Martina ja Stefan ero
Onko kukaan yllättynyt, pettämistä,riitoja, poliisit kotiin. Enpä voi sanoa yllättyneeni
Kommentit (627)
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään Martinasta jostain syystä. Olen iloinen, että he ovat yhdessä edelleen.
Outoa tuo alapeukkujen vähäinen määrä.
Onko av-bitcheillä sittenkin sydäntä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se Esko on niin välittävä ja hyvä isä ja katsois että hänen tyttärensä joutuu äitinsä luona elämään jossain perhehelvetissä niin varmasti yrittäis pistää kapuloita rattaisiin eikä kaveerais Martinan ja Stefun kanssa. Nyt aina kehuu kuinka ok välit heillä on ja kuinka hyvä äiti Martina on.
Esko saattaa olla oikein hyvä isä, mutta ihan lapanen mieheksi. Ei se uskalla alkaa Maralle ryttyilee. On tajunnut, että on parempi olla hyvissä väleissä, että saa tavata ja hoitaa tyttöään silloinkin kun tytär on äidillään.
Käy oikeastaan sääliksi koko Eskoa, mies elää tyttärelleen, eikä varmaan ole aina helppoa olla väleissä Martinan kanssa ja miehen, jonka kanssa vaimo petti. Eikä ole taatusti helppo löytää tuohon kuvioon uutta kumppania, Martina tukee väkisin pakettiin mukaan. Tytär ei näe kummassakaan kotonaan oikeaa parisuhteen mallia, kahden aikuisen välistä oikeaa rakkautta :-(
Tohon sun viimiseen lauseeseen että kuinkahan moni meistä on oikeasti nähnyt? Melkein tuntuu että enemmän poikkeus kun sääntö. Silti sitä vaan on tähän maailmaan kasvettu/kasvettava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua säälittää ne tytöt! Millaisia niistä kasvaa?
Lapset aistivat todella hyvin erilaiset ilmapiirit ja nuo joutuvat koko ajan olemaan sähköisessä ja riitaisassa kodissa, jossa äiti on rahalla alistettu bimbo ja isä kaiket ajat viihteellä pyörivä pikkupoika joka tuskin kasvatukseen paljoa osallistuu. Sitten kun vielä miehen suku vihaa Maraa niin eivät myöskään näe tätejään tai mummoaan. Lasten "sivistyksestä" vastaa siis peruskoulun juuri ja juuri läpiräpiköinyt narsisti.
Aina kun on riita niin nämä onnettomat lapset oppivat että on ihan ok että isi kohtelee äitiä aivan miten haluaa, isi ei rakasta tai kunnioita pätkääkään, mut ei se mitään, saihan mami uuden laukun... kaiken arvo kun mitataan rahassa. Sitten vielä ne jutut siitä että M pakottaa tytöt kaiken maailman harrastuksiin niin ei voi kuin miettiä kuinka paha oli heillä koko ajan on. Elämä on yhtä suorittamista ja pelkoa tulevaisuudesta. Niin ja pakkohymyilyä kameralle.Mun mielestä Victoria vaikuttaa aidosti onnelliselta ja tasapainoiselta lapselta. Ja sellaselta linssiluteelta ettei varmasti tarvitse pakkohymyillä kameroille! Tällänen kuva minulle on välittynnyt ja sinulle taas tollanen. Tiedä sitten kumpi meistä on lähempänä totuutta.
En tiedä kuinka moni muistaa/tietää siitä, kun Victoria kuvasi salaa äitinsä Snapchattiin videon, missä kuuluu taustalta itse Stefun ja Martinan riitelyä. Videon pointti tuli hyvin selväksi. Kieltämättä Victoria vaikuttaa ainakin ulkoapäin noin muuten Martinan videoiden kautta iloiselta ja tasapainoiselta lapselta, ja hyvä jos asia on niin! Onhan hänellä toisaalta myös mahtavan ja välittävän oloinen isä, joka varmasti vaikuttaa myös asiaan. Tuo salavideo toimii tosin esimerkkinä, ettei kaikki ole niin ruusuista, miltä ehkä vaikuttaa. Tuskin kovin herkästi kukaan lapsi itse rupeaa kuvaamaan jotain omatoimisesti, jos kaikki olisi todella hyvin.
Mua jotenkin naurattaa toi ITSE Stefun😂
Mitä olen Martinan ja Eskon snapchat videoita katsonut niin ihan onnellisilta lapset näyttävät. Esko viettää aika paljon aikaa Victorian kanssa ja vie ulkomaille ja Martina taas Isabellaa. Ainut mitä oon huomannut, että tuntuu ettei siskokset kovin usein ole saman katon alla.
Mä uskon että Martina kiristää ja uhkailee stefua, siksi ovat yhdessä jälleen. Levillä näin joulun aikaan kyseisen pariskunnan ja mara huusi ja kiukutteli pelottavan näköisesti stefanille ja Stefan oli kuin alistettu koira. Isabella ihan vieressä.
varmasti paljon joutuvat tyttäret kuuntelemaan riitelyä! Onneksi vikellä on rakastava isä. Myöhemmin näin maran hullussa porossa ja aivan kuin olisi vetänyt jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se Esko on niin välittävä ja hyvä isä ja katsois että hänen tyttärensä joutuu äitinsä luona elämään jossain perhehelvetissä niin varmasti yrittäis pistää kapuloita rattaisiin eikä kaveerais Martinan ja Stefun kanssa. Nyt aina kehuu kuinka ok välit heillä on ja kuinka hyvä äiti Martina on.
Esko saattaa olla oikein hyvä isä, mutta ihan lapanen mieheksi. Ei se uskalla alkaa Maralle ryttyilee. On tajunnut, että on parempi olla hyvissä väleissä, että saa tavata ja hoitaa tyttöään silloinkin kun tytär on äidillään.
Käy oikeastaan sääliksi koko Eskoa, mies elää tyttärelleen, eikä varmaan ole aina helppoa olla väleissä Martinan kanssa ja miehen, jonka kanssa vaimo petti. Eikä ole taatusti helppo löytää tuohon kuvioon uutta kumppania, Martina tukee väkisin pakettiin mukaan. Tytär ei näe kummassakaan kotonaan oikeaa parisuhteen mallia, kahden aikuisen välistä oikeaa rakkautta :-(
Tohon sun viimiseen lauseeseen että kuinkahan moni meistä on oikeasti nähnyt? Melkein tuntuu että enemmän poikkeus kun sääntö. Silti sitä vaan on tähän maailmaan kasvettu/kasvettava.
Martinan lapsilla sitä mahdollisuutta ei taida ainakaan olla, mikä on aika kova hinta kulisseista! Mutta sitähän Martina ei ymmärrä tai ei kiinnosta. Kunhan itse saa uusia laukkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Martinan Instasta: "#bodyweighttrainingwithmartina valmennus on ollut ihan superhitti ja mukana kohta lähes 1000 tyytyväistä treenaria."
Tuo valmennus maksaa 59€ eli 1000 x 59€ = 59 000 €... Huimiin summiin pääsee kyllä tuolla. En yhtään ihmettele, että tulot on yli 50 000 vuodessa ja voi tehdä päivisin mitä lystää kun on vaan tehnyt treeniohjelman ja tekee sillä tuhansia euroja... Sofiakin varmasti tienannut hyvin valmennuksillaan ja on nykyään rahoissa.
Ai niin, Martina ja Stefan ovat nyt lomalla Espanjassa. Martina snäppäsi kuinka ovat yhdessä uima-altaalla. Stefan ihan myrtsinä ja Martinalla omahyväinen hymy. :D
Tuosta summasta ei kyllä mee kaikki Martinalle itelle. :D Minusta Stefan ei näyttäny mitenkään erikoisen myrtsiltä. Kivaa lomaa heille ;)
Kukaan ole väittänytkään, että kaikki rahat menee Martinalle. Tuo oli vain yhden valmennuksen esimerkki ja noita valmennuksia on useampia vuoden aikana. Että en yhtään ihmettele, jos pelkistä valmennuksista jää todella hyvin käteen.
Tärkeintä on muistaa että kaikki mitä Martina tai joku muu kertoo sosiaalisessa mediassa omasta bisneksestään tai raha-asioistaan on aina ilman pienintäkään epäilystä 100% totta.
Mistä ne Stefan ja Martsa riiteli siinä Victorian videolla? :( Tyttöparka <3 onkohan tullut huudot mamilta jälkeenpäin?:_(
Vierailija kirjoitti:
Mistä ne Stefan ja Martsa riiteli siinä Victorian videolla? :( Tyttöparka <3 onkohan tullut huudot mamilta jälkeenpäin?:_(
Keksitty juttu
ootteko huomannu että martina on KOKO ajan jossain reissussa todella usein ilman lapsia, etenkin ilman VIKKEÄ :/
Mitä siinä snäpissä muka riitelivät jonka Vicke salaa kuvannut? Jotenkin en usko yhtään.
Siinä videolla se meni näin.
Stefan: "Kai sä vähän viiniä otit?!"
Martina:"Join join, mikä on etten sais ulkona käydä?!"
Ja snäppi loppui siihen.
Eli Martsan alkoholinkäytöstä riitelivät.
Toivottavasti suhde loppuu jollain suht normaalilla tavalla eikä tragediaan. Miettikää, minkälaisia niiden riitojen on täytynyt olla, joihin on soitettu poliisit paikalle...
Stefan on vaikuttanut todella, todella onnettomalta viime aikoina, kun olen sen sattumalta nähnyt.
Stefan ilmoittaa, että suhde on ohi, ja Martina kuittaa sen "toilailuina". Luulisi tuon jo olevan liian nöyryyttävää Martinallekin, mutta ei vain päästä irti, ei.
#laittaasutnippuun #japinoon (hashtagit Martinan Instasta...)
Kyllä oli tämmönen snäppi jokin aika sitten. Olivat ravintolassa ja Martina ja Stefan kiivaasti väittelivät viininjuonnista, dialogi meni kuten edellisessä viestissä oli kirjoitettu.
Instan mukaan myös uusi bestis Didem on huomenna lähdössä Espanjaan juhlimaan #stefu30
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti suhde loppuu jollain suht normaalilla tavalla eikä tragediaan. Miettikää, minkälaisia niiden riitojen on täytynyt olla, joihin on soitettu poliisit paikalle...
Stefan on vaikuttanut todella, todella onnettomalta viime aikoina, kun olen sen sattumalta nähnyt.
Stefan ilmoittaa, että suhde on ohi, ja Martina kuittaa sen "toilailuina". Luulisi tuon jo olevan liian nöyryyttävää Martinallekin, mutta ei vain päästä irti, ei.
#laittaasutnippuun #japinoon (hashtagit Martinan Instasta...)
Stefan näyttää aina onnettomalta, sukurasite. Kaikilla Thermaneilla on bitch resting face. Nimimerkillä: samaa sukua.
Noh. Onhan noita kuvia Marasta ja Stefusta, et Stefan työntää kielen Maran korvaan ja muutenkin ovat lähekkäin.
En jaksa uskoa että vihaisivat toisiaan, enemmänkin huono suhde, paljon paskaa, mutta kuitenkin asiat sovitaan pyörremyrskyn jälkeen.
Mun mielestä snäppivideo ei ollut sillon raflasta jvaan niiden kotoa. Martina oli varmaan tullut ravintolasta.
Ei kai toi Stefu vaan ole mustasukkanen luonne? Koko ajan kuvitellut että Martina oli mustis mutta mitäs jos se onkin just toisinpäin..