Kaverin keksitty hyönteis/hämähäkkifobia joka ilmenee ainoastaan kun on miehiä paikalla
Tiedän toki kyllä että ks.fobia on oikeasti olemassa enkä halua vähätellä heitä, joilla se oikeasti on.
Otin vakavasti kun kaveri kertoi minulle asiasta. Kun seurassamme on miespuolisia ja hän näkee ötökän, alkaa kiljua ja huitoa ja joskus tekoitkeä. Kerran hän sitten oli luonani ja ikkuna kun oli auki niin iso hämähäkki oli päässyt mönkimään sisälle ja vilisti tietokonepöydälläni. Kaveri oli tuolloin koneella. Ilmeensäkään ei värähtänyt vaan jatkoi näpyttelyä. Ryntäsin tietysti paikalle ja sanoin että vien sen heti ulos ja olin valmiina kohtaukseen. Kaverin reaktio oli tyyni "Ei mun takia tarvi"
Sitten taas terassilla semmoisessa porukassa missä oli miehiä mukana, alkoi kiljua ja huitoa kun pöydällä kipitti muurahainen. "iiiik hyiiii viekää se pois!!!1" dramaattista kiljuntaa ja paikoillaan pomppimista, huohotti ettei muka saa henkeä. Jotenkin niin rasittavaa,luuleeko hän oikeasti että tuollainen käytös on miesten mielestä jotenkin viehättävää?
Kommentit (11)
Ilmeisesti luulee.Hän odottaa,et joku mies tulee ritarillisesti nitistämään hyönteisen/hämähäkin.En usko,että kovin moni mies tulee.
Joo näitä löytyy. Itsensä tyhmentäviä. Ja miehet oikeesti näistä tykkää :O!!!!
Noloahan tommonen ylimenevä itku ja "en saa happea" :D Pieni neitipaniikki ja kiljaisu voisi nyt luoda pelastavan prinssin, mutta että itkee ja haukkoo niin miehenä vaan nauraisin nololle muijalle.
Itsellä naispuolinen kaveri joka miehisissä töissä jne, mutta seurassa aina hieman avuton. Eli esim tölkin avaus jne ulkoistetaan aina kaverille oli se sitten mies tai nainen.
Kaveria pidin kyllä myös törkeänä kun naisensa ähelsi säilyketölkin kanssa ja pyysi mieheltään apua niin mies käski naisen näyttämään eka ettei itse saa purkkia auki :D
Mun myötätunto on sen hämähäkin puolella.
Yksi kaveri on samanlainen mutta vaan eri asiassa :D Hän oli kerran muuttoapuna yhdelle yhteisselle ystävällemme. Hämmästyin kuinka pieni ja hento nainen jaksoi nostaa yksin todella painavia tavaroita ja kantoi mm. yli 500-litraista akvaariota toisesta päästä, missä oli vielä märkä hiekka sisällä painona.
Sitten sopivan miesporukan/miehen läsnäollessa ei jaksa muka nostaa vähän isompaa kauppakassia/matkalaukkua autonsa perään "voisko joku auttaah kun tää on niin raskas"
Eniten harrastuskaveri on vähän saman tyyppinen. Olimme noin 20-vuotiaita ja tämä kaveri oli harrastuksemme kautta ollut jo vuoden ihastunut erääseen samanikäiseen mieheen. Tämä ihastus ei valitettavasti ollut ollenkaan kiinnostunut tästä kaveristani. No tämä kaverini keksi että se ihan varmasti johtuu kun hän ei polta ja tämä ihastus poltti tupakkaa. Kaveri sitten aloitti tupakoinnin 20-vuotiaana, mutta kas kummaa miestä ei saanut mutta kylläkin riippuvuuden itselleen. Silloin jo ihmettelin sitä esittämisen tarvetta miehille, joka hänelle oli varsinainen pakkomiele.
Mua taas ainaki ennen ärsytti, jos mies piti mua heikkona . Nykyään ymmärrän jo et on naisen etuoikeus pyytää miestä nostamaan joku painavampi asia, niin ei omat paikat revähdä. Meidän suvussa vaan tytötkin kasvatettu tekemään töitä, eikä vaan paklaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Joo näitä löytyy. Itsensä tyhmentäviä. Ja miehet oikeesti näistä tykkää :O!!!!
Ehkä itsekin tyhmät miehet viehättyvät tällaisesta. Tunnen muutaman miehen, joita tahallaan tyhmää ja heikkoa esittävät naiset ärsyttävät.
Sama kun jotkut muuttuu idiooteiksi miesten läsnäollessa. Lukiossa oli yks tällänen tyttö joka kokoajan sanoi jotain idioottimaista kuten "Onks Kiina muka maa hiihiihi luulin et se on kaupunki!" ja kaverit siinä vieressä että voi kun se meidän Minna on niin hupsu. Meinas pää räjähtää.
Tää on näitä samoja jotka avaa säilykepurkin näppärästi yksin ollessaan mutta miehen nähdessään loppuu voimat ja purkki ei enää avaudu.