Martina ja Stefan ero
Onko kukaan yllättynyt, pettämistä,riitoja, poliisit kotiin. Enpä voi sanoa yllättyneeni
Kommentit (627)
Vierailija kirjoitti:
Siinä videolla se meni näin.
Stefan: "Kai sä vähän viiniä otit?!"
Martina:"Join join, mikä on etten sais ulkona käydä?!"
Ja snäppi loppui siihen.
Eli Martsan alkoholinkäytöstä riitelivät.
Mulle tuli vaikutelma, että Stefu yritti tuossa puolustaa omaa alkoholinkäyttöään, että kai Martinakin otti vähän viiniä ulkona käydessään, vaikka asiasta aina Stefua moittii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua säälittää ne tytöt! Millaisia niistä kasvaa?
Lapset aistivat todella hyvin erilaiset ilmapiirit ja nuo joutuvat koko ajan olemaan sähköisessä ja riitaisassa kodissa, jossa äiti on rahalla alistettu bimbo ja isä kaiket ajat viihteellä pyörivä pikkupoika joka tuskin kasvatukseen paljoa osallistuu. Sitten kun vielä miehen suku vihaa Maraa niin eivät myöskään näe tätejään tai mummoaan. Lasten "sivistyksestä" vastaa siis peruskoulun juuri ja juuri läpiräpiköinyt narsisti.
Aina kun on riita niin nämä onnettomat lapset oppivat että on ihan ok että isi kohtelee äitiä aivan miten haluaa, isi ei rakasta tai kunnioita pätkääkään, mut ei se mitään, saihan mami uuden laukun... kaiken arvo kun mitataan rahassa. Sitten vielä ne jutut siitä että M pakottaa tytöt kaiken maailman harrastuksiin niin ei voi kuin miettiä kuinka paha oli heillä koko ajan on. Elämä on yhtä suorittamista ja pelkoa tulevaisuudesta. Niin ja pakkohymyilyä kameralle.Mun mielestä Victoria vaikuttaa aidosti onnelliselta ja tasapainoiselta lapselta. Ja sellaselta linssiluteelta ettei varmasti tarvitse pakkohymyillä kameroille! Tällänen kuva minulle on välittynnyt ja sinulle taas tollanen. Tiedä sitten kumpi meistä on lähempänä totuutta.
En tiedä kuinka moni muistaa/tietää siitä, kun Victoria kuvasi salaa äitinsä Snapchattiin videon, missä kuuluu taustalta itse Stefun ja Martinan riitelyä. Videon pointti tuli hyvin selväksi. Kieltämättä Victoria vaikuttaa ainakin ulkoapäin noin muuten Martinan videoiden kautta iloiselta ja tasapainoiselta lapselta, ja hyvä jos asia on niin! Onhan hänellä toisaalta myös mahtavan ja välittävän oloinen isä, joka varmasti vaikuttaa myös asiaan. Tuo salavideo toimii tosin esimerkkinä, ettei kaikki ole niin ruusuista, miltä ehkä vaikuttaa. Tuskin kovin herkästi kukaan lapsi itse rupeaa kuvaamaan jotain omatoimisesti, jos kaikki olisi todella hyvin.
Mahtava isäkin voi joskus julkisilla paikoilla tiuskia lapselleen, vaikka jossain hesessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedätte, että poisti päivityksen? Oletteko Thermanin kavereita fb:ssä? Vai luuletteko, että kun päivitys ei näy julkisena, niin se on poistettu. :D
Onpa hauska nähdä Marttina gladiaattorina, jos on pieni ja laiha. Mahtaa olla kova vastus. :DEi ne kaikki vanhat gladiaattorinaisetkaan mitään jättiläisiä olleet. Itse en kyllä Martinaa laihaksi sanoisi, hoikaksi ja lihaksikkaaksi pikemminkin. Mutta yllättävän pienikokoinen. Monet näyttää televisiossa todellista kokoaan isommilta. Ei se hunks-gladiaattorikaan mikään iso kaappi oikeasti ole, vaikka kuvissa siltä näyttää.
Jos Juccia tarkoitat, niin onhan se valtavan kokoinen... Pituutta lähes 2m ja massaa löytyy.
Jaa, ei kyllä uskoisi, kun hänet vaikkapa lähikaupassa näkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin juoru-uutisia ikänsä seuranneena henkilönä on alkanut jo kaivata jotain kevyempää materiaalia.
Karmivaa touhua alkoi olla Tuksulla ja nyt tämä parisuhteen irvikuvalta vaikuttava Aitolehti-keissi. Minkälainen ihminen hehkuttaa elämäänsä miehen kanssa, joka ei oikeastaan selvemmin voisi osoittaa halveksuntaansa ja vastenmielisyyden tunteita? Tekee todella pahaa, että joku nainen vapaaehtoisesti alistuu tuollaiseen kohteluun. Se Esko E. sentään välitti. Voiko hienot asunnot ja matkat korvata sitä, että joutuu olemaan miehen nöyryyttämänä sylkykuppina, ja vielä julkisesti??Tosiaan Stefun tulot verotietojen mukaan 25-kertaiset Eskoon verrattuna. Siis Stefu tienaa kahdessa vuodessa saman, minkä esko 50 vuodessa. Huhhuh.
Pääomatuloja eli perintörahoja. Eli ei tienaa vaan perii.
Ei perintörahoja vaan perinnöstä saatavia tuloja.
Perintö on jo sitten ihan eri suuruusluokkaa, kun tuottaa noin kivasti. Ja joku nillitti, ettei Stefan ole miljonääri. Olisi kiva tietää, mikä alle miljoonan euron pääoma tuottaa yli puolimiljoonaa vuodessa pääomatuloja. Kyseinen nillittäjä varmaan osaisi kertoa, kun tietää muutenkin, kuka omistaa veneet, huvilat ja kuinka paljon niistä on velkaa.
Eikö ne oo Marbelkassa jossa Stefulla meren ranta asunto. Kelpaa siellä Martinankin löhöillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua säälittää ne tytöt! Millaisia niistä kasvaa?
Lapset aistivat todella hyvin erilaiset ilmapiirit ja nuo joutuvat koko ajan olemaan sähköisessä ja riitaisassa kodissa, jossa äiti on rahalla alistettu bimbo ja isä kaiket ajat viihteellä pyörivä pikkupoika joka tuskin kasvatukseen paljoa osallistuu. Sitten kun vielä miehen suku vihaa Maraa niin eivät myöskään näe tätejään tai mummoaan. Lasten "sivistyksestä" vastaa siis peruskoulun juuri ja juuri läpiräpiköinyt narsisti.
Aina kun on riita niin nämä onnettomat lapset oppivat että on ihan ok että isi kohtelee äitiä aivan miten haluaa, isi ei rakasta tai kunnioita pätkääkään, mut ei se mitään, saihan mami uuden laukun... kaiken arvo kun mitataan rahassa. Sitten vielä ne jutut siitä että M pakottaa tytöt kaiken maailman harrastuksiin niin ei voi kuin miettiä kuinka paha oli heillä koko ajan on. Elämä on yhtä suorittamista ja pelkoa tulevaisuudesta. Niin ja pakkohymyilyä kameralle.Mun mielestä Victoria vaikuttaa aidosti onnelliselta ja tasapainoiselta lapselta. Ja sellaselta linssiluteelta ettei varmasti tarvitse pakkohymyillä kameroille! Tällänen kuva minulle on välittynnyt ja sinulle taas tollanen. Tiedä sitten kumpi meistä on lähempänä totuutta.
En tiedä kuinka moni muistaa/tietää siitä, kun Victoria kuvasi salaa äitinsä Snapchattiin videon, missä kuuluu taustalta itse Stefun ja Martinan riitelyä. Videon pointti tuli hyvin selväksi. Kieltämättä Victoria vaikuttaa ainakin ulkoapäin noin muuten Martinan videoiden kautta iloiselta ja tasapainoiselta lapselta, ja hyvä jos asia on niin! Onhan hänellä toisaalta myös mahtavan ja välittävän oloinen isä, joka varmasti vaikuttaa myös asiaan. Tuo salavideo toimii tosin esimerkkinä, ettei kaikki ole niin ruusuista, miltä ehkä vaikuttaa. Tuskin kovin herkästi kukaan lapsi itse rupeaa kuvaamaan jotain omatoimisesti, jos kaikki olisi todella hyvin.
Mahtava isäkin voi joskus julkisilla paikoilla tiuskia lapselleen, vaikka jossain hesessä.
Mikäköhän tän pointti nyt oli? Miten tiuskiminen ja Hesburger nyt yhtäkkiä liittyy Martinan ja Stefun epävakaaseen "suhteeseen"?
No mä en usko et Stefan yritti puolustella omaa alkonkäyttöä. Eikös Martsa joskus ole kärtsännyt ratistaki.
Stefan vihasen näköinen Maran snäpissä :D Mut siis ei mitään keskareita näytellyt ja katsoi suoraan kameraan pitkään. :) mun mielestä noi sopii yhteen ja mistä me loppujen lopeksi tiedetään mikä todellisuus on. Kukaan ei voi tietää edes toisen osapuolen kertomana kahde n ihmisen suhteesta, ellei ole kärpäsenä katossa.
Yleensä ihmiset kertovat omasta parisuhteesta negat omaksi edukseen, se toinen on aina pahis. Mutta sitten saman katon alla tilanne voi olla ihan eri.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi erota, kun vakavaa parisuhdetta ei ikinä ollutkaan. Martina kovasti yritti julkisuuteen uskotella samalla, kun Stefu vietti täyttä poikamieselämää naisineen.
Eiks se Stefu ite siinä päivityksessä sanonnut elänneensä viimiset 6 ja puol vuotta parisuhteessa Martinan kanssa?
https://www.seiska.fi/Uutiset/Martina-Aitolehden-outo-suhdesoppa-yossa-…
Stefan yrittänyt selitellä eropäivitystä lemmikkihamsteristaan 😂 Juu, on nuo aikamoisia. :D Mutta selvähän se, Martsa kuherrellut Stefusta, Stefan kostanut eropäivityksellä ja sekuntti niin kaikki taas hyvin.
*Martsa kuherrellut Hanneksen kans. :D
Stefan oli vaan hitusen mustis Martinan ja Hanneksen yhteisestä illallisesta. Nyt taas kaikki hyvän heillä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedätte, että poisti päivityksen? Oletteko Thermanin kavereita fb:ssä? Vai luuletteko, että kun päivitys ei näy julkisena, niin se on poistettu. :D
Onpa hauska nähdä Marttina gladiaattorina, jos on pieni ja laiha. Mahtaa olla kova vastus. :DEi ne kaikki vanhat gladiaattorinaisetkaan mitään jättiläisiä olleet. Itse en kyllä Martinaa laihaksi sanoisi, hoikaksi ja lihaksikkaaksi pikemminkin. Mutta yllättävän pienikokoinen. Monet näyttää televisiossa todellista kokoaan isommilta. Ei se hunks-gladiaattorikaan mikään iso kaappi oikeasti ole, vaikka kuvissa siltä näyttää.
Jos Juccia tarkoitat, niin onhan se valtavan kokoinen... Pituutta lähes 2m ja massaa löytyy.
Jaa, ei kyllä uskoisi, kun hänet vaikkapa lähikaupassa näkee.
Taidat sekoittaa Juiccin johonkin toiseen henkilöön esim. Mustaan Barbaariin. Mieheni on 188 cm pitkä ja aika harteikas, silti Juicci näyttää ns. kaapilta hänen rinnallaan.
Arvasin, että tää Stefun eropäivitys liittyy jotenkin siihen, että Martinalla ollut sutinaa/pettänyt jonkun toisen miehen kanssa... oli jotenkin niin radikaali päivitys eikä Stefulta oo vastaavia ennen tullut.. En usko silti, että Martina kovin helposti Stefua vaihtaisi, ellei uusi mies olisi rahoissaan niinkuin Stefu on. Persaukisia tuskin kattelisi...
Katsoin Martinan uutta insta kuvaa ja täytyy sanoa että kovin on vanhan näkösiä tätejä kolmekymppisen nuorehkon miehen synttäri juhliin. Mutta itsehän hän on vieraansa valinnut ja ehkä toi on vaan huono kuva leideistä.
Aika erikoisia nuo stefu30 kuvat:) vanhoja akkoja lähinnä kuvissa. Mahtaako synttärisankari itse olla mukana bileissä. Martina varmaan on nää bileet järjestänyt:DDD
Seuratkaa Martinan snäppiä. Siellä ainaki Stefuki useampaan otteeseen esiintynyt. ;)
Martina on saanut tsemppikukkia lapsiltaan gladiaattoreihin. Kortissa luki: "Tsemppiä Äiti! T. Vicke, Isve ja Tetta."
Kuka on Tetta? Joku niiden koirako tms?:D
Martinan snäpissä pelkkää Hannesta. :)
Kaikki hyvin. Martina makaa Espanjan auringon alla Stefun kanssa . Sieltä sitten lakiaattoreihin.