Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Läheiset hylkäsivät kriisin keskellä

Vierailija
19.05.2017 |

Moi. Mitä tehdä, kun en meinaa päästä yli siitä, että osa läheisistä ihmisistä (ystäviä ja sukulaisia) hylkäsivät minut talvella, kun kohtasin pahan kriisin. He tiesivät asiasta, mutta eivät auttaneet millään tavalla. Nyt kun minulla menee taas paremmin, ovat halukkaita pitämään yhteyttä ja ovat niinkuin mitään ei olisi tapahtunut. Itsellä vielä syvä haava siitä, että he käänsivät selkänsä. Heidän, jotka auttoivat, arvo kasvoi mittaamattomaksi.
Ei tekisi mieli olla enää tekemisissä näiden "hylkääjien" kanssa.. eihän ole pakko? Pitäisi yrittää ymmärtää heitä, mutta vaikeaa on.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda ne läheiset, oikeesti. Mulle kävi samoin kuin sulle enkä tunne tarvitsevani "läheisiä" jotka hylkää. Olen nyt onnellinen ja tyytyväinen elämääni ja olen saanut lähelleni ystäviä, jotka eivät hylkää vaikeuksissa.

Vierailija
2/6 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassinen tilanne, jossa jyvät erottuivat akanoista. Miksi olla itselle epämiellyttävien ihmisten seurassa?

Välejä ei tarvitse katkaista kokonaan, mutta ei tarvitse ylläpitää suhteita aktiivisestikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko joku seurustelusuhteen päättyminen tai vastaava? Näissä tapauksissa ihmiset usein haluavat ihan hienotunteisuuttaan pysyä poissa.

Vierailija
4/6 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kriisi terveyden ja parisuhteen kanssa. Mitä tarkoitat tuolla hienotunteisuudella tässä kohtaa? Haluaisin ymmärtää. Ettek tuntuisi niin pahalta.

Ap

Vierailija
5/6 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu jäi leskeksi ja lähimmät yhteiset ystäväpariskunnat kaikkosivat. Kerran oli yhdeltä tullut kortti, jossa kysymys miten sinulla menee. Järkyttävän törkeää!

Anna olla tuollaiset torvet ja älä enää hyväksy elämääsi.

Vierailija
6/6 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kriisi terveyden ja parisuhteen kanssa. Mitä tarkoitat tuolla hienotunteisuudella tässä kohtaa? Haluaisin ymmärtää. Ettek tuntuisi niin pahalta.

Ap

Mielestäni ihan läheisiltä voi odottaa myötätuntoa. Yleensä ihmiset arkailevat puuttua asiaan, ellei asianosainen nimenomaan ole heille asiasta avautunut, Parisuhdekriiseissä arastellaan vieä enemmän, koska ajatellaan, että "kahden kauppa, kolmannen korvapuusti".