Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yle: Sokerideittailu eli sugar dating yleistyy Suomessa

Vierailija
19.05.2017 |

http://yle.fi/uutiset/3-9617763

Mitäs ajatuksia herättää?

Kommentit (219)

Vierailija
81/219 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylen juttu on otsikoitu väärin, näin sen pitäisi olla; " Prostituutio eli itsensä myyminen yleistyy Suomessa".

Siis juuri tälle typerykselle vastasin.

Vierailija
82/219 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan nainen on vähän kuin jokin lemmikki tai nukke, jos siihen ei nyt seksiä sotketa. 

Olisiko ilmiön yleistymisen pohjana myös nuorten naisten isän kaipuu, nykyään kun sitä omaa isän läsnäoloa on yhä vähemmän.

Ystävä voisin olla minua vanhemman miehen kanssa, mutta en kyllä haluaisi antaa kenenkään tukea taloudellisesti itseäni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/219 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voisiko arvon ylläpito nyt valottaa, miksi minun kommenttini poistettiin jo toistamiseen?

Kritisoin sitä, että prostituutio muka olisi itsen myymistä. Ei se ole - se on SEKSIN myymistä.

Poistatteko vielä tämänkin kommenttini? Miksi?

Vierailija
84/219 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylellä on nyt näitä outoja sukupuolirooleja korostavia juttuja. Tää jonkun lafkan mainos, kömpelö termisuomennos muuten, ja sit se Vaarasen juttu uusavuttomista pojista.

Todella hämmentävää journalismia Yleltä jolla luulisi olevan resursseja huomattavasti parempiin ja haastavampiin juttuihin. Nyt tyytyvät esittelemään kaksi ongelmatilannetta esimerkkinä nuorten ihmisten hämmennyksestä ja kyvyttömyydestä selvitä omin neuvoin elämässään.

Saisiko asiantuntijatahojen pohdintaa mahdollisuuksista korjata tilanne? Vai onko ihan ok ja alistutaan vaan siihen että pojat on kädettömiä eikä osaa eikä viitsi ja tytöt sit käyttää ns. naisellisia keinojaan saadakseen enemmän kuin rahkeet muuten riittäisivät.

Kummallinen maailma! 

t. 1990-luvun nuori joka kuvitteli että jo luonnonlain ansiosta ihmiskuntakin pyrkii eteenpäin eikä alistu taantumaan

Vierailija
85/219 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä on ongelma? jos joku mies haluaa ostaa ja maksaa tyttöystävälleen kaikkea kivaa, niin keneltä se on pois? Eikö tästä ikärasismista ole päästy eroon jo? Ikä on vain numero jne.

Mies tykkää hemmotella rahalla ja nainen miestään seksillä, niin eikö kaiken pitäisi olla hyvin? Eikai se naisen vika ole jos mies on antelias ja molemmilla on himot kohdillaan kun ravintolasta lähdetään kotiin.

Naurettavaa tälläinen naisen haukkuminen maksulliseksi, kun kerrankin ihmisillä on molempia tyydyttävä suhde.

Nykyisin on tosin yleistä köyhä ja pihi mies, jolla pihtaava nainen. Siihenkö kaikkien pitää pyrkiä?

Minusta ihan win-win tilanne, heille jotka kaipaavat tuota suhteelta.

Seksillä moralisoiminen on nykyaikakaudella aika naurettavaa.

Parisuhteen kanssa tuolla ei ole mitään tekemistä

Vierailija
86/219 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinhuoltajan tytön suhde miehiin vinoutuu tietysti joko katellessaan iskuvalmista äitiään tai isän puutteessa. Karhunpalvelus isiltä jättää tytön henkinen puoli kehittymättä ja altistaa namusetien nussittavaksi.

Vierailija
87/219 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kyllä miksi naiset rahanhimossaan tällaiseen suostuvat. Eikö tule mieleen että joskus kun on sitten vanhempi ja haluaa edetä urallaan niin nämä h.orailut voi pamahtaa naamalle jos eivät ole rikkoneet psyykeä sitä ennen. Ei minun alallani ainakaan otettaisi vakavasti naista joka on tällaista aiemmin harrastanut, olisi kyllä entinen ura.

Vierailija
88/219 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut saman naisen sugar-daddy jo kohta 30 vuotta. En muista koska viimeksi olen nähnyt vaimoni maksavan mitään omasta pussistaan.

Kannattaisi vaihtaa nuorempaan ja kauniimpaan. Saisi se akka sitten kokea sugardeittailun varjopuolen eli sen että markkina-arvo on nolla jollei ole nuori ja kaunis. Bisness on bisnesstä eikä sillä ole rakkauden kanssa mitään tekemistä.

En kai maksaisi jos hän ei olisi kaunis ja seksikäs???

Lienee tosi seksikäs jos on jotain 50v.

Vierailija
89/219 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tulee yleistymään edelleen, kun ei opintotuki riitä enää elämiseen nykyisenkään vertaa.

Eiks se sama opintotuki ole kummallakin sukupuolella? Miks vaan nää sugar-daddyt lisääntyy?  Kyllä minäkin voisin 48v naisena tarjota jotain kahvia ja pullaa väliajalla, jos siitä kiitokseks sais jonkun nätin 20-vuotiaan. Emmä mitään vuokria silti alkas makseleen.

Vierailija
90/219 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut parissa tuollaisessa suhteessa Sugar Dannyna ja homma toiminut ok. Jos jotain tuossa vedätetään, niin miestä.

Vierailija
91/219 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut saman naisen sugar-daddy jo kohta 30 vuotta. En muista koska viimeksi olen nähnyt vaimoni maksavan mitään omasta pussistaan.

Eikö vaimosi tee yhtään mitään yhteisen elämän hyväksi?

Vierailija
92/219 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tulee yleistymään edelleen, kun ei opintotuki riitä enää elämiseen nykyisenkään vertaa.

Eiks se sama opintotuki ole kummallakin sukupuolella? Miks vaan nää sugar-daddyt lisääntyy?  Kyllä minäkin voisin 48v naisena tarjota jotain kahvia ja pullaa väliajalla, jos siitä kiitokseks sais jonkun nätin 20-vuotiaan. Emmä mitään vuokria silti alkas makseleen.

No kai just sen takia, ettet alkais vuokria makseleen. Totta puhut että opintotuki on sama kumallakin sukupuolella, joten sitä ei voi käyttää tekosyynä naisten sugarbaby toiminnalle.

Vierailija
93/219 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen kyllä miksi naiset rahanhimossaan tällaiseen suostuvat. Eikö tule mieleen että joskus kun on sitten vanhempi ja haluaa edetä urallaan niin nämä h.orailut voi pamahtaa naamalle jos eivät ole rikkoneet psyykeä sitä ennen. Ei minun alallani ainakaan otettaisi vakavasti naista joka on tällaista aiemmin harrastanut, olisi kyllä entinen ura.

Mistä te tiedätte, mitä itse kukin on tehnyt nuoruudessaan? Kysytäänkö sitä työhaastattelussa vai kuunteletteko te juoruja? Mistäs tiedät, mitä sinusta puhutaan? Senhän ei tarvitse olla totta.

Vierailija
94/219 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisen naisten seksuaalisuutta demonisoivan kulttuurin muuttamiseksi feministit paiskivat hommia. Se jos jotkut antavat vaikuttaa jopa myöhempään työuraan tällaisten yksityisasioiden on heidän häpeänsä. Ei maailma loputtomasti pyöri kiusaajien ehdoilla jotka yrittävät kahlehtia naiset.

Vierailija
95/219 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän porukkaa nämä sugar daddyt mahtaa olla... ja miksi lisääntyy nyt eikä vaikka 20v sitten?

Miten niin mitähän? Ainahan varakkaat ovat käyttäneet varallisuuttaan ja vaikustuvaltaansa hyväksi parisuhdemarkkinoilla ja vastaavasti nuoret ja kauniit käyttäneet hyväkseen ulkomuotoaan.

Onhan meillä sugardaddy presidenttinäkin. Eihän tämä mikään uusi asia ole millään muotoa.

Vierailija
96/219 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ahneus tämän mahdollistaa. Opiskelut kyllä luonnistuu opintorahalla, mutta mistä sitten merkkilaukut ja skumppa aamiaiset välimerellä instagramiin kuvattaviksi? Kyllä käy välillä hymyilyttää kun miettii kuka ne biitsikuvat ottaa.. ;)

Vierailija
97/219 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen elättäminen ja pepusta maksaminen lisää kiihottavuutta entisestään. Miksi ihmeessä ottaisin ilmaista seksiä kun minulla on varaa laadusta maksaakin? m42

Vierailija
98/219 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaisen naisten seksuaalisuutta demonisoivan kulttuurin muuttamiseksi feministit paiskivat hommia. Se jos jotkut antavat vaikuttaa jopa myöhempään työuraan tällaisten yksityisasioiden on heidän häpeänsä. Ei maailma loputtomasti pyöri kiusaajien ehdoilla jotka yrittävät kahlehtia naiset.

Eihän tuo naisten seksuaalisuutta demonisoinut, vaan naisten bisnestä. Ja miesten seksuaalisuutta.

Vierailija
99/219 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"– Tiedämme, että monet palvelumme naiskäyttäjät kiihottuvat miehestä, jolla on valtaa, rahaa, auktoriteettia, hyvä työ ja kaikki hallinnassa, Jørgensen kertoo."

Ei ole kyllä ihan kaikki hallinnassa, kun pitää etsiä nuoria tyttöjä netistä, eikä ns. normaalia parisuhdetta oman sukupolvensa naisista tai hoideta jo olemassaolevaa suhdetta.

Astetta karmivampi muoto Sugardatingista on Japanin JK-bisnes, jossa vanhat äijät tapailee vielä nuorempia koulutyttöjä. Noin pitkälle ei onneksi länsimaissa taideta koskaan mennä. Dokkari aiheesta: 

Vierailija
100/219 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurtisaanit ja elätetyt rakastajattaret ovat olleet suosittuja ammatteja kautta aikain. Prostituutiosta ne eroavat siten, että kurtisaaneilla on usein vain yksi asiakas ja suhteessa on muutakin kanssakäymistä seksin lisäksi. Uskon, että monesti suhde sisältää myös kiintymystä. En minä tätä kauheasti paheksu, mutta omien tytärten soisin tekevän jotain muuta. Olen muuten melko varma, että tämä ilmiö tunnetaan myös homojen parissa, vanhempi mies ja nuori opiskelijapoika :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan