Kerrotko ystäväsi kertomat henkilökohtaiset asiat miehelleni?!
Olen tuntenut pari "uutta" ystävääni pian pari vuotta. Meistä on tullut hyvät ystävät ja teemme paljon asioita yhdessä. Olemme myös keskustelleet paljon henkilökohtaisista asioista ja esim. parisuhteen vaikeuksista, joita ainakin minulla on ollut kuluvan vuoden aikana paljon.
Vähän aikaa sitten kävi ilmi, että nämä ystäväni kertovat oikeastaan lähes kaikki minun (ja esim. parisuhteeni) asiat miehilleen :o En voi ymmärtää!! En edes tunne heidän miehiään kovin hyvin.
Itse ainakin puhun ystäville luottamuksella enkä halua, että muut kuulevat asioistani, edes aviomiehet! En minäkään kerro ystävieni asioita miehelleni, nehän ovat minulle luottamuksella kerrottuja.
Mielipiteitä?
Kommentit (24)
Mä olin tosi yllättynyt, kun tajusin että yksi ystävä teki just noin! No, kavereita ollaan edelleen mut enpä kerro hänelle enää mitään... Kivaa meillä on, mut luottamus meni.
En se minä ollut... Se oli Pirkka.
En, mutta ei sitä kyllä edes kiinnostaisi
Tottakai kerron kaiken miehellesi.
En todellakaan ymmärrä tuollaista. Minulle ei tulisi MIELEENKÄÄN kertoa ystäväni luottamuksella kerrottuja asioita miehelleni. Ne ei mun miehelle kuulu eikä hän varmasti edes haluaisi tietää - ei hänkään kerro ystäviensä henkilökohtaisista asioista minulle.
En ikinä luottamuksellisia henkilökohtaisia asioita, mutta muuten kyllä puhun ystävistäni.
Aina kun käyn panemassa miestäsi niin kerron viime päivien tapahtumat.
Tästä tulikin mieleen yksi juttu, kun kerroin eräälle ystävälleni yhdestä säädöstäni, jonka kanssa oli vähän kommunikaatio-ongelmia ym. No, ajattelin, että tekee ihan hyvää vähän purkaa tuntojaan ystävälle viinilasin äärellä ja näinpä sitten kerroin. Eipä ollut kivaa seuraavalla viikolla käydä heillä kahvilla, kun hänen äijänsä vittumaiseen sävyyn heittää minulle "Ei sen "Tomin" kanssa vissiin oikein luistanut"... Öö... Jäin ihan oikeasti monttu auki ihmettelemään, että onko ystäväni oikeasti kertonut nämä asiat miehelleen, joka ei edes tunne minua kunnolla eikä tuntenut tätä säätöäkään mitenkään!
Haha, tiedän että otsikossa on vaan typo, mutta naurattaa mielikuva että kaikki odottais pääsevänsä juoruamaan juuri ap:n miehelle :D
Saatan jotain kertoa, koska se on kuin puhuisi yksin ääneen, mutta eipä mies mitään muista eikä ole edes tavannut henkilöitä, joista puhun.
En kerro, en edes tunne miestäsi, niin kuinka voisin kertoa!
En usko, että tunnen miestäsi ja vaikka tuntisinkin niin miksi ihmeessä kertoisin? Enhän kerro edes omalle miehelleni.
Kerron myös siskoilleni ja toiselle vanhemmistani, jos tuntevat kyseisen ihmisen myös. Minusta ihan normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Kerron myös siskoilleni ja toiselle vanhemmistani, jos tuntevat kyseisen ihmisen myös. Minusta ihan normaalia.
Oikeesti?
Olen huomannut, että on enemmän sääntö kuin poikkeus tuo, että ystävän asiat puidaan sitten miehenkin kanssa. Siksipä mä en kertoile ystäville mitään kovin vakavia/ikäviä asioita.
En kerro ystävien asioita miehelle,eivätkä tietääkseni ystävänikään sellaista tee.Minulla on kyllä yksi kaveri,joka analysoi muiden yksityisiä asioita äitinsä kanssa,kummallinen tapa sekin.
Vierailija kirjoitti:
Saatan jotain kertoa, koska se on kuin puhuisi yksin ääneen, mutta eipä mies mitään muista eikä ole edes tavannut henkilöitä, joista puhun.
Lisään, etten kerro mitään, mistä olen luvannut, etten kerro.
Katkaisin välit ex-ystävääni juuri tuosta syystä. Mies on minulle täysin tuntematon eivätkä asiani kuulu tuntemattomille.
Vierailija kirjoitti:
Olen tuntenut pari "uutta" ystävääni pian pari vuotta. Meistä on tullut hyvät ystävät ja teemme paljon asioita yhdessä. Olemme myös keskustelleet paljon henkilökohtaisista asioista ja esim. parisuhteen vaikeuksista, joita ainakin minulla on ollut kuluvan vuoden aikana paljon.
Vähän aikaa sitten kävi ilmi, että nämä ystäväni kertovat oikeastaan lähes kaikki minun (ja esim. parisuhteeni) asiat miehilleen :o En voi ymmärtää!! En edes tunne heidän miehiään kovin hyvin.
Itse ainakin puhun ystäville luottamuksella enkä halua, että muut kuulevat asioistani, edes aviomiehet! En minäkään kerro ystävieni asioita miehelleni, nehän ovat minulle luottamuksella kerrottuja.
Mielipiteitä?
En mä sun miehelles mtn kerro, kun en häntä tunne.
No niin, siis miehelleSI