruce Willisistä! Kalju ja komea kuin mikä! Sinulla on jo puolet siitä!! Tee siitä rumasta oma tyylisi, ja koristele tämä tyyli täydellisellä kaljulla! Naama kuin höyläämätön lauta, komealla, kiiltävällä kaljulla! Pukeudu omanlaisellasi rujolla tyylillä, joka ei ole tehty komeille, vaan sinun kaltaisillesi rujoille, rosoisille, miehisille miehille! Lopuksi ole ylpeä itsestäsi ja siitä mitä SINÄ olet, ja saat töniä ympärilläsi pyöriviä naisia pois, jos haluat edes hetken olla omassa komeassa, rujossa seurassasi!
12121212 kirjoitti:
[
Näissä rahaa, statusta, ulkonäköä -jutuissa unohdetaan pari juttua:
1. Se, että naiset tilastollisesti tykkäävät tietynlaisista miehistä ei tarkoita sitä, etteikö yksittäiset naiset voisi tykätä ihan mistä hyvänsä. Ja tykkäävätkin. Mitään keskimääräistä naista ei ole olemassakaan ja ne jotka ovat siinä Gaussin käyrän keskivaiheilla ja tykkäävät antaa pillua jämeräleukaisille tuskin ovat niitä maailman kiinnostavampia naisia. Ts. mies ei menetä mitään muuta kuin panon jos nämä tavisnaiset eivät ole heistä kiinnostuneita.
2. Status voi tarkoittaa hyvin montaa eri asiaa ja eri asioita eri naisille. Tunnen esim. yhden miehen joka on lyhyt ja hintelä ja näyttää naamastaankin aika tavalla tytöltä. Äänikään ei ole mitään matalaa murinaa ja tyyli on kuin ranta pummilla. Naisia sillä kumminkin on riittävästi ollut. Miksi? Koska se harrastaa extreme- lajeja. Normaali mies itse asiassa hankkii itselleen "statusta" ihan huomaamattaan tehdessään niitä juttuja mistä tykkää. Edellyttäen tietysti että on kiinnostava ihminen joka tykkää kiinnostavista asioista. Jos tykkää kaljanjuonnista ja kotona istumisesta niin sillä ei kyllä statusta saada.
Mies77 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katteles kuvia Bruce Willisistä! Kalju ja komea kuin mikä! Sinulla on jo puolet siitä!! Tee siitä rumasta oma tyylisi, ja koristele tämä tyyli täydellisellä kaljulla! Naama kuin höyläämätön lauta, komealla, kiiltävällä kaljulla! Pukeudu omanlaisellasi rujolla tyylillä, joka ei ole tehty komeille, vaan sinun kaltaisillesi rujoille, rosoisille, miehisille miehille! Lopuksi ole ylpeä itsestäsi ja siitä mitä SINÄ olet, ja saat töniä ympärilläsi pyöriviä naisia pois, jos haluat edes hetken olla omassa komeassa, rujossa seurassasi!
Kun en ole edes miehekäs kun olen todella lyhytkin mies. En siis edusta mitään ns. naisten makua
Vierailija kirjoitti:
Mies77 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun en ole edes miehekäs kun olen todella lyhytkin mies. En siis edusta mitään ns. naisten makua
Kannattaa varautua seksittömään elämään. Huono tuuri tosiaan käynyt mutta tuon näköisestä miehestä tuskin monikaan nainen nyt ihan rehellisesti sanottuna viehättyy. En minä ainakaan
Naisilla se on helppoa kun miehillä niin monia makuja naisten suhteen
12121212 kirjoitti:
Täsmennetään nyt sitten vielä näin. En voisi rakastua tai edes kiihottua miehestä, jos äijän pään sisällä kumisee tyhjää. Ihan sama onko leveät hartiat, jykevä leuka ja jylisevä ääni tai näiden asioiden vastakohta, mikäli ei pystytä luomaan lätkän MM-kisoja merkittävämäpää keskustelua. Olenko naisena vähemmistössä tässä asiassa - luultavasti - mutta meitä on.
Joskus kymmenen vuotta sitten olin ihan simpsakka tyttö ja vientiä oli ihan perkeleesti. Minua kuitenkin kiinnostivat ne tyypilliset IT-kynäniskat enemmän kuin mopoa rassaavat pahat pojat. Varaa oli valita myös niistä "jockey"-tyyppisistä menestyneistäkin miehistä, mutta kun ei kiinnosta, niin ei kiinnosta. (Ja kyllä, on ollut myös niitä "perinteisesti" komeita ja menestyneitäkin miehiä vällyjen välissä.)
Vaikka sanoinkin että (terve) itseluottamus on kiihottavaa, niin minulle oli luontaantyötävää, mikäli mies tuttavuutta tehdessä jo lipoi huuliaan "varmasta valloituksesta".
Parasta seksiä on tullut harrastettua sellaisen feminiinisen ATK-tukihenkilön kanssa. Tämä johtui ehkä osittain siitä, että miehellä oli ollut verrattain vähän seksikokemusta, mutta sen sijaan hyvin pitkiä suhteita taustalla. Pitkissä suhteissa oppii tutustumaan naisten haluihin ja käyttämään mielikuvitustaan eri tavalla kuin kännisissä yhden illan lähmäilyissä.
Elämänkokemus on myös opettanut, että parasta seksiä saa silloin kun henkisesti ollaan samalla aallonpituudella. Mun aallonpituus on tuntunut kulkevan introverttien nörttimiesten kanssa samoissa.
Nykyistänikään en valinnut ulkonäön, statuksen tai varallisuuden vuoksi. Tylsästi kasvoin kai aikuiseksi ja halusin miehen, joka jakaa samat elämänarvot, on älykäs (ja siten viehättävä silmissäni) ja hyvin rauhallinen. Semmoinen tyypillisesti "friend zonattava" mies.
Mutta en ole missään vaiheessa väittänyt, etteikö olisi paljonkin naisia, joilla on täysin typeriä (siis minun mielestäni) vaatimuksia miehelle - salilla rääkätty kroppa, tietynmerkkinen auto, tanssitaito, esimiesasema, yms. Mitä helvettiä noilla ominaisuuksilla tekee? Jokaisen kroppa rupsahtaa joskus. Mitä tekee jykevällä leualla, jos vaikka vammautuu onnettomuudessa muodottomaksi? Vai sittenkö menee lusikat jakoon? Tanssitaito tai auto eivät luo tasapainoa tai uskollisuutta parisuhteeseen.
Ulkonäöstä kaikki on kiinni. Ihan turhaa siitä on potentea syyllisyyttä ja häpeää että ei saa seksiä. Kaikkia meitä ei vain onnista syntyä kauniiksi ja komeiksi. Tosin nainen saa itsensä helpommin paremman näköiseksi edes yhdeksi illaksi ja koska miehet ovat enemmän puutteessa rumakin nainen voi saada seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäöstä kaikki on kiinni. Ihan turhaa siitä on potentea syyllisyyttä ja häpeää että ei saa seksiä. Kaikkia meitä ei vain onnista syntyä kauniiksi ja komeiksi. Tosin nainen saa itsensä helpommin paremman näköiseksi edes yhdeksi illaksi ja koska miehet ovat enemmän puutteessa rumakin nainen voi saada seksiä.
Näinhän se taitaa olla. En keksi muutakaan syytä miksi kaverit saavat ja minä en. Ulkonäkö on ainoa osa-alue, jossa otan takkiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se taitaa olla. En keksi muutakaan syytä miksi kaverit saavat ja minä en. Ulkonäkö on ainoa osa-alue, jossa otan takkiin
Näin miehet tapaavat ajatella. Kaikki johtuu omasta rumasta naamasta. Mitään muuta vikaa ei ole. Ei mitään. Ja koska miehet eivät saa meikata, kaikki on pinnallisten naisten syytä. Mies on täydellinen lukuun ottamatta yhtä vikaa jolle ei voi mitään. Elämä on mukavampaa, kun uskottelee noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin miehet tapaavat ajatella. Kaikki johtuu omasta rumasta naamasta. Mitään muuta vikaa ei ole. Ei mitään. Ja koska miehet eivät saa meikata, kaikki on pinnallisten naisten syytä. Mies on täydellinen lukuun ottamatta yhtä vikaa jolle ei voi mitään. Elämä on mukavampaa, kun uskottelee noin.
No se on ainoa järkevä johtopäätös, kun kaikki muut vaihtoehdot on poissuljettu? Millaisia päätelmiä itse sitten tekisit?
Onko olemassa asuntomarkkinoita? Jotkut asunnot herättävät paljon kiinnostusta ja jotkut eivät. Joihinkin on paljon kysyntää ja joihinkin ei. Näin se menee myös miesten kohdalla
eri