Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Joku ottanut veronpalautuksen 'ennakkoon' ? Kannattiko?

• ylös 3
  • alas 15

Kommentit (16)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Muakin kiinnostaisi? Mitä se käytännössä tarkoittaa? Miten se on mahdollista?

Olisi tulossa usea tonni takas ja rahat lähes finaalissa ja kesä vasta aluillaan. Puoletkin siitä summasta jeesis mukavampaan kesälomaan.

Vierailija

Siinä menee puolet tai kolmasosa palautuksista kuluihin. Katsoin joskus mainosta ja ajattelin, mitä hullua kiskontaa tuo on oikein?

• ylös 11
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sehän on joku vippifirma, joka sitä tarjoo. Maksat hirveet korot.

Hyi! Ei kiinnostakaan enää.

3

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Muakin kiinnostaisi? Mitä se käytännössä tarkoittaa? Miten se on mahdollista?

Oletetaan, että olet saamassa 300€ palautusta. Hyväksyt vippifirman "veronpalautus" ennakkoon tarjouksen. Vippifirma antaa sulle nyt 200€ ja ottaa sitten sen sinun 300€ veronpalautuksesi kun sen oikeasti saat. Normi vippejä nämä siis on eikä mitään oikeita ennakkopalautuksia verottajalta. Sellaisia kun ei ole saatavissa.

• ylös 18
  • alas 4
Vierailija

Joskus oli huijarifirma joka halusi että lainansaaja ilmoittaa verottajalle firman tilinumeron johon sitten lainan vakuutena ollut palautus menee.  Sinänsä on kai ihan ok ja laillista, kai??  

Entä jos unohtaa korjata oman tilinumeron mahdollista seuraavaa palautusta varten? Miten saisi ne takaisin. 

Kirsi 66

Itse olen käyttänyt muutama vuonna veronpalautus ennakkoon - palvelua.

Toukokuussa on hyvä ottaa äkkilähtö etelään joulukuun veronpalautuksilla.

OK - no meneehän siitä palkkiota, mutta matkakin on 50% edullisempi, kun odottaisi rahojaan joulukuuhun asti - eli mun matikalla säästöä.

Kukaan ei ole huijjannut minua, vaikka olen ilmoittanut heidän tilin verottajalle.

Ymmärtääkseni tällaiset palvelut on toiminut jo vuosikausi, että jos oikeiasti joku näistä huijaisi niistä olisi varmaan joku jo kirjoittanut?

Siinäkin mielessä tämä ei ole mikään pikavippi, kun tämä ei heikennä kenenkään omaa taloutta, kun pitäisi maksaa seuraavassa kuussa ylimääräistä lainanlyhennysta samoista tuloista, ja se mikä minua - näin "hyvämuistisena" ilahduttaa, ettei tarvitse huolehtia takaisinmaksusta, kun se menee automaattisesti joulukuussa suoraan firman tilille ja sitten he vielä palauttaa ylimääräiset minulle - jos en ole ottanut koko summaa etukäteen. Jääpi vielä joululahjoikin ylimääräistä.

• ylös 2
  • alas 13
Vierailija

Kirsi 66 kirjoitti:
Itse olen käyttänyt muutama vuonna veronpalautus ennakkoon - palvelua.

Toukokuussa on hyvä ottaa äkkilähtö etelään joulukuun veronpalautuksilla.

OK - no meneehän siitä palkkiota, mutta matkakin on 50% edullisempi, kun odottaisi rahojaan joulukuuhun asti - eli mun matikalla säästöä.

Kukaan ei ole huijjannut minua, vaikka olen ilmoittanut heidän tilin verottajalle.

Ymmärtääkseni tällaiset palvelut on toiminut jo vuosikausi, että jos oikeiasti joku näistä huijaisi niistä olisi varmaan joku jo kirjoittanut?

Siinäkin mielessä tämä ei ole mikään pikavippi, kun tämä ei heikennä kenenkään omaa taloutta, kun pitäisi maksaa seuraavassa kuussa ylimääräistä lainanlyhennysta samoista tuloista, ja se mikä minua - näin "hyvämuistisena" ilahduttaa, ettei tarvitse huolehtia takaisinmaksusta, kun se menee automaattisesti joulukuussa suoraan firman tilille ja sitten he vielä palauttaa ylimääräiset minulle - jos en ole ottanut koko summaa etukäteen. Jääpi vielä joululahjoikin ylimääräistä.

Sua fiksummat suunnitelevat verotuksensa niin ettei tarvitse lainata rahaa verottajalle jotta se maksais lainan takas vuoden kuluttua. Mahdollisia matkoja varten pystyy säästämään joka tilistä jos haluaa.

• ylös 11
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos tarvitset veronpalautuksen ennakkoon niin kannattaa ehdottomasti käyttää hyväksi ilmaisia ensilainoja. Esim. Suomilimiitin kautta voit saada jopa 2000 euroon asti lainaa 60 vuorokauden maksuajalla täysin ilman korkoja tai kuluja.

Veronpalautuspalveluita ei kannata missään nimessä käyttää koska ne ovat jopa kalliimpia kuin netin pikavipit...

Lisää tietoa: https://lainaanyt.fi/blogi/veronpalautus-ennakkoon/

mainostusta

Vierailija

Tässä infopläjäys ja vinkki mistä saa veronpalautukset ennakkoon kaikkein edullisimmin.

-> https://www.nopeelaina.fi/arkistot/veronpalautus-ennakkoon/

Spoileri: kilpailuttamalla veronpalautusta vastaavan määrän kyseisessä paikassa, kilpailutuspyyntö ei ole sitova ja näet mitä ennakkopalautus tulee kustantamaan. Perinteiset veronpalautuksiin erikoistuneet yritykset saattavat usein pyytää korkeampaa hintaa, mutta päätä itse, tarvitsetko vai et.

Vierailija

Veronpalautukset maksetaan 11.12.2018. Jos haluat rahaa aiemmin, veronpalautusrahat voi saada ennakkoon nettilainana, joskus jopa ilman kuluja.

Saat lainaa veronpalautusta vastaan lainaa heti -artikkelissamme mainituilta lainantarjoajilta. Eräiltä lainan tarjoajilta voi saada ensimmäisen lainan, esim. 100 euroa tai 1000 euroa, täysin ilman kuluja.

Muista ilmoittaa verottajalle oma tilinumerosi. Näin voit maksaa lainan pois välittömästi, kun veronpalautus on tullut tilillesi. Jos myöhästyt lainan maksusta muutamankin päivän, korkokulusi voivat nousta tuntuvasti, jos joudut maksamaan lainasta ylimääräisen kuukauden koron.

Vierailija

Joo, veronoalautusta vastaavan lainasumman voi saaha. Ja sitte oikea veronpalautus menee sen lainan maksuun.