lapsi tuli rytinällä kaapista suvulle :D
Eli siis kuopus on homo, isälleen ja minulle uskoutui asiasta jo pari vuotta sitten, meille asia täysin ok.
Tänään päivitti facebookissa että menee juhlistamaan yo-lakkia kavereidensa kanssa ja tekee sen kunniaksi margaritoja. Oma veljeni kommentoi kiusallaan että "homojen juomaa", johon rakas lapseni vastasi "homot juo homojen juomia <3"
taisi olla jo vähän ottanut, oma äitini joka ilmeisesti nähnyt päivityksen myös yrittää soittaa jatkuvasti minulle. en tiedä yhtään mitä odottaa jos vastaan puhelimeen. minä, 55v vanha akka pelkään puhelinta :D
Kommentit (22)
No vastaapa ja tuu sitten kertomaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja sekö auttaa, jos et vastaa puhelimeen? Ihankuin salailisit homoutta?
No kai se mummo voisi soittaa itse sille lapsenlapselleen, jos asia niin paljon kiinnostaa. Itsekin suhtautuisin nihkeästi siihen, että sukulaisivat ryhtyisivät minulta utelemaan lapseni seksuaalista suuntautumista tai mitä tahansa muuta yksityisasiaa. Vastaisin ehkä puhelimeen ja toteaisin leppoisasti että jaa, enpäs olekaan tuollaista nähnyt feisbookissa, kysypä vaikka siltä pojalta itseltään jos kiinnostaa. Jos taas ryhtyisi kauhistelemaan tai tuomitsemaan niin sanoisin kyllä tiukasti oman mielipiteeni ja pyytäisin olemaan jatkossa solvaamatta jotain ihmisryhmää minulle, koska sitä en hyväksy oli kyseessä oma lapsi tai ei.
Ei hitto, mikä veli sulla on.
Ole ylpeä lapsestasi!
Minä vastaisin puhelimen ja vastaisin myös myöntävästi uteluihin, mikäli pojalta on lupa.
Jos ja kun vastaat, muista puolustaa poikaasi ja tehdä selväksi asian olevan ok, jottei kyseinen tyyppi seuraavalla kerralla koe oikeudekseen arvostella poikaasi.
0/5
Eivätkö tämän palstan käyttäjät tunnista selvää trollia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kai se mummo voisi soittaa itse sille lapsenlapselleen, jos asia niin paljon kiinnostaa. Itsekin suhtautuisin nihkeästi siihen, että sukulaisivat ryhtyisivät minulta utelemaan lapseni seksuaalista suuntautumista tai mitä tahansa muuta yksityisasiaa. Vastaisin ehkä puhelimeen ja toteaisin leppoisasti että jaa, enpäs olekaan tuollaista nähnyt feisbookissa, kysypä vaikka siltä pojalta itseltään jos kiinnostaa. Jos taas ryhtyisi kauhistelemaan tai tuomitsemaan niin sanoisin kyllä tiukasti oman mielipiteeni ja pyytäisin olemaan jatkossa solvaamatta jotain ihmisryhmää minulle, koska sitä en hyväksy oli kyseessä oma lapsi tai ei.
Nimenomaan. Itse tulin perheelle, kavereille ja työporukalle kaapista 24-v., vanhoillisille sukulaisille en aikonut edes kertoa. Noh, tätini kuuli mun puhuvan puhelimessa tyttöystävälleni ja paukkas heti äidille supisemaan ja penäämään. Kiukutti kun sai tietää, mutta vielä enemmän kiukutti se, ettei voinut kysyä minulta itseltäni, aikuiselta ihmiseltä.
Oliko toi muka kaapista tuleminen? Ehkäpä äitisi haluaa keskustella siitä miksi poikasi on tuollainen juoppo jo noin nuorena.
Miten tahansa sukulaiset reagoivat, muista pitää lapsesi puolia :) onnea ylioppilaalle!
Vierailija kirjoitti:
0/5
Eikö vieläkään mene jakeluun, että ketään ei kiinnosta, onko aloitus trolli vai ei, jos siitä herää hyvä keskustelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
Eikö vieläkään mene jakeluun, että ketään ei kiinnosta, onko aloitus trolli vai ei, jos siitä herää hyvä keskustelu.
keskustelu on trollin ruokkimista ja siten aiheuttaa sen että trollaus jatkuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
keskustelu on trollin ruokkimista ja siten aiheuttaa sen että trollaus jatkuu
No sehän on hyvä. Ei tule tylsää.
Erään tuttava perheen lapsi tuli myös Facebookissa kaapista. "Kohu" siitä nousi hetkeksi mutta vanhemmat jo tiesivät kuten muutama muu. Sukuun ei paljon kuuma ahdasmielistä porukkaa niin meni nopeasti ohi ja kyse oli enemmänkin ihmetyksestä eikä paheksunnasta.
Ihan hauskaa, että ap:n noin 75v äiti seuraa täpinöissään facea ja sitten kommentoinnin sijaan ryhtyy soittelemaan tyttärelleen, että mikäs nyt. Eiköhän se isoäiti ole jo nähnyt aikaa sitten, mistä on kyse.
Hauskaa olisi, jos mummi kommentoisi asiaa omalla suuntautumisellaan tyyliin "me heterot saamme onneksi juoda, mitä haluamme", koska onhan kaikenlainen seksuaalinen suuntautuminen jokaisen tajuttava kertoa.
On jännä, että heterous on niin kuin oletusarvo ja jos siitä poikkeaa, pitää tehdä jonkinlainen julistus, jota kutsutaan kaapista ulostuloksi. Olisi hienoa, jos ihmisillä ei olisi mitään ennakko-oletuksia, jolloin ei tarvittaisi myöskään näitä ulostuloja. Eivät heterotkaan joudu missään välissä julistamaan, että ovat heteroita. Miksi homojen pitää?
Itselle on käynyt niin, että lähisukulainen, jota ei oltu tavattu vähään aikaan, ilmestyikin juhliin toista sukupuolta olevana. Siinä meni jonkin aikaa asiaa sulatellessa, kun mitään ennakkovaroitusta ei annettu.
Vierailija kirjoitti:
On jännä, että heterous on niin kuin oletusarvo ja jos siitä poikkeaa, pitää tehdä jonkinlainen julistus, jota kutsutaan kaapista ulostuloksi. Olisi hienoa, jos ihmisillä ei olisi mitään ennakko-oletuksia, jolloin ei tarvittaisi myöskään näitä ulostuloja. Eivät heterotkaan joudu missään välissä julistamaan, että ovat heteroita. Miksi homojen pitää?
Itselle on käynyt niin, että lähisukulainen, jota ei oltu tavattu vähään aikaan, ilmestyikin juhliin toista sukupuolta olevana. Siinä meni jonkin aikaa asiaa sulatellessa, kun mitään ennakkovaroitusta ei annettu.
Koska heterous on oletusarvo.
Sekin on oletusarvo ettei sukupuolta vaihdeta sukujuhlien välissä.
Meidän tulevalla ylioppilaalla ei ole FB:ssä kavereina sukulaisia lainkaan, ei mummia tai kummia tai serkkuja. Instaa ne seuraavat.
On trendikästä olla homo, vaikkei oikeesti oliskaan. Itsensä etsijöitä. Miksi vanhemmat miehet eivät tule kaapista ulos vaan kaikki on nuoria?
AP:lle; vastaa siihen mummon puheluun ja jos hän asiaa alkaa kyselemään niin sano että kysyy suoraan pojaltasi koska et ala hänen henkilökohtaisia asioitaan seläntakana puhumaan.
Ihana poika sulla. Kaikkea hyvää hänelle!