Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yle: Sokerideittailu eli sugar dating yleistyy Suomessa

Vierailija
19.05.2017 |

http://yle.fi/uutiset/3-9617763

Mitäs ajatuksia herättää?

Kommentit (219)

Vierailija
61/219 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feministit ei tykkää tästä kyllä hyvää...

Hyvä juttuhan tämä on; "tyhmiltä miehiltä rahat pois!", mille voi sitten samanmielisten siskosten kanssa naureskella.

Vierailija
62/219 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa no tällänen vaa kirjoitti:

Jos sugar dating vastaa maksettua seuralaista eikä ilotyttöä, niin hyväksyn sen. Myyjän ja asikkaan tulee tietenkin olla yhteisymmärryksessä siitä, mitä kauppaan sisältyy.

En itse todellakaan lähtisi moiseen touhuun mukaan. Vieläkin ällöttää kun nuorempana seurustelin erään miehen kanssa, ja lopulta selvisi että ukko onkin melkein 40-vuotias. Huom. itse oli juuri 20-täyttänyt, lähdin moisen valehteun vuoksi siitä parisuhteesta ovat paukkuen. Tyyppi oli valehdellut ikänsä lisäksi paljon muutakin.

Olet ihan sekaisin. Miten nyt maksettu seuralainen eroaa ilotytöstä? 

Jos toi 40-v kelpasi ennen kun tiesit iän niin mitä ihmeen väliä sitten? Muu valehtelu tietenkin erikseen, mutta sanoit että juuri iän takia jätit. Kyllä minua ihmetyttää miten jotkut naiset sitten voivat olla niin tyhmiä. Itse en kyllä heittäisi naista menemään vain sen iän puolesta ja kyllä jotkut vanhemmat naiset minua paljon kiinnostivatkin silloin kun olin 20-v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/219 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläpä nyt tulee hyväksyviä mielipiteitä kun kyseessä suominaiset . mutta auta armias kun mies menee thaikkuihin ja tekee saman, sitten sitä on täys sika yms.

Vierailija
64/219 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastareaktio työväenluokkaiselle feminismille, jossa jo naisen koristeellisuus oli iso no-no, puhumattakaan siitä, että nainen olisi miehen aisteja miellyttävä.

Vierailija
65/219 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tulee yleistymään edelleen, kun ei opintotuki riitä enää elämiseen nykyisenkään vertaa.

Oletko kuullut opintolainasta?

Olet kuullut että laina pitää maksaa takaisin?

Vierailija
66/219 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerideittailu on hu#raamista, piste. Joka muuta väittää syyllistyy itsepetokseen. Sokerideittailun etu tytön kannalta on tottakai se, että voi kontrolloida paremmin asiakaskontaktinsa ja yksityisyytensä. Varjopuolena taas matalampi tulotaso kuin vaihtuvien asiakkaiden kanssa toimivilla ilotytöillä.

Alan kärkinimet kuten Sofia B., Anni U., Sabina S., Jessica E. & kumppanit pääsevät kiinni aitoon luksuselämään, mutta keskiverto sugarbaby hakee vain pientä avustusta juokseviin menoihin tyypillisimmin opiskelujen ohella. Tällöin puhutaan kympeistä ja satasista per kuukausi.

Tämä on hyvä vaihtoehto myös miehille, jotka eivät ole kiinnostuneita perhe-elämästä ja haluavat joustavuutta parisuhderintamalle.

M37

Vierailija
67/219 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tulee yleistymään edelleen, kun ei opintotuki riitä enää elämiseen nykyisenkään vertaa.

Naisten rahanahneus ei selity opiskeluilla. #dubai#hummus#

Tarjonta loppuu, jos ei ole kysyntää. Miehet voi lopettaa rahanantamisen, niin homma loppuu alkuunsa.

Vierailija
68/219 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sokerideittailu on hu#raamista, piste. Joka muuta väittää syyllistyy itsepetokseen. Sokerideittailun etu tytön kannalta on tottakai se, että voi kontrolloida paremmin asiakaskontaktinsa ja yksityisyytensä. Varjopuolena taas matalampi tulotaso kuin vaihtuvien asiakkaiden kanssa toimivilla ilotytöillä.

Alan kärkinimet kuten Sofia B., Anni U., Sabina S., Jessica E. & kumppanit pääsevät kiinni aitoon luksuselämään, mutta keskiverto sugarbaby hakee vain pientä avustusta juokseviin menoihin tyypillisimmin opiskelujen ohella. Tällöin puhutaan kympeistä ja satasista per kuukausi.

Tämä on hyvä vaihtoehto myös miehille, jotka eivät ole kiinnostuneita perhe-elämästä ja haluavat joustavuutta parisuhderintamalle.

M37

Ei miestenkään ole mikään pakko maksaa naisille seksuaalisista palveluista, joten turhaan siinä nimittelet.

Vierailija
69/219 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut saman naisen sugar-daddy jo kohta 30 vuotta. En muista koska viimeksi olen nähnyt vaimoni maksavan mitään omasta pussistaan.

Vierailija
70/219 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut saman naisen sugar-daddy jo kohta 30 vuotta. En muista koska viimeksi olen nähnyt vaimoni maksavan mitään omasta pussistaan.

Eli kaikki maksetaan sinun pusseistasi.

Vierailija
71/219 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavaa että daddy sana on liitetty noin likaiseen hommaan

Vierailija
72/219 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe kyllä mitään erikoista siinä jos nainen 25v ja mies 35v menee treffeille. Luulin että jutussa olisi puhuttu jostain 50+ äijistä.

Vierailija
73/219 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän että minulla on sugardaddy. Mukava, komea ja varakas amerikkalainen herrasmies joka tiettyjä ehtoja vastaan maksaa useat lomamatkat ja tuo kalliita lahjoja ja paljon käteistä rahaa.

Vierailija
74/219 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lukea koko uutinen, tanskalainen sivusto jonka kasvu Suomessa ei ole ollut fantastista 😂

Vierailija
75/219 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanskassa oli paljon prostituoituja jo 50 v sitten. Nuorena sällinä noi tytöt näyttivät limaisilta katukuvassa.

Vierailija
76/219 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kilttimies ja olen selvittänyt ilolintusten hintoja, minun mielestä pillusta 150 euroa 30 minuutilta on liikaa. Eli pidän prostituutiota nykyään tavallisten miesten riistämisenä.  Olenkin suunnitellut perustaa jonkun miesten oikeuksia ajavan yhdistyksen.  Olen siis lähestynyt tänä opiskelijatyttöjä. Tämä nyt ei ole sokerideittalua vaan tämän ammattikunnan vanhempi toimintatapa. Mutta melkein sama asia. 

Vierailija
77/219 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun (N) on vaikea nähdä tässä mitään pahaa, jos molemmat osapuolet ovat omasta tahdostaan mukana. Pakkohan ei tällaiseen ei ole lähteä, jos daddy on vastenmielinen. Setämiehille voi sanoa ei. Etuina taas, no, rahantulon ja hemmottelun lisäksi seksiä. Oman elämän pitäminen kuuluu tietysti kuvioon, eihän ostamalla todella saa yksinoikeutta, vaan seuraa ja seksiä voi hankkia oman makunsa mukaan myös muualta.

Vierailija
78/219 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsinkö oikein, että nyt on innostuttu siitä, että vanhalle ilmiölle on saatu englanninkielinen nimi, joka kuulostaa suomeksi naurettavalta?

Jo 80-luvulla oli näitä ikuisia poikamiehiä 35-40 v., jotka ajoi  pillurallia meidän pikkukaupungissa pyytäen yläasteikäisiä tyttöjä kyytiin. Jos joku oli tarpeeksi hölmö ryhtyäkseen tyttöystäväksi tuollaiselle onnettomalle tyypille, niin mies tietysti kuskasi tyttöä ja tämän kavereita kiltisti paikasta toiseen, hankki juotavat omilla rahoillaan Alkosta jne. Mies oli hovikuski ja maksaja, joka sai seksiä muutaman vuoden, kunnes tyttö lähti toiselle paikkakunnalle opiskelemaan.

Tietenkään kukaan hyvän perheen tyttö ei ryhtynyt tuollaiseen suhteeseen, mutta ne, jotka ei saaneet kotoa tukea, kasvatusta ja rahaa, tai joiden isä oli lähtenyt lätkimään. Näille tytöille sitten tehtiin abortteja ennen koulun päättäjäisiä, eihän sitä nyt tuollainen jälkeenjäänyt äijäkään osannut ehkäisystä huolehtia, saati yläasteikäinen tyttö.

Vierailija
79/219 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Ikuisia poikamiehiä 25-40 v.

Vierailija
80/219 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi vaihtaa nuorempaan ja kauniimpaan. Saisi se akka sitten kokea sugardeittailun varjopuolen eli sen että markkina-arvo on nolla jollei ole nuori ja kaunis. Bisness on bisnesstä eikä sillä ole rakkauden kanssa mitään tekemistä.

En kai maksaisi jos hän ei olisi kaunis ja seksikäs???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme