Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yle: Sokerideittailu eli sugar dating yleistyy Suomessa

Vierailija
19.05.2017 |

http://yle.fi/uutiset/3-9617763

Mitäs ajatuksia herättää?

Kommentit (219)

Vierailija
41/219 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin jutun ja tämä pisti silmään " Hän sanoo, että monet ovat kiinnostuneet ottamaan askeleen taaksepäin vanhoihin aikoihin, jolloin mies tienasi rahaa ja maksoi laskut. Tyttö puolestaan sai olla prinsessa ja tulla kohdelluksi tyttönä."

Hahhah, kuulostaapa tosiaan kornilta, kun on mies ja tyttö. :D Eiköhän vanhoina hyvinä aikoina noin samanikäinen mies ja nainen menneet nuorena naimisiin, ja silloin mies hankki elannon ja nainen puolestaan hoiti kotia, eikä ollut mikään "prinsessa". Omaa tytärtä saattoi sitten prinsessatella, tai liitoksistaan ratkeilevan avioliiton viimeisinä vuosina kainaloon napattua tytönhempukkaa, mutta ei todellakaan peruslähtökohta ollut tällainen nuori tyttö + vanhempi mies.

Ps. "Sugar daddyt puolestaan ovat useimmiten 35–42-vuotiaita miehiä, jotka menestyvät työurallaan. Monet heistä ovat yrittäjiä tai muita itsensä työllistäjiä. Noin kolmasosa heistä on naimisissa." Sellainen pettäjäsivusto sieltä. Erotkaa saakeli ukot niistä kodinhoitajista joita vaimoiksi kutsutte ennen kuin alatte etsiä tällaista "äksöniä" elämään.

Naistenkin kannattaisi hoitaa ne "aviolliset velvollisuutensa", eikä roikkua av-palstalla aamusta iltaan.

Silloin ilmiöllekkään ei olisi tilausta.

Nykypäivänä niin naiset kuin miehetkin käyvät töissä ja hoitavat kotia ja lapsia. Hoitavatko myös miehet "aviolliset velvollisuutensa" ja tyydyttävät naisensa, eivätkä vain ruikkaa siemeniä sisään? Orgasmi on ihan yhtälainen oikeus.

Miehet tekevät 95% seksissä keskimäärin. Joten kyllä mies tekee paljon enemmän kuin oman osansa.

Seksissä kummankin pitäisi tehdä yhtä paljon eikä niin että toinen vain odottaa että toinen tyydyttää hänet.

Vierailija
42/219 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ykkösenä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/219 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet tekevät 95% seksissä keskimäärin. Joten kyllä mies tekee paljon enemmän kuin oman osansa.

Seksissä kummankin pitäisi tehdä yhtä paljon eikä niin että toinen vain odottaa että toinen tyydyttää hänet.

Niin mitä se mies muuta tekee kun valmistelee omaa orgasmiaan käyttämällä siihen naisten paikkoja?

Vierailija
44/219 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahans, huoraamiselle on keksitty uusi nimi :D

Aivan, yritetäänkö siitä tehdä jotenkin hyväksyttävämpää jollakin pelletermillä =D

Vierailija
45/219 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman vanhin ammatti voi edelleen hyvin, Suomessa on muuten ylitarjontaa maksullista ja hinnat on tosi edullisia nykyään.

Vierailija
46/219 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.iltalehti.fi/viihde/201705192200148812_vi.shtml

Martinan sugar daddy lähti lätkimään

Vierailija
47/219 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sugar dating vastaa maksettua seuralaista eikä ilotyttöä, niin hyväksyn sen. Myyjän ja asikkaan tulee tietenkin olla yhteisymmärryksessä siitä, mitä kauppaan sisältyy.

En itse todellakaan lähtisi moiseen touhuun mukaan. Vieläkin ällöttää kun nuorempana seurustelin erään miehen kanssa, ja lopulta selvisi että ukko onkin melkein 40-vuotias. Huom. itse oli juuri 20-täyttänyt, lähdin moisen valehteun vuoksi siitä parisuhteesta ovat paukkuen. Tyyppi oli valehdellut ikänsä lisäksi paljon muutakin.

Vierailija
48/219 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailman vanhin ammatti voi edelleen hyvin, Suomessa on muuten ylitarjontaa maksullista ja hinnat on tosi edullisia nykyään.

Eikä ole halpaa vaan erittäin kallista.

Vertaa vaikka Saksan hintoihin?

Vierailija
49/219 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä varmaan sokerideittailen vaimoani. Hän ei halua lähteä vauvalomalta takaisin töihin vaan uskoo minun elättävän. Vastikkeellisuus tosin puuttuu, kun seksi ei tunnu maittavan.

Ja lapsesta viis. Minä ja minun rahat ja minun pikku pili.

Vierailija
50/219 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mitä se mies muuta tekee kun valmistelee omaa orgasmiaan käyttämällä siihen naisten paikkoja?

Naisen pitäisi osallistua ihan yhtä lailla siihen yhdyntään eikä vaan olla paikoillaan. Miksi nainen ei ota ohjia ja hoida sitä yhdyntää? Silloin saa itse päättää asiat?

Vierailija
51/219 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä varmaan sokerideittailen vaimoani. Hän ei halua lähteä vauvalomalta takaisin töihin vaan uskoo minun elättävän. Vastikkeellisuus tosin puuttuu, kun seksi ei tunnu maittavan.

Ja lapsesta viis. Minä ja minun rahat ja minun pikku pili.

Lapsen saaminen ei tarkoita sitä että toinen jää kotiin istumaan persellään

Vierailija
52/219 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan fiksua. Mitä sitä kommentoimaan ihmisten välisiä suhteita ja niistä hyötymistä. Tulee mieleen kuinka joskus naitettiin tytär rikkaalle miehelle jotta talous pysyisi kunnossa. Kun on elämässä selviämisestä kyse niin jää taka-alalle että onko asia oikein vai väärin...loppujen lopuksi ketään ei tässä yritetä tappaa tai satuttaa.

Vierailija
53/219 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä on ongelma? jos joku mies haluaa ostaa ja maksaa tyttöystävälleen kaikkea kivaa, niin keneltä se on pois? Eikö tästä ikärasismista ole päästy eroon jo? Ikä on vain numero jne.

Mies tykkää hemmotella rahalla ja nainen miestään seksillä, niin eikö kaiken pitäisi olla hyvin? Eikai se naisen vika ole jos mies on antelias ja molemmilla on himot kohdillaan kun ravintolasta lähdetään kotiin.

Naurettavaa tälläinen naisen haukkuminen maksulliseksi, kun kerrankin ihmisillä on molempia tyydyttävä suhde.

Nykyisin on tosin yleistä köyhä ja pihi mies, jolla pihtaava nainen. Siihenkö kaikkien pitää pyrkiä?

Minusta ihan win-win tilanne, heille jotka kaipaavat tuota suhteelta.

Seksillä moralisoiminen on nykyaikakaudella aika naurettavaa.

Vierailija
54/219 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin jutun ja tämä pisti silmään " Hän sanoo, että monet ovat kiinnostuneet ottamaan askeleen taaksepäin vanhoihin aikoihin, jolloin mies tienasi rahaa ja maksoi laskut. Tyttö puolestaan sai olla prinsessa ja tulla kohdelluksi tyttönä."

Mitä pahaa siinä on, jos tyttö haluaa tulla kohdelluksi tyttönä. Ihan kuin pitäisi hävetä sitä, että on tyttö.

Vierailija
55/219 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministit ei tykkää tästä kyllä hyvää...

Vierailija
56/219 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa siinä on, jos tyttö haluaa tulla kohdelluksi tyttönä. Ihan kuin pitäisi hävetä sitä, että on tyttö.

Yleensä miehen vastine on nainen ja pojan vastine on tyttö

Vierailija
57/219 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylen juttu on otsikoitu väärin, näin sen pitäisi olla; " Prostituutio eli itsensä myyminen yleistyy Suomessa".

Vierailija
58/219 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suominaisen maineen maailmalla tuntien, on ihme että tämä vasta nyt yleistyy Suomessakin?

Vierailija
59/219 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo nyt parempi bisnes kuin joku likainen itsensä myyminen.

Vierailija
60/219 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä tulee mieleen, että mistä niitä varakkaita miehiä nyt niin kauhean yleiseen ilmiöön riittäisi.

Eri asia sitten jos me keskiluokkaisetkin herrasmiehet kelvataan, mutta vielä 100k vuosituloillakaan ei mitään kummoista glamouria järjestetä. Olisko se sitten sellainen riisuttu versio... sugarbeibe ei pääsisi jahdille Monacoon, mutta voisin hankkia hänelle Corollan jolla voisi ajella Korsossa.

Mikä ettei? Jotkut bloggaajatkin on ihan innoissaan, jos saavat ilmaiseksi siivousrätin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi