Näin meni elämäni; 30 ja "neitsyt"
Sikäli kun siis mies voi olla neitsyt. Mutta kokematon kuitenkin.
Puhutaan jo ääritapauksesta, semminkin kun tarkastellaan "normaalijärkisen" kirjoissa olevaa väestönosaa.
Kommentit (316)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä taas miehet tietävät naisten asioista paljon enemmän kuin naiset itse.
Ja tämän voi välittömästi singota vastapallona takaisin :) Perusmamma tuntuu tietävän helvetin vähän siitä, mitä miesten elämä todellisuudessa on.
Todellisuudessa enemmistö miehistä on parisuhteessa. Itse henkilökohtaisesti tunnen yhden sinkkumiehen, hän on kolmikymppinen, ihan hyvännäköinen, mutta jo 10 vuotta sitten alkoholisoitunut mies.
ViimeinenSotilas kirjoitti:
itselläni on ollut lähinnä se ongelma, että tulin uskoon 21-vuotiaana ja uskoin että seksi kuuluu vain avioliittoon
- en koe olevani ruma vaan olen ollut hyvässä kunnossakin pitkään
- nuorena oli uskova naisystäviä joiden kanssa suhde oli platoninen, ehkä olisi ollut minun asia kosia mutten uskaltanut olin niin hengellinen ja pelkäsin että nainen pilaa hengellisen elämäni
- en hyväksy kuin uskovan naisen
- en käy srkssa, en oel käynyt 15 vuoteen
-- nyt ikää 45 v ja työtön, ja en ole harrastanut koskaan seksiä. oon ajatelllut että jos haluan perheen ja mukavan vaimon, on se haettava Aasiasta jossa ikero ei ole paha asia, eli joku 20 vuotias neitsyt sieltä vaimoksi ja lapsia tekemään
- ei tässä 45 vuotiaana työttömänä uskovaisena tunnu olevan muuta mahdollisuuttakaan enää
Miksi sinä uskovaisena miehenä haluat naisen, joka ei kanssasi ole muusta kuin rahasyistä? Mitä jos nainen ei haluakaan seksiä yhtä usein? Ei seksin aloittaminen ole välttämättä edes helppoa vaan siihen voi mennä aikaakin, että yhdyntä onnistuu ja tuntuu naisesta mukavalta. Joillekin se tosin tuntuu heti hyvältä, ei sekään mitenkään poissuljettua ole.
lonelyman kirjoitti:
olen 46 vuotias mies ja vielä neitsyt, en koskaan osaa lähestyä naista koska en ole sosiaalinen ihminen
Olen sosiaalinen nainen. Luulisi Viljo-Petterin tajuavan parin vuoden turhan soittelun jälkeen, kun ei vastata, että ei kiinnosta.
Olen 50 vuotias mies enkä koskaan ole saanut pimppiä enkä tule sitä koskaan edes saamaan. Siihen vaikuttavat seuraavat asiat, kesken jäänyt Peuruskoulu, ei ammatillista koulutusta, ei ole ollut eikä tule olemaan työtä koskaan, ei koskaan ole ollut eikä tule olemaan kavereita pienenä eikä vanhemmalla iällä.
En tule ihmisten kanssa toimeen.
Olin vähän vajaat 30 vuotias kun huomasin että olen tullut täysin impotentiksi, johtuen useista ja pitkäkestoisista eturauhas tulehduksista. kävin kyllä lääkärissä ja hän vain sanoi että seksi on sitten sinun osaltasi ohi
Se aasialainen nainen lähtee moisen elämässään epäonnistujan kynsistä käpälämäkeen heti, kun saa kansalaisuuden.
Täällä 29 vuotias neitsyt mies. Ei vain saa naista kun ei ole komea
Mikä teissä on ollut "vikana"? Itse on ahdistelijoista ja kosijoista alkaen saanut pistää miehiä loitommalle ihan oikeasti urakalla. Ei ole ollut aina kivaa. Kerran on raiskattukin, kun muuten en antanut.
Vierailija kirjoitti:
Täällä 29 vuotias neitsyt mies. Ei vain saa naista kun ei ole komea
Kaikki suomalaiset suhteessa olevat miehethän ovat komeita. Eiku...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on pieni muna, on peli jo valmiiksi menetetty. Maksaa pitää muodossa tai toisessa. Tai hankkia nainen, joka ei pidä seksistä ja maksaa silti. Yksi pakollinen lapsi väännettävänä.
- Huokaus ja houkaus toistamiseen. Kuinkahan moni naine on tutustuessanne sanonut että ennenkuin jatketaan pidemmälle, niin hän tuota kaivaa mittanauhan esille ja mittaa ja tarkistaa kannattaak suhdetta pidemmälle niin, että voisitte seuraavaksi harrastaa seksiä. - Ja kuka pakottaa hankkimaan ainoatakaan lasta? Lapssen tai lapsia voi saada mutta on minusta jotenkin hyvin loukkaavaa, jos olettaa, että kaikki lapsia toivovat voisivat ja onnistuisivat saamaan, tai kuten jotkut sanovat tehdä lapsia ns. perinteisellä tavalla jos tai kun vain ryhtyisivät hommiin.
Tuttavapiirissä oli reipas nainen. Tarkisti aina peniksen koon, ennen kuin antoi. Se oli joo tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HPV on lähes kaikilla. Myös moni muukin piilossa oleva, kuten herpes, minkä on voinut saada vaikka synnytyksen yhteydessä.
HPV:tä ei ole jos molemmat osapuolet ovat kokemattomia eivätkä ole muuta kuin toistensa kanssa.
Tai sitten saitte jo äidiltänne synnytyksen yhteydessä.
Jos ei keski-ikään mennessä ole saanut pesää, niin parempi olla saamatta jatkossakin. Nuo hommat aloitetaan jo nuorena, mikäli on aloittaakseen.
Peli on aikalailla pelattu kun on hiljainen ja ruma mies. Tai sanotaan, että en ole niin komea, että naiset lähestyisivät. Ei se naisettomuus ja kokemattomuus juuri itsessään vituta, mutta se vituttaa kun se naisten saaminen näyttää niin helpolta muille miehille.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei keski-ikään mennessä ole saanut pesää, niin parempi olla saamatta jatkossakin. Nuo hommat aloitetaan jo nuorena, mikäli on aloittaakseen.
Ei ole mitään oikeaa ikää aloittaa intiimielämä, kunhan molemmat osapuolet ovat täysi-ikäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään oikeaa ikää aloittaa intiimielämä, kunhan molemmat osapuolet ovat täysi-ikäisiä.
Näin naisena jos kuulisin kolmekymppisen miehen olevan neitsyt, ihmettelisin välittömästi, mikä siinä on pielessä.
Vierailija kirjoitti:
Peli on aikalailla pelattu kun on hiljainen ja ruma mies. Tai sanotaan, että en ole niin komea, että naiset lähestyisivät. Ei se naisettomuus ja kokemattomuus juuri itsessään vituta, mutta se vituttaa kun se naisten saaminen näyttää niin helpolta muille miehille.
Jokainen on oman onnensa seppä. Niin naisen kuin miehenkin pitää olla aktiivinen jos meinaa elämässä saada mitään haluaa, kukaan ei kotoa tule hakemaan! Lukuisia naisiakaan kukaan ei koskaan lähesty. Jos on tällainen ihminen, ei ole muuta vaihtoehtoa kuin lähestyä itse.
t. Ikisinkkunainen joka tekee jatkuvasti aloitteita koska joskushan sen treffikutsuvastauksen on oltava myöntävä
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Kaverini mies on tummaihoinen, mutta hyvä puhumaan naisille. Ihan mukavan oloinen tapaus.
Jos tekee petipuolella riittävän hyvän vaikutelman, niin kyllä tullaan hakemaan kotoakin. Halusi tai ei.
Miten 16 sivua tuollaisesta aloituksesta.
Itse 30v ja kokematon. Ei vaan seiso koskaan, missään iässä. Suhde on ain kiinnostanut mutta kelpo naista tullut vastaan
Jos ei seiso koskaan, voi unohtaa suhteen tai etsiä jonkun seksinvihaajan. Ei silläkään ole kyllä kaikki kotona.
Ei maksa. Minusta ei ole koskaan kenenkään miehen tarvinnut maksaa mitään, eikä tarvitse jatkossakaan. Etsin vakavaa parisuhdetta, en ole prostituoitu.