Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lapsi tuli rytinällä kaapista suvulle :D

Vierailija
19.05.2017 |

Eli siis kuopus on homo, isälleen ja minulle uskoutui asiasta jo pari vuotta sitten, meille asia täysin ok.
Tänään päivitti facebookissa että menee juhlistamaan yo-lakkia kavereidensa kanssa ja tekee sen kunniaksi margaritoja. Oma veljeni kommentoi kiusallaan että "homojen juomaa", johon rakas lapseni vastasi "homot juo homojen juomia <3"

taisi olla jo vähän ottanut, oma äitini joka ilmeisesti nähnyt päivityksen myös yrittää soittaa jatkuvasti minulle. en tiedä yhtään mitä odottaa jos vastaan puhelimeen. minä, 55v vanha akka pelkään puhelinta :D

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni lapsi myös homo. Ollaan sen kummeja ja lakkiaisiin menossa. Viedään ruusu ja koru. Ei rahaa. Jotain voimme me vanhoollisetkin pitää itsellä.

Vierailija
22/22 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet teistä tajusikin pointtini, eli että en viitsisi toisen puolesta kommentoida mitään. Pojalta kysyin, että onko saanut kyselyitä asiasta, sanoi ettei, ja että ihan harkitusti löi veljelleni jauhot suuhun. Velikään ei tarkoita pahaa mutta se on sellanen joka sanoo ensin ja ajattelee vasta sitten.

Ja sille joka ihmetteli, että äitini käyttää facebookia: kyllä, hän käyttää myös whatsappia ja instagramia. Ei toki postaile selfieitä vartin välein vaan lähinnä ruokakuvia.

Mun mielestä on ihan ok juoda kaveriporukassa kannullinen margaritaa täysi-ikäisenä kun juhlistaa yo-lakkia tai vaikka huvikseen, se mistä väkevät viinat ovat siihen saaneet niin ei kuulu enää minulle.

Kiitos teille ihanille, mulla on ihana poika, ja niin on teilläkin <3

-AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä